Maar als het je eigen wifi netwerk is dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:03 schreef illusions het volgende:
[..]
Nee. Middels WiFi zet je immers de telefoonprovider buiten spel. Dan kan het WiFi netwerk waar je op dat moment zit alsnog besluiten om het te blokkeren, net als ze kunnen besluiten om fok.nl te blokkeren.
Dan hangt het er van af of je moeder vindt dat je schoolwerk onder het ineternetten lijdt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar als het je eigen wifi netwerk is dan?
School is altijd belangrijker dan ineternettenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:40 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dan hangt het er van af of je moeder vindt dat je schoolwerk onder het ineternetten lijdt.
Alsof er wat nuttigs te vinden is op het ineternet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:46 schreef Lambighini het volgende:
[..]
School is altijd belangrijker dan ineternetten
Vooralsnog niet. Indien wel, kan je per direct je contract beëindigen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:17 schreef Sam-x het volgende:
Wordt de chatheffing nu wel of niet doorgevoerd bij bestaande abonnementen?
Ja, en moet je je telefoon afbetalen zekerquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:19 schreef illusions het volgende:
[..]
Vooralsnog niet. Indien wel, kan je per direct je contract beëindigen.
Welk deel van contract beëindigen begrijp je niet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:20 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ja, en moet je je telefoon afbetalen zeker
Dan moet je dus je telefoon teruggeven, als je niet wilt betalen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Welk deel van contract beëindigen begrijp je niet?
Nee hoor, heb het al meegemaakt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:37 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dan moet je dus je telefoon teruggeven, als je niet wilt betalen.
Dan zou mijn telefoon toevallig net "kapot" zijn. Vooralsnog geen last van, want T-mobilequote:Op dinsdag 26 april 2011 13:37 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dan moet je dus je telefoon teruggeven, als je niet wilt betalen.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/838251/0quote:
Het lijkt mij juist dat die telefoon bij het contract hoort. je betaalt er immers ook elke maand voor. Wanneer jij het contract ontbindt en dus stopt met het afnemen van diensten van de provider, waaronder de telefoon, zal je hem mijns inziens terug moeten geven. Jouw verhaal is ook al wel vrij oud. Maargoed, helemaal zeker weet ik dat ook niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/838251/0
Ik had net 2 maanden me telefoon, even een standaard fax sturen waarin je niet eens bent met wijziging van de voorwaarden, en dat ik met contract wilde ontbinden. Tuurlijk mag je je telefoon houden, immers het is een eenzijdige wijziging van voorwaarden.
Nee natuurlijk niet, je betaald voor je abbonement, het is niet voor niets dat wanneer je je contract eerder beeindigen wilt, je die kosten van die telefoon terugbetaald.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist dat die telefoon bij het contract hoort. je betaalt er immers ook elke maand voor. Wanneer jij het contract ontbindt en dus stopt met het afnemen van diensten van de provider, waaronder de telefoon, zal je hem mijns inziens terug moeten geven. Jouw verhaal is ook al wel vrij oud. Maargoed, helemaal zeker weet ik dat ook niet natuurlijk.
Overigens denk ik niet dat KPN zo stom is om die nieuwe voorwaarden ook voor bestaande abonnees te laten gelden. Een vriend van mij die bij Hi zit en nu kan verlengen, kreeg ook ineens een telefoonje met de aanbieding om nog even zes maanden te verlengen met 20% korting. Rara waarom zouden ze dat toch doen.
Nee, je betaalt voor je abonnement en de telefoon. Daarom is een sim-only ook goedkoper.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, je betaald voor je abbonement, het is niet voor niets dat wanneer je je contract eerder beeindigen wilt, je die kosten van die telefoon terugbetaald.
Nee, kijk maar op je factuur, je betaald slechts voor je abbonement, is nog heisa over geweest aantal jaar terug omdat de belastingdienst het verkapt vond, aangezien je telefoon voor 0 euro krijgt, betalen ze hier ook geen BTW over, belastingdienst wou daarom kijken of ze met terugwerkende kracht alsnog dat geld van die belwinkels kon krijgen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, je betaalt voor je abonnement en de telefoon. Daarom is een sim-only ook goedkoper.
VOIP is volgens mij sowieso al verboden, net als tetheren. Dingen als Whatsapp niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:13 schreef Yreal het volgende:
ik weet dat bij vodaphone opzich al wat apps waaronder skype verboden waren volgens de voorwaarde. Is dit niet ook zo bij KPN? Want dan heb je geen poot om op te staan..
Bij een wijziging mag een contract worden ontbonden. Dan blijft alles zoals het is en de wederzijdse rechten vervallen. Pas als de boel nietig wordt verklaar moet jij de telefoon terug geven maar behoor je ook al je geld terug te krijgen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, kijk maar op je factuur, je betaald slechts voor je abbonement, is nog heisa over geweest aantal jaar terug omdat de belastingdienst het verkapt vond, aangezien je telefoon voor 0 euro krijgt, betalen ze hier ook geen BTW over, belastingdienst wou daarom kijken of ze met terugwerkende kracht alsnog dat geld van die belwinkels kon krijgen.
Wat is je bron?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bij een wijziging mag een contract worden ontbonden. Dan blijft alles zoals het is en de wederzijdse rechten vervallen. Pas als de boel nietig wordt verklaar moet jij de telefoon terug geven maar behoor je ook al je geld terug te krijgen.
Voice Over IP. Internettelefonie dus, zoals Skype. Berichtjes sturen valt daar natuurlijk niet onder.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:31 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat valt onder voip? Whatsapp niet, maar waarom? En ping chat wel dan? Of ook niet? Welke gratis sms dingen?
SIM only is om die reden goedkoper ja. Maar dat betekent nog niet wanneer de andere partij de voorwaarden van het contract wilt wijzigen, dat jij daarop het contract niet mag ontbinden. En die telefoon, die hou je gewoon natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, je betaalt voor je abonnement en de telefoon. Daarom is een sim-only ook goedkoper.
Dat ligt er maar net aan in welke vorm die telefoon is uitgegeven. Je kan ook zeggen dat je de telefoon bij je abonnement op afbetaling koopt. In dat geval kan de provider hem innemen als jij niet doorbetaalt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:34 schreef illusions het volgende:
[..]
SIM only is om die reden goedkoper ja. Maar dat betekent nog niet wanneer de andere partij de voorwaarden van het contract wilt wijzigen, dat jij daarop het contract niet mag ontbinden. En die telefoon, die hou je gewoon natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |