Pas wel op, niet elke kat "pikt" dit.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:40 schreef Lonaa het volgende:
http://www.zooplus.nl/sho(...)rdig/cats_best/21337
Deze dus.
Stinkt niet, ruikt naar houtsnippers, mag in de groene bak, is licht om te tillen en zuinig in gebruik.
Na wel 10 soorten geprobeerd te hebben is dit voor ons (met 5 katten op dit moment en 3 bakken) de winnaar. Ook toen er kittens waren.
Whehe. Oh, sorry.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:42 schreef Messina het volgende:
[..]
Pas wel op, niet elke kat "pikt" dit.
Zoals de mijne, die zijn behoefte toen vrolijk op het bankstel ging zitten doen.
Kattengrit eigen merk van de Makro. Een van de weinige grit die niet na een dag al stinkt naar urine.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Whehe. Oh, sorry.![]()
Wat gebruik je nu dan?
Hier gaat het prima.
Dat gaat al 2 weken goed, die boodschap las ik ook pas nadat ik het al had gebruikt.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:07 schreef Oognip het volgende:
Let wel op dat je geen klontvormende kattenbakvulling voor kittens neemt. Je wilt geen klonten in de maagjes van je kitten
Kittyfriend heb ik ook eerst gehad, matig tot redelijk tevreden ermee, is niet echt duur, maar het is ook niet echt zuinig in gebruik en de klonten vallen tijdens het scheppen zo uit elkaar. Ik gebruik nu sinds een tijdje Biokats, o.a. te bestellen bij Zooplus, en ik hoef niet meer verder te zoeken, deze is echt perfect. Zuinig in gebruik, klonters vallen niet uit elkaar als je het uit de bak schept, en het ruikt nog lekker fris ook. Het is iets duurder dan Kittyfriend, maar je doet er 2 tot 3 keer zo lang mee, dus uiteindelijk is het weer goedkoper. Uitloop is ook een stuk minder dan bij Kittyfriend.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:03 schreef Curiosity het volgende:
Heel veel soorten worden hier genoemd maar echt overtuigd ben ik nog niet.
Als ik ook de reviews lees van de soorten die in dit en het andere topic worden gebruikt is de kittyfriend die ik gebruik zo slecht nog niet.
Welke heb je dan? en zijn verschillende.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Kittyfriend heb ik ook eerst gehad, matig tot redelijk tevreden ermee, is niet echt duur, maar het is ook niet echt zuinig in gebruik en de klonten vallen tijdens het scheppen zo uit elkaar. Ik gebruik nu sinds een tijdje Biokats, o.a. te bestellen bij Zooplus, en ik hoef niet meer verder te zoeken, deze is echt perfect. Zuinig in gebruik, klonters vallen niet uit elkaar als je het uit de bak schept, en het ruikt nog lekker fris ook. Het is iets duurder dan Kittyfriend, maar je doet er 2 tot 3 keer zo lang mee, dus uiteindelijk is het weer goedkoper. Uitloop is ook een stuk minder dan bij Kittyfriend.
Ik neem altijd de "Fresh" variant, de andere heb ik nog niet geprobeerd, maar ik ben dik tevreden met deze, dus heb ook niet echt een reden om ook de andere te proberen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:55 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Welke heb je dan? en zijn verschillende.
Iedereen heeft idd andere voorkeuren. En erg veel soorten kittengrit zijn ook gewoon oke. Uitproberen is je enige optie denk ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:03 schreef Curiosity het volgende:
Heel veel soorten worden hier genoemd maar echt overtuigd ben ik nog niet.
Als ik ook de reviews lees van de soorten die in dit en het andere topic worden gebruikt is de kittyfriend die ik gebruik zo slecht nog niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |