Dat is zeker heel handig jaquote:Op donderdag 21 april 2011 14:14 schreef DanseMacabre het volgende:
![]()
Fundle wordt vandaag al bezorgd.![]()
Kan ie morgen gelijk mee. We gaan op een Tervuerense herder passen die dol is op hele lange wandelingen dus da's handig.
Ik deel dat altijd netjes hoor, Chico vindt het veel te lekkerquote:
Ik blijf m gewoon Baby of Puppy noemen, zo noemde ik m toch al altijdquote:Op donderdag 21 april 2011 14:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik moet nog wel aan die naam wennenhij blijft gewoon voor altijd Noche.
Chico gaat nooit aan de schijt van zn favo eten ( ijs, friet, spaghetti, chips, soesjes etcquote:Op donderdag 21 april 2011 15:00 schreef Greys het volgende:
Het zijn wel hele lieve foto's inderdaad
Kijk die Sjon ook genieten
Ik zou het Bink niet kunnen geven, die zou meteen drie dagen aan de schijt zijn.
Tuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 15:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
At je de rest dan nog op nadat ze eraan gelikt hadden![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:06 schreef Greys het volgende:
Bink lúst wel alles, maar dan slaap ik daarna drie nachten niet omdat ie dan heel de badkamer onder poept![]()
Die 15-jarige darmpjes kunnen dat niet meer aan.
Avondeten krijgen die van mij niet snel vanwege kruiden en andere dingen die niet mogen.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hier vreten ze trouwens ook alles, krijgen ook weleens restjes avondeten.. en Jazz eet ook tomaat enzo.
Dat zeg je nu al maanden, wanneer is ze nog es psies jarig?quote:
Ik lik wel viezere dingen op johquote:
Op mijn balkon staat altijd water en hangt altijd vogelvoer maar die schijtlijsters voelen zich dr te goed voor dus ze zoeken het maar uitquote:Op donderdag 21 april 2011 15:19 schreef Greys het volgende:
Droog en warm lenteweer: verzorg wat drinkwater voor de vogels!
Jullie ook he?
Oh, daar wonen ondankbare nesten danquote:Op donderdag 21 april 2011 15:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op mijn balkon staat altijd water en hangt altijd vogelvoer maar die schijtlijsters voelen zich dr te goed voor dus ze zoeken het maar uit
Heel die bomen vol met vogels maar bij mij komen ze niet, nou, dan niet hequote:Op donderdag 21 april 2011 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, daar wonen ondankbare nesten dan
Bij mij spartelen ze vaak in een schaal water op de tuintafel
Oh die vraag van net was voor mij?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heel die bomen vol met vogels maar bij mij komen ze niet, nou, dan niet he![]()
Ik vraag je nu nog 1 keer wanneer Bink jarig is
Oh die godverdommesse auto update ook weerquote:Op donderdag 21 april 2011 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die vraag van net was voor mij?
Dan quotte je de verkeerde
Bink is 28 mei jarig
Die gaan maar naar de sloot toe hiernaast;pquote:Op donderdag 21 april 2011 15:19 schreef Greys het volgende:
Droog en warm lenteweer: verzorg wat drinkwater voor de vogels!
Jullie ook he?
Die vogel is gevlogenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
Waar is Hans nu dan...Toen was ik nog niet op dit forum denk ik
De meeste vogels kunnen niet badderen in een sloot, da's te diep, dat moet ondiep zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 15:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Die gaan maar naar de sloot toe hiernaast;p
Ja dikke pechquote:Op donderdag 21 april 2011 15:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja das jammer dan voor de vogelsMijn balkon is helemaal leeg en op de rand kan ik niets neerzetten en verder lopen de honden op het balkon
En waar de vogels niet al te hoge eisen stellenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dikke pech
Maar voor degenen die wèl in de gelegenheid zijn...
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:34 schreef nokwanda het volgende:
Vogels komen liever niet op mijn balkon
Poeh hey. Nog een uur. Wat gaat de dag vandaag laaaangzzzaaaaam
Jij kreeg wel ietsquote:Op donderdag 21 april 2011 15:35 schreef Greys het volgende:
Boor staat alweer verlekkerd te kijken naar de bos bloemen die ik kreeg vandaag
Benieuwd hoe lang die vaas nog rechtop staat en de bloemen ongeknakt
Dat zijn wel de verwachtingen. Misschien een paar graadjes minder, maar ik was toch wel van plan om heen te gaan met 2 melkflessen en terug te komen met twee chocolademelkflessen (of aardbeidrinkyoghurtquote:Op donderdag 21 april 2011 15:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als jullie toch een beetje zo een weer hebben als het nu is
![]()
Ik ook niet heur. Leuke bonus was leuk geweestquote:
Wij krijgen nooit watquote:Op donderdag 21 april 2011 15:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ook niet heur. Leuke bonus was leuk geweest
Niet van de baas, die was het vergeten voor het eerst in 12 jaarquote:
Wie vraagt wordt overgeslagen, werd mij vroeger altijd geleerd. En wie wil nu iemand iets geven die dat als een moeten of vanzelfsprekendheid ziet?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij krijgen nooit wat![]()
Collegaatje in Amsterdam en ik bellen elkaar al de hele dag en dag zeggen we als eerste "enne, heb JIJ al wat? "![]()
Hiernaast zeeeeeeeeeuren ze er elk jaar over.
Ik zou ook niks geven als het zo moest hoor
Baloe krijgt ook altijd likjes ijs hoor. En daarna lik ik er zelf van. Leef nog steeds.quote:
Nou ik vind het ook de grootste flauwekul hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wie vraagt wordt overgeslagen, werd mij vroeger altijd geleerd. En wie wil nu iemand iets geven die dat als een moeten of vanzelfsprekendheid ziet?
Vieze vuile smeerpijp die je dr ook bentquote:Op donderdag 21 april 2011 15:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe krijgt ook altijd likjes ijs hoor. En daarna lik ik er zelf van. Leef nog steeds.
okequote:Op donderdag 21 april 2011 15:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vieze vuile smeerpijp die je dr ook bent![]()
Tongen?
Door alle honden minstens hequote:Op donderdag 21 april 2011 15:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
okemaar nadat er van ons ijsje is gelikt!!
Ik vind dat echt zooo viesquote:Op donderdag 21 april 2011 15:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe krijgt ook altijd likjes ijs hoor. En daarna lik ik er zelf van. Leef nog steeds.
Hij is echt ubercute hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 16:02 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik zou het ook niet erg vinden.
Rinske zou zo'n ijsje in 1 hap op hebben.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zooo vies![]()
Ik zie ook wel eens mensen die hun hond of kat van hun bord laat mee eten en ik vind dat echt vreselijk. Maar dat heb ik trouwens ook met mensen hoor. Er moet echt niet iemand iets van mijn lepel of vork eten of uit mijn kopje drinken want dan neem ik er echt niets meer van
Ik zou het ook niet doenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zooo vies![]()
Ik zie ook wel eens mensen die hun hond of kat van hun bord laat mee eten en ik vind dat echt vreselijk. Maar dat heb ik trouwens ook met mensen hoor. Er moet echt niet iemand iets van mijn lepel of vork eten of uit mijn kopje drinken want dan neem ik er echt niets meer van
Zo liefquote:Op donderdag 21 april 2011 16:02 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik zou het ook niet erg vinden.
Rinske zou zo'n ijsje in 1 hap op hebben.
[ afbeelding ]
Ik gruwel daar echt vanquote:Op donderdag 21 april 2011 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik deel echt lollies en tandenborstels met jan en alleman.
Vroeger op de middelbare en toen ik studeerde deelden we zelfs kauwgums onder elkaar.
Gewoon kauwgum uit de mond doormidden doen en dan delen
Ik kan daar ook niet tegenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:10 schreef senesta het volgende:
Ik gruwel daar echt vanIk zit hier echt met kippevel bij het idee alleen al
Ik vind dat ook smerigquote:Op donderdag 21 april 2011 16:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik gruwel daar echt vanIk zit hier echt met kippevel bij het idee alleen al
Dat is gewoon andersquote:Op donderdag 21 april 2011 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Je steekt toch ook je tong in zn mond?
Same difference
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:16 schreef Ynske het volgende:
gesprek is goed gegaan, krijg uiterlijk woensdag wat te horen, maar hoop iig dat t goed zit
vandaag geshopt, truitje en schoenen gekochten een geurtje
O dat komt helemaal goedquote:Op donderdag 21 april 2011 16:16 schreef Ynske het volgende:
gesprek is goed gegaan, krijg uiterlijk woensdag wat te horen, maar hoop iig dat t goed zit
vandaag geshopt, truitje en schoenen gekochten een geurtje
+1quote:Op donderdag 21 april 2011 16:20 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vind kattenharen viezer dan een hond die likt.
Ah lekkerquote:Op donderdag 21 april 2011 16:28 schreef indaha het volgende:
Wij gaan een beestachtig weekendje weg met pinksteren![]()
We gaan zaterdag naar Harderwijk in een hotelletje , zondags naar het dolfinarium daar en pinkstermaandag naar de apenheul op weg naar huis
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Vriendin van me laat altijd alle honden uit haar mond drinken, zo hier ook mijn Billy![]()
[ afbeelding ]
Ah leuk! ik ben echt al jaren niet meer naar de apenheul geweest haha. Volgens mij alleen een keer op de basisschoolquote:Op donderdag 21 april 2011 16:28 schreef indaha het volgende:
Wij gaan een beestachtig weekendje weg met pinksteren![]()
We gaan zaterdag naar Harderwijk in een hotelletje , zondags naar het dolfinarium daar en pinkstermaandag naar de apenheul op weg naar huis
Oh nou als wij in Soest gaan wandelen dan zitten we langer dan 2 uur in de auto ( enkele rit ) en dan wandelen we 4 uur of zo, en we gaan alleen bij goed weer, mooi dat ik dan graag wat wil drinken en de honden ookquote:Op donderdag 21 april 2011 16:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik neem nooit water mee op wandelingen, ook niet voor mezelf. Maarre nee.. ik ga niets met ze delen. Ik vind ze heel lief,maar dat gaat me net even te ver
Ja ik neem ook altijd water mee als ik eeen flink stuk ga wandelen of fietsenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou als wij in Soest gaan wandelen dan zitten we langer dan 2 uur in de auto ( enkele rit ) en dan wandelen we 4 uur of zo, en we gaan alleen bij goed weer, mooi dat ik dan graag wat wil drinken en de honden ook![]()
Op gewone wandelingen hier neem ik ook niks mee hoor.
Maar zondag was ik bv van 12.30 tot 15.30 weg en het was echt warm , dan ga ik niet zonder flesje water.
Vorig jaar liepen we elk weekend op zondag 4 of 5 uur met ze, nou, dan wil ik zelf ook wel een slokje af en toe, heuvel op heuvel af hierquote:Op donderdag 21 april 2011 16:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik neem ook altijd water mee als ik eeen flink stuk ga wandelen of fietsen
O, bijna overheen gelezen gefeliciteerd met je nieuwe huisjequote:Op donderdag 21 april 2011 14:45 schreef tombolafan het volgende:
Wat een lieve foto's Oh-Oh
Ik ga verhuizen binnen een maand!
Jij zeker niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jules en Diaz gaan meedoen met de rasloze hondenshow 9 oktober in Apeldoorn![]()
Ha Qwea hoe is het met je pootje en ben je al bruin/roodquote:
Ik ben heerlijk bruin en mijn pootje stinkt naar zweetquote:Op donderdag 21 april 2011 17:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Ha Qwea hoe is het met je pootje en ben je al bruin/rood
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Vriendin van me laat altijd alle honden uit haar mond drinken, zo hier ook mijn Billy![]()
[ afbeelding ]
Ik ben zo liefquote:Op donderdag 21 april 2011 17:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Bedankt voor je leuke kaart oh oh![]()
Heel lief
quote:
Ooooh das wel orgineelquote:
Details.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooh das wel orgineel![]()
Ik had vandaag ruzie met de filiaalmanager van de Aldi, onbeschoft stuk vreten is het, ik ga een klacht mailen
Oe, dat zou wat voor mij zijn; ik ben er gek opquote:Op donderdag 21 april 2011 20:46 schreef oh-oh het volgende:
Vorige week had ik een kant en klaar maaltijd gekocht die over datum was![]()
Kennis gesmst die daar werkt en die roggelde een nieuwe voor me![]()
Vandaag ging ik weer boodschappen doen daar, en toen haalde ik uit een bak salami een worst die houdbaar was tot en met 5 april![]()
Die kennis was aan het werk en stond in een gangpad samen met dr baas dozen klein te maken.
Dus ik met die worst dr heen, zij schaamde zich dood en nam m aan en mikte hem in de doos waar ze de dozen indeden.
Draait die vent zich om en begint echt op zo een kuttoon tegen mij ( terwijl die kennis en ik aan het lachen waren en gewoon vrolijk deden ) "zeg, wat gooi je dat nou in die doos?".
Dus ik zeg "nou dat deed ik niet hoor maar..."
"Ja nee niks dat deed ik niet dat deed je wel!"
"Nee dat deed ik niet hoor, zij deed het!"
"Ja niks, ik zie toch dat je dat doet![]()
![]()
!".
Die kennis kreeg niet eens de kans iets te zeggen of zo![]()
Nee hij ging liever gewoon tegen een klant staan schreeuwen![]()
Dus ik zeg "Ik haal je hier de rotzooi uit de winkel en je kaffert me ook nog uit? Ben jij hier de manager? Vind je dat nog normaal??"
Draait ie zich om en loopt ie weg![]()
Alle mensen stonden met hun hoofd te schudden, hij is altijd gruwelijk onbeschoft tegen iedereen, dus nu ga ik een klacht mailen. Eikel
Het erge was dat het andere personeel sorry kwam zeggenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe, dat zou wat voor mij zijn; ik ben er gek op
Ja 9 cm, dus best een joekel! Maar ze lijkt er weinig last van te hebben. Ze ligt braaf de hele dag kamerarrest te hebben, maar 's avonds mag ze even los (kunnen we de slaapkamer even luchten en kan Plumeau ff bij ons zijn; vindt ze leuk).quote:Op donderdag 21 april 2011 20:48 schreef oh-oh het volgende:
De wond ziet er wel keurig uit Elies!
Tis wel een jaap
Ze hadden de andere kant ook moeten scherenquote:
Ik vind m dr op de foto echt al keurig uitzien hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze hadden de andere kant ook moeten scheren
De wond lijkt op de foto roder dan ie in werkelijkheid is. Het is inwendig gehecht en het ziet er gewoon erg netjes uit. Hopen dat het goed blijft gaan
Gelukkig maarquote:Op donderdag 21 april 2011 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind m dr op de foto echt al keurig uitzien hoor.
Voor zo een verse snee
Ik had een scene gemaakt in die winkelquote:Op donderdag 21 april 2011 20:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe, dat zou wat voor mij zijn; ik ben er gek op
Ik had dr geen zin in, ik wilde naar huis verdomme , maar ik dacht nog aan jequote:Op donderdag 21 april 2011 20:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had een scene gemaakt in die winkelboooooooooh
Ik heb dat Jezusgebeuren op 3 op staanquote:Op donderdag 21 april 2011 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
brr muizen bij help mijn man is klusser
Te ranzig gewoon hequote:Op donderdag 21 april 2011 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
brr muizen bij help mijn man is klusser
Met Do als heilige maagd?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik heb dat Jezusgebeuren op 3 op staan
bigtimequote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met Do als heilige maagd?
Non zal wel van dr bank af zitten te glijden nu
quote:
Ik ben niet bang voor muizen maar dit is gewoon te ranzigquote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben echt bang voor muizen.
Maar die dochter ook he
Have funquote:Op donderdag 21 april 2011 21:26 schreef nokwanda het volgende:
Nou meisjes.... wij gaan pitten en om 2 uur weer opstaan. En dan! Op naar Hastings! Tot dinsdag. Jullie allemaal een fijne paashaas.
Geniet ervan!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:26 schreef nokwanda het volgende:
Nou meisjes.... wij gaan pitten en om 2 uur weer opstaan. En dan! Op naar Hastings! Tot dinsdag. Jullie allemaal een fijne paashaas.
van de ns ? die moet je alleen nog ff activerenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Crap volgens mij had ik dr helemaal geen hoeven nemen, omdat mn kortingskaart ook al ov chipkaart zou moeten zijn
Ja das mooi kut, nu heb ik dr dus twee, en op die zonder korting staat al een boel doekoequote:Op donderdag 21 april 2011 21:57 schreef Nonneke het volgende:
[..]
van de ns ? die moet je alleen nog ff activeren
Volgens mij kun je dan voor je nieuw ov-chipkaart het 'product ophalen' bij een ov-chipkaart-automaat-geval in de supermarkt of zo. En nog ff activeren.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja das mooi kut, nu heb ik dr dus twee, en op die zonder korting staat al een boel doekoe![]()
Maja, die kan ik voor de bus gebruiken, daar krijg ik toch geen korting in![]()
Is de 21e eeuw nu eindelijk ook tot Limburg doorgedrongen?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een OV chipkaart sinds kort, ik neem aan dat ik die op een of andere manier moet mergen met mijn kortingskaart?
Nee dat heb ik net online al gedaan met de kortingskaart ook.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dan voor je nieuw ov-chipkaart het 'product ophalen' bij een ov-chipkaart-automaat-geval in de supermarkt of zo. En nog ff activeren.
nee, de limburgse ov chipkaart is een plakje gefrituurde aardappelquote:Op donderdag 21 april 2011 22:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Is de 21e eeuw nu eindelijk ook tot Limburg doorgedrongen?
Ik had dr geen nodig want ik reis op bus abbo van de zaak, alleen zeiden ze dat die per april dr uit zouden gaan, dus vandaar dat ik een ov chipkaart aangevraagd hadquote:Op donderdag 21 april 2011 22:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Is de 21e eeuw nu eindelijk ook tot Limburg doorgedrongen?
Aap!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, de limburgse ov chipkaart is een plakje gefrituurde aardappel
hoi
Je kan m wel online activeren, maar dan moet je nog steeds m tegen een apparaat op station of in een winkel houden om m écht te activeren. Lekker handigquote:Op donderdag 21 april 2011 22:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat heb ik net online al gedaan met de kortingskaart ook.
Lekker onhandig dat ik dr nu twee heb.
Gewoon die nieuwe maar snel opmaken en dan voortaan alleen de oude met korting gebruiken
Ik ook nietquote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb echt helemaal geen zin in volgende week
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat we dan ws een begrafenis of iets in die trant hebben
Ik heb ook zo'n ding maar ik blijf lekker kaartjes kopenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Crap volgens mij had ik dr helemaal geen hoeven nemen, omdat mn kortingskaart ook al ov chipkaart zou moeten zijn
Op een gegeven moment zul je wel moeten (ooitquote:Op donderdag 21 april 2011 23:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n ding maar ik blijf lekker kaartjes kopen![]()
Oppleuren met die chip waar je geld op moet zetten dat je weer vergeet enzo
Maar ik wil er helemaal geen geld op zettenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:09 schreef Oognip het volgende:
Op een gegeven moment zul je wel moeten (ooit) dus het is handig als je er nu al gewend aan raakt. En dat geld kun je er automatisch op laten zetten
Ja, ik koop denk ik ook gewoon kaartjes als ik naar Delft ga, fijn met mn kortingskaart, en daarna issie niet meer geldig en reis ik in de bus dan wel op dat andere ding.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n ding maar ik blijf lekker kaartjes kopen![]()
Oppleuren met die chip waar je geld op moet zetten dat je weer vergeet enzo
Maar dat kan ook met een uitdraai van je chipkaartreisjes toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
Maar ik wil er helemaal geen geld op zetten
Bovendien wil ik gewoon een kaartje zodat ik mijn privé-reisjes van de belasting af kan trekken
Waar moet je die uitdraai dan vandaan halenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:19 schreef oh-oh het volgende:
Maar dat kan ook met een uitdraai van je chipkaartreisjes toch?
Mijn baas blijft maar mooi mn bus betalen zolang ie de hele parkeerplaats nodig heeft voor grote oto's
Die kun je op de site opvragenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Waar moet je die uitdraai dan vandaan halen
Welke site?quote:
Doe ik niet en anders is mijn internet kapotquote:Op donderdag 21 april 2011 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Op mijn ov chipkaart blablabla kun je je reisgegevens opvragen, en die kun je gebruiken ter declarering
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:30 schreef APK het volgende:
[..]
Doe ik niet en anders is mijn internet kapot
Fuck de NS![]()
Ik zag gisteren trouwens pas die aflevering van Modern Family waar Dylan per ongeluk zei dat hij over die moeder gedroomd had
Ik moest hier ook wel hard om lollen hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 23:35 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Leuker dan die vogelgrap ben ik het nog niet tegengekomen
whehe dat liedje heb ik vaak in mn hoofd.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik moest hier ook wel hard om lollen hoor
Jammer dat hij niet zo'n grote rol heeft.
Doen wij ook jaquote:
Heerlijkquote:
Om de gays kan ik meestal niet zo hard lachen, ik tolereer zequote:
Daar zit Gloria bijquote:Op donderdag 21 april 2011 23:52 schreef oh-oh het volgende:
en de befaamde I always wanted a daughter speech van Gloria dan ?
Ze is ontdekt door een Pepsi reclame ooit.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Daar zit Gloria bij
Volgens mij zag ik bij RTL Boulevard dat zij een commercial voor Pepsi aan het maken is met Beckham
Ik hoop dat ze Beckham zo gek maakt dat hij die enge Posh dumptquote:Op donderdag 21 april 2011 23:55 schreef oh-oh het volgende:
Ze is ontdekt door een Pepsi reclame ooit.
Dat zou toch een makkelijke beslissing moeten zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Beckham zo gek maakt dat hij die enge Posh dumpt
Ja, ik welquote:
Lekker hé, het blijft de hele paasdagen ook mooi!quote:
ik ga ook zo platquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Lekker hé, het blijft de hele paasdagen ook mooi!![]()
Geniet er van, ik ga nu slapen, morgen toch m'n portie vitamine D toch weer halen
* schouderklopje geeft *quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:37 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben al wakker
Owkee, de kapper komt zo, maar toch. Redelijk uniek
Ik hoop dat t bij jou beter weer is dan bij mij, tis hier al de hele dag donkerbewolktquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ga ook zo plat
en genieten zeker. heb sinds gister 3 uur weekend, hoef dinsdag pas weer te gaan.
Hierquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:29 schreef Ynske het volgende:
Waar is mn zon? hoe moet ik nu bruin worden?
Tis echt niets zo vandaagquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop dat t bij jou beter weer is dan bij mij, tis hier al de hele dag donkerbewolkt
Nee tis ff wat anders iddquote:
Van kangoeroevlees?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:00 schreef DanseMacabre het volgende:
Oscar krijgt Kangoeroe kauwdingetjes uit Australie.![]()
Morge!
De vriend van een vriendin woont daar en die facebookte me of hij ze op mocht sturen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Van kangoeroevlees?
Die krijg je hier ook gewoon hoor!
Maar tis wel lekker en gezond
Dank jequote:
1 uurtje maar?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank je
Strakblauwe lucht hier; ik ga even een uurtje buiten zitten en dan aan de slag![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:20 schreef ElisaB het volgende:
Je moet eens googlen op Fundle (afbeeldingen). Ik zie daar een bekend hoofd
duhquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je het bekende hoofd nou gezien??
Ja dusquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja dus
Goed, ik weet weer wat een fundle is; nu kan ik rustig slapen (in de tuin; ja echt een uurtje)
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:26 schreef Nonneke het volgende:
[..]
zo'n mooie witte donderdag hebben we in tijden niet gehad
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:29 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie mezelf al gaanal zou Pim het wrs super vinden als we hem de hele weg gingen dragen
![]()
bij de hema hebben ze zaadjesquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen toen ik die zag.
Diaz over drie weken bij Multi in de tas![]()
![]()
![]()
Oh ik wil ook klavertjes 4
Oh echt?quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
ze hebben ook wel wat weinig speeltjes hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Boh , we vervelen ons dood, wat nou Goede Vrijdag?
[ afbeelding ]
I know, bel de dierenbescherming maar weer en laat Yvonne het niet zienquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:38 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ze hebben ook wel wat weinig speeltjes hoor![]()
die zijn allang onderweg, dat snap jequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I know, bel de dierenbescherming maar weer en laat Yvonne het niet zien
Neuhquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:42 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig heb ik dr ook een die wèl te tevreden is![]()
[ afbeelding ]
Ik heb geen tas hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoop dat je een heeeeeeeeeeeeele grote doek hebtquote:
Je had weken geleden al een doek besteld zei jequote:
Ja zielig hequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:49 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ahhhh moet dat arme pupje al die tijd gewoon lopen ?
moeten we voor jou soms ook ff bellen![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:49 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ahhhh moet dat arme pupje al die tijd gewoon lopen ?
moeten we voor jou soms ook ff bellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |