quote:Op donderdag 21 april 2011 15:24 schreef Kluts het volgende:
@ TT.
En: Ik heb ze! Ze waren er nog in mijn maat!
Mooie schoenen hoor Klutsquote:Op donderdag 21 april 2011 15:31 schreef Kluts het volgende:
Altijd loopt dit topic storm, wil ik eens posen met mijn aankoop, is er bijna niemand online!
sorryquote:Op donderdag 21 april 2011 15:31 schreef Kluts het volgende:
Altijd loopt dit topic storm, wil ik eens posen met mijn aankoop, is er bijna niemand online!
Zelfs de binnenkant is tof met zebrastrepen. En toen ik bij de VD was hadden de verkopers het net over AllStars en toen heb ik ze laten zien omdat ik er zo blij mee was.quote:
Terechtquote:Op donderdag 21 april 2011 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zelfs de binnenkant is tof met zebrastrepen. En toen ik bij de VD was hadden de verkopers het net over AllStars en toen heb ik ze laten zien omdat ik er zo blij mee was.![]()
Die had ik idd NOG liever willen hebben. Maar ja. Deze zijn ook tof.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Bijna net zo tof als mijn Prodigy Vans
Ze zijn echt heel gaaf ja! Een van de weinige gympen die ik ook zou willen dragenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die had ik idd NOG liever willen hebben. Maar ja. Deze zijn ook tof.
Heb je die hoge of die instappers?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Bijna net zo tof als mijn Prodigy Vans
Die vind ik ook mooier ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:44 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb de instappers. Vind de hoge ook net iets minder eigenlijk.
Vans vind ik wel tof ja, ik vind ze juist bij mannen vaak minder leuk staan, echt van die schuiten.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:45 schreef Samzz het volgende:
Mijn zusje heeft ook Vans. Vind ze bij vrouwen toch wat minder dan bij mannen.
RIP mijn Rowley XLT'squote:
Het kan ook dat ze m'n zusje gewoon niet staanquote:Op donderdag 21 april 2011 15:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vans vind ik wel tof ja, ik vind ze juist bij mannen vaak minder leuk staan, echt van die schuiten.
Valt wel mee, mijn voeten lijken er juist klein in en ik heb maat 45.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:46 schreef Kluts het volgende:
Vans vind ik wel tof ja, ik vind ze juist bij mannen vaak minder leuk staan, echt van die schuiten.
DAT is ook een optie natuurlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kan ook dat ze m'n zusje gewoon niet staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |