abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 juli 2002 @ 20:45:28 #101
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_4888139
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 20:43 schreef sjak het volgende:
Hee Jeroen en Eloïse, ik had het even gemist. Dat is snel gegaan. Mooie foto's, jullie zien er heel erg gelukkig uit, houd dat vast. Gefeliciteerd!
Ja sneller dan gepland, maar erg geslaagd
  zondag 7 juli 2002 @ 11:09:07 #102
593 sjak
Juffie Bloem
pi_4916206
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:

Ja sneller dan gepland, maar erg geslaagd

Dat is goed te zien aan de foto's!!!
Lekker douchen!
pi_4953790
Dit wordt ons trouwvervoer:

Plaatje is wat klein, maar anders moet je maar ff een search op Internet loslaten op de Jaguar 420.

Wagen is compleet orgineel en ziet er in het echt, glad gepoetst, bloedmooi uit

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 11 juli 2002 @ 08:23:39 #104
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_4964241
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 12:47 schreef DIGGER het volgende:
Dit wordt ons trouwvervoer:

[afbeelding]

Plaatje is wat klein, maar anders moet je maar ff een search op Internet loslaten op de Jaguar 420.

Wagen is compleet orgineel en ziet er in het echt, glad gepoetst, bloedmooi uit

Dat is wat we in dit land missen: mooie trouwauto's Maar die zijn dan over het algemeen ook niet nodig omdat receptie, ceremonie en maaltijd (in deze volgorde) op dezelfde plek plaatsvinden.

* Oudere Jaguars errug vindt.

* SilkTie zal wel naar de zaal gereden worden in de huurauto van zijn ouders die voor de gelegenheid versierd zal zijn.

Ach, wat loop ik te klagen?! Ik trouw om mij aan de vrouw van mijn leven te binden, niet om in een auto te kunnen rijden. Het is een extra detail, een heerlijk detail zelfs, maar ik richt me dan maar op andere leuke dingen.

* Weer de pen ter hand neemt en doorgaat met adressen schrijven.

We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_4964261
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 08:23 schreef SilkTie het volgende:

* Oudere Jaguars errug vindt.

Me too
quote:
* Weer de pen ter hand neemt en doorgaat met adressen schrijven.

Ik ga dit weekend ook eens rondkijken voor een fotograaf, hebben afspraak gemaakt om langs te gaan.

pi_4965619
Nog minder dan 5 weken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 11 juli 2002 @ 16:22:13 #107
29820 Reus
There can be only one
pi_4968792
Hee ik ga op 05 04 03 trouwen heb vorrige week mijn vriendin gevraagd en ze zei ja.

jippie

Nederlands is mijn goeiste vak dus no comment on my text bitte sehr.
pi_4969240
afgelopen maandag zijn we in ondertrouw gegaan dus de datum ligt nu iig vast
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_4969428
Voor * DuchessX en Juup© is het nog 100 dagen wachten...

* zucht

#geen
pi_4969724
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 16:22 schreef Reus het volgende:
Hee ik ga op 05 04 03 trouwen heb vorige week mijn vriendin gevraagd en ze zei ja.

jippie

Hey, gefeli

Datum nog speciaal gekozen ivm het 'rijtje' 05-04-03

En hoe heb je het aanzoek gedaan?

vrijdag 12 juli 2002 @ 09:53:55 #111
29820 Reus
There can be only one
pi_4978316
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 17:15 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Hey, gefeli

Datum nog speciaal gekozen ivm het 'rijtje' 05-04-03

En hoe heb je het aanzoek gedaan?

nee op die datum zijn we precies 5 jaar samen.

Aanzoek gedaan:

Hotel zuiderduin in egmond aan zee
Suite geboekt (op het dak met bubbelbad enzo)
Eerst lekker in bubbelbad met champagne erbij en daarna netjes op mn knietjes... (hoe kon ze toen nog weigeren)

Nederlands is mijn goeiste vak dus no comment on my text bitte sehr.
pi_4978369
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 09:53 schreef Reus het volgende:

[..]

nee op die datum zijn we precies 5 jaar samen.

Aanzoek gedaan:

Hotel zuiderduin in egmond aan zee
Suite geboekt (op het dak met bubbelbad enzo)
Eerst lekker in bubbelbad met champagne erbij en daarna netjes op mn knietjes... (hoe kon ze toen nog weigeren)

Oeh zo romantisch!!!
#geen
pi_4978446
Ik ga niet trouwen. Daar heb ik al eens vaker over nagedacht, want mijn ouders zijn gescheiden beide.

Mijn pa is hertrouwd en heeft ooit 1 keer gebeld dat alles weer "voorblij" was. Nou ik dus helemaal depri daarvan want ik heb er 2 schatten van zussen bij en een superlieve stiefma.

Naja, ik dus pissig een vriend inlichten en die kent mijn zus en die zei dat dus weer tegen haar Ma en dat komt zo bij mijn pa terecht.. En die was BOOS Dat ik "overal" gad liggen zwetsen. Hij was het toch schuld.

En mijn ma scijnt haar geluk ook niet te vinden en al doet ze dat wel dan is het voor korte duur.

Voor mij hoeft die geldklopperij van feesten enzo allemaal niet.

https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_4980871
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 09:53 schreef Reus het volgende:

(hoe kon ze toen nog weigeren)

Hell, even I would have said 'yes' to you
  zondag 14 juli 2002 @ 09:18:44 #115
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_5005640
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 08:32 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ik ga dit weekend ook eens rondkijken voor een fotograaf, hebben afspraak gemaakt om langs te gaan.

Afgelopen vrijdag heb ik de fotograaf vastgelegd. Het was me de zoektocht wel, ik heb nog nooit in zo'n korte tijd zoveel trouwfoto's gezien, maar ik geloof dat we nu wel iets goeds gevonden hebben.

Ons voornaamste doel was iemand vinden die 'andere' foto's maakt dan de geijkte poses met ouders zus, ouders zo, opa hier en tante daar. We wilden voornamelijk spontaniteit en creativiteit. Dat blijft natuurlijk altijd een wisselwerking tussen fotograaf en gefotografeerde, en daarom zijn gesprekken zo belangrijk. De ene vonden we schreeuwerig, de ander daarentegen ronduit saai, de volgende had niets extra's en de laatste was het helemaal. Aardig, rustig, vakman, creatief en een oog voor detail.

Wat ik je kan aaraden met het bekijken van foto's: let op de belichting: of de achtergrond ook wat meekrijgt of alleen maar een donker vlak is, hoe de schaduwen op een gezicht vallen (ik heb een foto gezien van een man met een asymetrisch gezicht, door een herseninfarct, en door de juiste belichting werd toch symetrie gesuggereerd, erg knap), met licht kan je dimensie in de foto brengen. Verder dus de creativiteit en oog voor detail.

Succes!

BTW, nog 3 weken en 3 dagen

We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  zondag 14 juli 2002 @ 21:50:19 #116
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_5011387
Pffff, wat kost een goede/orginele fotograaf veel geld!!

We zijn bij een superleuke fotograaf langsgeweest die zelf ook niet van "jasje over de schouder van de bruidegom foto's" houdt. Hij heeft prachtige foto's laten zien en voelde precies aan wat wij willen.

Prachtige zwart/wit foto's (barietafdrukkken) in grootformaat 9x9 negatief. Ik ben niet zo thuis in de kiekjeswereld maar dit was echt bijzonder mooi.

Wel 3x zo duur als we begroot hebben, dus we slapen er nog wat nachtjes over......

Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  maandag 15 juli 2002 @ 06:46:07 #117
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_5015813
quote:
Op zondag 14 juli 2002 21:50 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Pffff, wat kost een goede/orginele fotograaf veel geld!!

We zijn bij een superleuke fotograaf langsgeweest die zelf ook niet van "jasje over de schouder van de bruidegom foto's" houdt. Hij heeft prachtige foto's laten zien en voelde precies aan wat wij willen.

Prachtige zwart/wit foto's (barietafdrukkken) in grootformaat 9x9 negatief. Ik ben niet zo thuis in de kiekjeswereld maar dit was echt bijzonder mooi.

Wel 3x zo duur als we begroot hebben, dus we slapen er nog wat nachtjes over......

Wat kost het in Nederland? Ik heb hier voor het basispakket (twee fotografen beschikbaar van 16.00 tot 01.00 u., naast gewone film ook gebruik van z/w en extra gevoelige films, 300 foto's) plus 'grafisch album' (mooier vormgegeven presentatie van de foto's) $1200 betaald. Iedere extra foto (boven de 300 die in het pakket zitten)die we nemen kost $1 en voor iedere kopie betalen we $0,50. Dit is iets duurder dan de gemiddelde, maar toen ik ze de eerste keer had ontmoet, liep ik met een glimlach de studio uit, iets dat me bij een ander nog niet was overkomen.

Inderdaad niet om vrolijker van te worden, maar hopelijk is het resultaat zo dat je over 20 jaar nog tevreden bent ermee en daarvoor doe je het toch.

Ieder kiest op eigen wijze, maar ik ben bereid om meer geld uit te geven (mits redelijk) als het resultaat ook meer naar mijn zin is.

Succes met nadenken

pi_5018225
quote:
Op maandag 15 juli 2002 06:46 schreef SilkTie het volgende:

Wat kost het in Nederland?

1095 Euro voor 60 kiekjes, 4 uur opnametijd, deel zwart wit, deel kleur, normaal fotopapier.

Wat wij willen zal daar verrrrrrrrrrrrrr bovenuit komen

Maar ach, voor 1 keer in je leven. En het resultaat (zoals me schoonzusje en zwager ook hebben) is echt zo vreselijk veel mooier....

maandag 15 juli 2002 @ 15:33:49 #119
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_5020168
quote:
Op maandag 15 juli 2002 13:04 schreef DIGGER het volgende:

[..]

1095 Euro voor 60 kiekjes, 4 uur opnametijd, deel zwart wit, deel kleur, normaal fotopapier.

[..]

En ik dacht dat ik duur uit was, maar dit slaat werkelijk alles!

He'd better be good for that price ...

maandag 15 juli 2002 @ 20:37:33 #120
3744 Kleintje
op en top!
pi_5024714
Bij ons ligt het even stil, behalve dan keihard sparen.
Volgende maand weer... nu even op andere dingen concentreren...
  maandag 15 juli 2002 @ 21:27:31 #121
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_5025458
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 16:22 schreef Reus het volgende:
Hee ik ga op 05 04 03 trouwen heb vorrige week mijn vriendin gevraagd en ze zei ja.

jippie

Toch fijn dat zij die dag ook kon hè?
Maar van harte iig!
Wie is eik de volg.?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_5035337
* fee-tje is nie zo slim als ze deruit ziet

Oke.. ik zal netjes mijn vraag hier posten.

Ik ben nu bijn aeen jaar verloofd, en de bedoeling is dat we over ong. 9 maanden gaan trouwen. We zijn nog niet in ondertrouw, dat doen we wschijnlijk op de dag dat we een jaar (pcies) verloofd zijn.

Maar ja... we willen het geheel heel klein houden (denk aan 6-7 man), en vooral... heel goedkoop. (Helaas, maar ok) Op dit moment heb ik al een hele mooie witte rok, waarvan ik even een foto zal posten vanaaf. (Ik heb zelf geen webcam, dus ga ik even naar mn liefje toe) Ik zal ook ff foto's posten van mijn figuur en gezicht.

Ik wou dus vragen of iemand nog tips had voor bovenstukjes, bloemen, etc. Vooral iets leuks met bijv. mijn haar (wat ik zelf kan doen of een vriendin) en dat soort dingen.

En help me asjeblieft met alles wat ik vergeet nu.

dinsdag 16 juli 2002 @ 16:48:03 #123
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_5037231
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 14:44 schreef fee-tje het volgende:
* fee-tje is nie zo slim als ze deruit ziet

Oke.. ik zal netjes mijn vraag hier posten.

Ik ben nu bijn aeen jaar verloofd, en de bedoeling is dat we over ong. 9 maanden gaan trouwen. We zijn nog niet in ondertrouw, dat doen we wschijnlijk op de dag dat we een jaar (pcies) verloofd zijn.

Maar ja... we willen het geheel heel klein houden (denk aan 6-7 man), en vooral... heel goedkoop. (Helaas, maar ok) Op dit moment heb ik al een hele mooie witte rok, waarvan ik even een foto zal posten vanaaf. (Ik heb zelf geen webcam, dus ga ik even naar mn liefje toe) Ik zal ook ff foto's posten van mijn figuur en gezicht.

Ik wou dus vragen of iemand nog tips had voor bovenstukjes, bloemen, etc. Vooral iets leuks met bijv. mijn haar (wat ik zelf kan doen of een vriendin) en dat soort dingen.

En help me asjeblieft met alles wat ik vergeet nu.

zou je niet nog ff een paar jaar wachten ???
doei
  † In Memoriam † dinsdag 16 juli 2002 @ 16:50:23 #124
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_5037257
quote:
Op maandag 15 juli 2002 20:37 schreef Kleintje het volgende:
Volgende maand weer... nu even op andere dingen concentreren...
toch wel leuke dingen??
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 16 juli 2002 @ 22:23:05 #125
3744 Kleintje
op en top!
pi_5041931
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 16:50 schreef just me het volgende:

[..]

toch wel leuke dingen??

Nieuwe baan leuk genoeg???
Gewoon even erg druk mee, valt toch even tegen, het is weer zwaar om 40 uur per week te werken. Maar... meer geld verdienen, meer geld om uit te geven

Zijn vanavond wel weer bij de locatie wezen kijken om weer even in de sfeer te komen.
Het gaat echt mooi worden.
26 augustus gaat het open en 1 september de officiele heropening.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')