Oe, DarkElf! Het duurt niet lang meer. Alles voor elkaar?
quote:Wat wij willen zal denk ik een Euro'tje of 3000 kosten...
Op maandag 15 juli 2002 15:33 schreef SilkTie het volgende:En ik dacht dat ik duur uit was, maar dit slaat werkelijk alles!
quote:Hij is wel (oordelend aan de hand van vele vele voorbeelden) vreselijk goed.
He'd better be good for that price ...
quote:Yep, alles onder controle.
Op woensdag 17 juli 2002 12:50 schreef dutchie het volgende:
13-08-2002 DarkElf en RtificialOe, DarkElf! Het duurt niet lang meer. Alles voor elkaar?
Ga bijna naar de zonnebank, 3 augustus proefkapsel, bloemen gaat Rtificial uitzoeken , jurk is klaar, en mooi (twijfel twijfel wat als mensen hem lelijk vinden???
Ach stik laat ze maar!!
) Pak is al klaar en heel mooi, dagindeling is gemaild naar de getuigen zodat zij met dingen kunnen helpen. Oh nee ik mocht niets doen
Spannend!!!
Heb er echt enorm veel zin in, enorm is echt een understatement!!!!
quote:Goedzo!
Op woensdag 17 juli 2002 12:59 schreef DarkElf het volgende:Heb er echt enorm veel zin in, enorm is echt een understatement!!!!
En houden zo (kzat gisteravond naar die serie op NET5 te kijken, fat friends of zo, daar liep de huwelijksdag 'iets anders' dan gepland).
Na afloop tzt een foto van de jurk mogelijk?
quote:Fat friends is lachen
Op woensdag 17 juli 2002 13:08 schreef DIGGER het volgende:[..]
Goedzo!
En houden zo (kzat gisteravond naar die serie op NET5 te kijken, fat friends of zo, daar liep de huwelijksdag 'iets anders' dan gepland).
Na afloop tzt een foto van de jurk mogelijk?
Ja hoor, hoofdjes eraf en ik laat hem wel zien
En Darkelf, als jij trouwt zit ik in het buitenland, mocht ik het vlak voor m'n vakantie vergeten: nu alvast een heerlijke dag toegewenst.
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 17-07-2002 13:16]
quote:Dank je
Op woensdag 17 juli 2002 13:14 schreef DIGGER het volgende:
Ow en vergeet het bijna: Vrijdag ga an EW en ik in ondertrouw en daarna lekker een lang weekendje wegEn Darkelf, als jij trouwt zit ik in het buitenland, mocht ik het vlak voor m'n vakantie vergeten: nu alvast een heerlijke dag toegewenst.
Jij een fijne dag en een fijne vakantie
quote:Uh nou ik kan het wel uitleggen. Ten eerste ben ik uberhaupt zo ingesteld van "Wrom wachten als het al zolang goed gaat?" en het feit dat je getrouwd bent verandert feitelijk niet veel aan je relatie, behalve dat je nog eens voor de hele wereld bevestigd dat het nu echt voor eeuwig is. (Hey was zal zn ex dat vervelend vinden)
Op dinsdag 16 juli 2002 16:48 schreef Bolletje... het volgende:[..]
zou je niet nog ff een paar jaar wachten ???
Het feit dat we het goedkoop willen houden is vooral omdat
a) we gewoon nu ff niet veel te makken hebben
b) het volgens ons beiden best wel zonde is om geld uit te geven aan een jurk die je maar 1 keer aandoet
c) waarom zou ik veel geld uitgeven aan een feest voor 100-en mensen als ik dat veel liever uitgeef aan een lekkere vakantie (incl de bruidssuite natuurlijk )
We willen het klein houden o.a. omdat ik een lichte vorm van mensenvrees heb. (Een reden waarom ik altijd vroeg op meets kom: dan kan ik iedereen 1 voor 1 leren kennen i.p.v. te gaan janken omdat er ineens zoveel nieuws is) Ook omdat het ons feest is, wat we best willen delen met de mensen die echt belangrijk zijn, maar niet met de hele wereld.
Is dat voldoende uitleg?
... nog twee weken en zes dagen!
O en justme, ik werd vanochtend wakker gebeld vanuit Guam, alles was OK daar, sinds een dag was er weer electriciteit, dan weet je dat even.
En sorry dat ik je telefoontje gisteravond miste, ik had al een ander gesprek.
* DIGGER gaat nu genieten van een fijn lang weekend
Geniet lekker van jullie lange weekend!
quote:bedankt voor je boodschap!! enne gefeliciteerd
Op vrijdag 19 juli 2002 11:26 schreef DIGGER het volgende:* DIGGER is nu officieel in ondertrouw
O en justme, ik werd vanochtend wakker gebeld vanuit Guam, alles was OK daar, sinds een dag was er weer electriciteit, dan weet je dat even.
En sorry dat ik je telefoontje gisteravond miste, ik had al een ander gesprek.
* DIGGER gaat nu genieten van een fijn lang weekend
Afgelopen vrijdag de ringen opgehaald, precies geworden zoals we gehoopt hadden. Ze hadden daar ook een prachtige halsketting (boogjes van gouddraad met aan de uiteinden parels), die stond haar zooooo ontzettend mooi dat ik die ook maar gekocht heb, kon hem _echt_ niet meer terugleggen. Later praten we wel met de bank ...
Gisterochtend bij een of ander mannetje een stuk perkament gehaald voor de trouwakte (idylllisch gebouwtje in Jeruzalem uit de jaren '30-'40, werkplaats waar de huiden tot perkament worden verwerkt). De standaard trouwakte die je hier krijgt is zo oerlelijk, dat je graag naar iets anders uitkijkt. Het is namelijk vrij gebruikelijk (zeker binnen traditionele en orthodoxe families) om een sierlijke trouwakte op te hangen (mocht je ooit eens in een Joods museum komen, hebben ze altijd wel een paar exemplaren tentoongesteld; vooral de Italiaanse en Nederlandse aktes uit de 17de- 18de eeuw zijn goed vertegenwoordigd en van een prachtige kwaliteit). Wat men dan meestal doet is de standaard akte tekenen tijdens de ceremonie en dan later een aparte sier-akte laten maken en de handtekeningen kopieren. Ik ben daarvan niet zo'n voorstander, liever direct de mooie gebruiken, dan hoef je later niet met een 'nep-akte' in de weer.
En voor dit soort dingen is perkament schitterend materiaal. Kost een ¤ of 65, maar het is een mooi stuk met een mooi symmetrisch motief.
De reacties op de uitnodiging zijn erg leuk: een vriend van mij heeft het ontworpen, wij waren er al erg over te spreken maar het blijkt dus ook onze gasten te bevallen. Dat wordt dus een extra mooie fles whisky voor de ontwerper.
Gisteren heeft mijn verloofde voor de eerste keer haar jurk gepast, maar ook dat schijnt aarig op te schieten. Ook is de kapper geboekt, dus eigenlijk is alles nu wel in orde.
Zou na dit alles eindelijk de rust in ons leven terugkeren? Ik word zo langzamerhand een klein beetje onrustig van de stress ...
Afgelopen weekend e.e.a. aan trouwkaartenboeken doorgenomen, nog niks gezien wat echt onze smaak was.
Wel zaken gezien die 200% niet mijn smaak en stijl zijn:
"Daar wij al voorzien zijn van alle spullen, hebben we liever iets om onze zakken te vullen"
Dat je dat uberhaupt op je uitnodiging(en) durft te zsetten zeg.....
Ik kan me voorstellen dat je uitkomt op een 'cadeautip [enveloppe]' als je wat mensen om je heen hebt die eigenlijk nooit geld geven en je liefst geld hebt, maar zo'n schaamteloze zin als hierboven....
En er waren nog diverse 'leuke' varianten in rijm, maar nooit van me leven dat ik zoiets op m'n trouwkaart zet.
Gelukkig ook een hele nette oplossing gezien voor cadeauwensen:
Voor cadeau-ideeen kunt u contact opnemen met onze ceremoniemeester....'
Maar goed, een mooie trouwkaart uitzoeken wordt bij ons dus een hele klus....
quote:Over een maandje of 9
Op vrijdag 19 juli 2002 16:03 schreef Kleintje het volgende:
Gefeliciteerd Digger en EW!
Welke datum gaan jullie nou echt trouwen??
quote:Ik hoop niet dat Rtificial ook zo'n knal voor z'n kop krijgt
Op woensdag 17 juli 2002 13:10 schreef DarkElf het volgende:[..]
Fat friends is lachen
Ja hoor, hoofdjes eraf en ik laat hem wel zien
* er helemaal suf van is
Het wordt in ieder geval géén wedding met Elvis, dat vind ik niet origineel. Je kunt onderhand in iedere chapel Elvis inhuren. No thanks!
Ook wil ik geen Drive-thru marriage, is weer niet speciaal genoeg.
Wat erg leuk is is trouwen in een helicopter maarre dat is very expensive, wel 1600 dollar
* zucht
quote:
Op maandag 22 juli 2002 12:53 schreef DIGGER het volgende:[..]
"Daar wij al voorzien zijn van alle spullen, hebben we liever iets om onze zakken te vullen"
Dat je dat uberhaupt op je uitnodiging(en) durft te zetten zeg.....
[..]
quote:Heb je niet een vriend die iets kan ontwerpen? Tegenwoordig kan je bij de meeste drukkers met je .pdf-je aankomen wat ze meteen kunnen drukken. Het is helemaal maatgemaakt en het scheelt je ook nog zetkosten. Het enige dat je moet doen is het formaat en papiersoort uitzoeken.
Maar goed, een mooie trouwkaart uitzoeken wordt bij ons dus een hele klus....
Zorg er wel voor dat het iemand is die iets moois kan neerzetten, niet zoiets dat je direct ziet dat 'de buurman' iets in elkaar geflanst heeft.
Wij hebben het zo gedaan en de loftuitingen _blijven_ binnenstromen (die we dus netjes doorsturen naar de vriend/ontwerper).
quote:En daar ben ik juist zo bang voor, dus blijven we vrolijk doorzoeken. Ach, we hebben pas 4 van de 9 beschikbare boeken gehad, dus waar doen we moelijk over.....
Op maandag 22 juli 2002 16:28 schreef SilkTie het volgende:Zorg er wel voor dat het iemand is die iets moois kan neerzetten, niet zoiets dat je direct ziet dat 'de buurman' iets in elkaar geflanst heeft.
Ik las ergens in een van die trouwmagazines een stukje over mensen die de uitnodiging op een CD hebben gezet en vond dit meteen een geweldig idee. Mijn vriend is zelf zanger/gitarist/componist en heeft zijn eigen geluidsapparatuur, dus we gaan een paar nummers zelf zingen en we zoeken nog wat mooie (op ons van toepassing) nummers. Het boekje en de backinlay is dan de eigenlijke uitnodiging en misschien dat we op de CD nog een klein stukje tekst inspreken ter introductie van de CD. Ik vond het zelf erg origineel, maar je moet er waarschijnlijk wel de middelen voor hebben. Al die trouwboeken met standaardkaarten vind ik zo eng en zo´n CD is superpersoonlijk.
Jompels,
Slaapmeisje
quote:Gefeliciteerd toekomstige slaapmevrouw
Op maandag 22 juli 2002 20:33 schreef Slaapmeisje het volgende:Jompels,
Slaapmeisje
* DIGGER was erg verrast met de vele enveloppen op de deurmat
-edit- o jee, wat heb ik hier toch weinig verstand van, komt er in een keer een idiootgrote foto uit. Sorry hoor.
[Dit bericht is gewijzigd door Nausicaa op 22-07-2002 21:35]
quote:Jij ook van harte Digger. Dit is zo´n vrolijk topic dat ik wel terug moest komen naar Fok!
Op maandag 22 juli 2002 21:08 schreef DIGGER het volgende:[..]
Gefeliciteerd toekomstige slaapmevrouw
Jompels,
Slaapmeisje (stiekum straks toch nog een echte mevrouw)
quote:Tja ik schrok wel een beetje van die foto van jullie GROTE dag
Op maandag 22 juli 2002 21:34 schreef Nausicaa het volgende:
En hier zijn wij getrouwd, 17 november 2001:-edit- o jee, wat heb ik hier toch weinig verstand van, komt er in een keer een idiootgrote foto uit. Sorry hoor.
Jompels,
Slaapmeisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |