Dakgoot blank gezet?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:32 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, goede daad weer gedaan voor vandaag
Dat is een of andere vage goot op mijn balkon, meestal staat er wel water in maar nu was het helemaal opgedroogd.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:32 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, goede daad weer gedaan voor vandaag
Je kunt het alsnog proberen (hoeft niet uiteraardquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:05 schreef Mixende_match het volgende:
oeh wat een goed topic! Ik denk dat het bij ons ook weinig zin heeft naast ons huis loopt een klein slootje
Ik ga lachen als die schotel omklapt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt het alsnog proberen (hoeft niet uiteraard) want ik heb hier aan de overkant ook een sloot en in de voortuin een vijvertje, maar toch wordt de schaal water erg op prijs gesteld
Jaaaa mijn tuin is een bende (wordt aan gewerkt) en de foto's zijn even snel door het raam genomen zojuist, maar kijk, zelfs duifjes kwamen net kijken bij de schaal en op de vage onderste fotootje zat er eentje te drinken met zijn kont op het randje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb hem toen ze weg waren maar snel weer tot de rand gevuld, dan is hij wat zwaarder idd. Want die schaal is idd niet gebouwd op dikke duiven op de randquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:48 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik ga lachen als die schotel omklapt.
Tuurlijk! Als het maar een beetje ruim is zodat kleine vogeltjes er in kunnen badderen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:54 schreef Mirjam het volgende:
kan het ook een plastic schaaltje zijn ofzo?
Wow, wat een mooie!quote:Op zondag 24 april 2011 13:08 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Van onze fonteintegel wordt nu ook actief gebruik gemaakt door alle fladderaars
Wat een mooie zeg!quote:Op zondag 24 april 2011 13:08 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Van onze fonteintegel wordt nu ook actief gebruik gemaakt door alle fladderaars
Ze heeft zojuist gedronkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:33 schreef Greys het volgende:
Misschien komt Ma Houtduif wel even spartelen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |