Dat is iets dat Jo nog moet leren.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:53 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Goed zo van Phillip, hij loopt weg bij boze jo.....ze had moeten vertellen dat Phillip op Karim wilde gaan drukken...ze krijgt der zin niet en nu gaat ze zitten zippen...hoezo verwend?
Ze krijgt der zin niet en dan gaat ze boos op bed liggen....
gelukkig ben ik geen man, dus hoef niet te antwoordenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:54 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Is het geen droom van elke man, een mooie vrouw die graag in bed ligt en veel gaapt?
8 weken geleden had ze gillend en stampend naar "de stem" gegaan, dus inderdaad ze heeft al veel geleerdquote:
Dan kan ze ook pronken he?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:47 schreef Stability het volgende:
[..]
maar wel meedoen aan miss verkiezingen, waar iedereen haar beoordelen moet...zogenaamd is ze overal te verlegen voor hahahaha maak dat ff lekker de kat wijs...ze stelde zich aan omdat ze te lui is om wat te doen.
Het hoge woord is eruit, gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 april 2011 13:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik dacht dat ik het nooit zou zeggen maar ik heb liever dat jo blijft dan laura
ik ook , als ze maar wel vóór de finale optieftquote:Op donderdag 21 april 2011 13:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik dacht dat ik het nooit zou zeggen maar ik heb liever dat jo blijft dan laura
Kijk, ze doet tenminste wat, dat kunnen we van Laura niet zeggen hequote:Op donderdag 21 april 2011 13:53 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Goed zo van Phillip, hij loopt weg bij boze jo.....ze had moeten vertellen dat Phillip op Karim wilde gaan drukken...ze krijgt der zin niet en nu gaat ze zitten zippen...hoezo verwend?
Ze krijgt der zin niet en dan gaat ze boos op bed liggen....
precies !! hahahaaquote:Op donderdag 21 april 2011 13:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik ook , als ze maar wel vóór de finale optieft
Truequote:Op donderdag 21 april 2011 13:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kijk, ze doet tenminste wat, dat kunnen we van Laura niet zeggen he
ja ze gaat op BED LIGGENquote:Op donderdag 21 april 2011 13:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
We willen irritaties zienquote:Op donderdag 21 april 2011 13:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |