wat grappig, was gisteren met een collega aan het praten en die gebruikte dat ook sinds kort en was ook tevreden, toch maar eens proberen dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 08:38 schreef Lienekien het volgende:
Klontvormend van het eigen merk van Jumbo bevalt hier erg goed. Dus als dat je supermarkt is, is dat wel het proberen waard.
't Zit in een doos. En nou ga je vragen hoeveel kilo erin zit, maar dat weet ik niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat grappig, was gisteren met een collega aan het praten en die gebruikte dat ook sinds kort en was ook tevreden, toch maar eens proberen dan?
scheelt het veel met biocats (geloof iets van 7-8 euro per zak toch?)
en een dierenwinkel of een boerenbond / welkoop?quote:Op woensdag 10 november 2010 08:46 schreef Cat_Tank het volgende:
Jumbo is niet echt in de buurt nee, wel een AH en Lidl, maar als dat het proberen waar is dan wil ik wel een eindje ervoor fietsen hoor
Wel een Jumper en een dierenspeciaalzaak, de Welkoop is aan de andere kant van de stad.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
en een dierenwinkel of een boerenbond / welkoop?
Ik vind het op zich fijn, maar neemt kattenpies niet goed op. Als je dus heel de bak leegt en verschoont zit je met een natte zooi te kijken.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:48 schreef KingOfMars het volgende:
[ afbeelding ]
Snap nog steeds niet dat mensen uberhaupt wat anders wíllen gebruiken. Ideaal spul.
Nou, de echte winter van 2009-2010 ligt mij anders nog vers in het geheugen.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:29 schreef KarinJ. het volgende:
Mijn katten komen ook buiten ( behalve de 2 aanlopertjes, die weigeren dat)
Maar nu er sneeuw is gevallen en de temperaturen niet meer boven nul komen zitten ze toch meer binnen. Jaja hier hebben we nog echte winters
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:37 schreef KarinJ. het volgende:
HAHA toen was het hier tussen de min 20 en min 28 en lag er meer dan een meter sneeuw....
Kijk, dát is pas een echte winter
Wij hebben ook zoiets (van de lokale - Duitse - dierenwinkel). Neemt heel goed geurtjes op. Het klontert niet maar neemt alle vocht gewoon op, de korrels worden gelig. Drollen drogen uit. Het kost een euro of 7 per zak en met een zak vullen we twee bakken.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:48 schreef KingOfMars het volgende:
[ afbeelding ]
Snap nog steeds niet dat mensen uberhaupt wat anders wíllen gebruiken. Ideaal spul.
quote:Op woensdag 10 november 2010 09:34 schreef AskBrad het volgende:
[ afbeelding ]
kost ongeveer 10 euro voor 20 kilo en het ruikt nog lekker ook!
klontert goed.
Ik zie bij deze dat het een zak van 14 kilo is. De korrels die ik gebruik zitten in zakken van 30 kilo, en als ik de kattenbakken helemaal schoonmaak, heb ik al bijna driekwart zak nodig voor 1 bak. En ik heb dus 2 kattenbakken (ook 2 katten). Dan wordt het wel redelijk prijzig denk ik als ik deze gebruik, of is het heel zuinig in gebruik?quote:Op woensdag 10 november 2010 08:44 schreef athlonkmf het volgende:
Golden grey master gebruiken: http://www.zooplus.nl/sho(...)ng/golden_grey/29857
Klontert heel goed, en heeft ook sillicaatkorrels om de plassen nog sneller op te nemen. Neemt ook snel alle geur weg.
Ik bestel om de 5 maanden 2 zakken voor 2 katten. Gratis bezorging, dus hoef je niet eens zelf naar huis te sjouwen van de supermarkt
Ik zal zeggen, probeer het even uit. Ik heb zelf maar 1 bak die ik eenmaal per kwartaal compleet verschoond, dus doe ik 5 maanden met 2 zakken.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik zie bij deze dat het een zak van 14 kilo is. De korrels die ik gebruik zitten in zakken van 30 kilo, en als ik de kattenbakken helemaal schoonmaak, heb ik al bijna driekwart zak nodig voor 1 bak. En ik heb dus 2 kattenbakken (ook 2 katten). Dan wordt het wel redelijk prijzig denk ik als ik deze gebruik, of is het heel zuinig in gebruik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |