Heb alweer een nieuw bakjequote:Op donderdag 5 mei 2011 19:36 schreef Greys het volgende:
Schopje, want net op het journaal weer een item over de droogte.
Er gaan maatregelen genomen worden, sluizen die normaal dicht zijn gaan open om meer zoet water de polder in te laten stromen. Anders wordt de grond ook te zout.
Vullen jullie de vogelbakjes en -badjes nog bij?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:32 schreef Nightanimal het volgende:
[ afbeelding ]
Soon to be mine
Solar vogel douche.
Pompt water rond zolang de zon schijnt
Ligt zo'n vogel lekker relax te douchen schuift er opeens een wolk voor de zonquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:32 schreef Nightanimal het volgende:
[ afbeelding ]
Soon to be mine
Solar vogel douche.
Dan krijg je een scheldkanonnade.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ligt zo'n vogel lekker relax te douchen schuift er opeens een wolk voor de zon
Super!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:32 schreef Nightanimal het volgende:
[ afbeelding ]
Soon to be mine
Solar vogel douche.
Oeh die is wel leukquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:32 schreef Nightanimal het volgende:
[ afbeelding ]
Soon to be mine
Solar vogel douche.
Mijn kat zit soms in de ren buiten te blèren en de vogeltjes zitten dan vlak naast die ren gewoon op de grond. Ze weten gewoon dat hij in de ren zit en ze niet kan pakkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:46 schreef Blossom86 het volgende:
Ik wil dit ook wel doen, maar woon echt in een woonwijk. En ik heb een kat die soms aan de lijn in de tuin zit.
Zouden ze dan wel durven komen?
Ik wou gewoon een lasagneschaal vullen en op de (lage) tuintafel zetten.
Ga het straks wel proberen.
Af en toe even als een ware marktkoopvrouw door de buur tetteren!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb een bad gekocht, maar hoe weten die vogels nu dat ze bij mij moeten zijn
Maak eens een fotootje als je dat lukt!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:25 schreef dribbel79 het volgende:
Hier zit de halve vogelbuurt tegenwoordig in de beekloop/ waterval: mussen, merels, eksters, noem maar op...mooi gezicht, al dat gespartel
Will do, morgen zal de hele bende wel weer in badhuize dribbel zitten...quote:
Foto?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:51 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Will do, morgen zal de hele bende wel weer in badhuize dribbel zitten...
Nah, hij groeit naar de bomen toequote:Op zondag 8 mei 2011 20:51 schreef Adelante het volgende:
ohja met dat clematis kaartje eraan, maar da's alleen achteraan he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |