Grappenmaker ben je ook he. Hij deed het gewoon maar daarna niet meer, ik vraag niet of je grappig probeert te zijn maar naar wat er kan zijn. De auto is ook een kleine niet zware auto, verder is er niks aan de hand met de laptop.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:15 schreef Holy_Goat het volgende:
Het probleem is, denk ik, dat je met een AUTOover laptop ( ! ) heen bent gereden.
Gek he dat ie dan een beetje gaar doet
In tegenstelling tot wat jij denkt probeer ik helemaal niet grappig te zijn. Nog maar een keer dan : er is _een_auto_over_je_laptop_gereden. Dan is er maar 1 verklaring: er zijn fysiek dingen stuk, en dat kan vanalles zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Grappenmaker ben je ook he. Hij deed het gewoon maar daarna niet meer, ik vraag niet of je grappig probeert te zijn maar naar wat er kan zijn. De auto is ook een kleine niet zware auto, verder is er niks aan de hand met de laptop.
Ook kleine, niet zware auto's wegen nog altijd vele honderden kilo's...quote:Op donderdag 21 april 2011 16:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Grappenmaker ben je ook he. Hij deed het gewoon maar daarna niet meer, ik vraag niet of je grappig probeert te zijn maar naar wat er kan zijn. De auto is ook een kleine niet zware auto, verder is er niks aan de hand met de laptop.
Dit staat in erg schril contrast met alle * acer is zooo kut* posts van de afgelopen jaren...een fucking auto erover heen en t ding start nog op...damn a-a-a kwaliteitje hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 16:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
3 weken geleden was ik per ongeluk met me auto over me laptoptas incl. laptop heen gereden,
Toen ik hem opstartte gaf hij wit scherm aan, daarna rood, daarna geel, groen enz enz.
het type is Acer Aspire 8930G.
TS, je vraagt om raad maar je luistert niet. Dit gaat, zeer vermoedelijk, NIET goed komen. Je hebt je laptop open gehad, dan heb je ook gezien hoeveel ontzettend kleine koperbaantjes er over het moederbord heenlopen. En die zijn állemaal nodig. Als er ook maar ééntje een béétje beschadigd is dan hou je onvoorspelbare en onvindbare storingen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:10 schreef Mr.King het volgende:
Nieuwe laptop kopen? Ik gok dat alle reparaties net zo duur gaan worden als de prijs van een nieuwe laptop..
Dit is de tweede keer dat ik zoiets hoor. De eerste keer heb ik meegemaakt met een gebruiker. Die laptop was overigens totaal te pletter.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Heb wel eens gehoord van mensen die per ongeluk op hun laptop gingen staan. Maar rijden?.
.
.
Ik ben op die manier mn boodschappen een keer verlorenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:14 schreef Dromer het volgende:
[..]
Wat vaker voorkomt is mensen die hun laptoptas even op het dak van de auto leggen en wegrijden. Maar da's een klassieker natuurlijk. (ook met andere spullen)
Een zwaar voorwerp heeft blijvende schade je laptop verneukt.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat kan het probleem zijn, het type is Acer Aspire 8930G.
Alsof die het wel zouden overlevenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:06 schreef funrider het volgende:
En neem dan gelijk een iets beter merk: Asus, Toshiba of Samsung ben ik zelf wel over te spreken.
quote:
Dan had zijn auto nu een 'ernstig probleem' gehad.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Dit was met een Apple nooit gebeurd imo.
Op Fok proberen grappig te doen en dan verwachten dat iedereen eenquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:40 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Op FOK! zeggen dat je met de auto over je laptop heen bent gereden en dan verwachten dat iedereen meelevend gaat doen
Hoe kom ik uit die pixel repair modus?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:10 schreef Bill_E het volgende:
lijkt wel een pixel repair modus die hij opstart.. Je bios zal misschien niet lekker meer zijn omdat er een auto overheen is gereden.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe kom ik uit die pixel repair modus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |