abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4796786
Geweldig!!!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4796947
Mevrouw Swets wat wassu moooi!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 juni 2002 @ 15:42:36 #78
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_4797005
quote:
Op vrijdag 28 juni 2002 15:39 schreef Catootje het volgende:
Mevrouw Swets wat wassu moooi!!!
Is
pi_4797138
quote:
Op vrijdag 28 juni 2002 15:42 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Is

Daar heb ik geen bewijzen van, en jij bent bevooroordinges!!!
DANYEL EN THIJS
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 juni 2002 @ 16:01:05 #80
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_4797365
quote:
Op vrijdag 28 juni 2002 15:50 schreef Catootje het volgende:

[..]

Daar heb ik geen bewijzen van, en jij bent bevooroordinges!!!

Ze is niet opeens lelijk geworden in een dag
pi_4797440
quote:
Op vrijdag 28 juni 2002 16:01 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ze is niet opeens lelijk geworden in een dag

daar zit wat in, maar ze heeft nu ook al twee nachten niet geslapen
DANYEL EN THIJS
  vrijdag 28 juni 2002 @ 16:07:43 #82
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_4797463
Lieve Eloďse en Jeroen,

Ook namens mij nog gefeliciteerd!
Ik wil jullie graag nog even ontzettend veel geluk toewensen samen
Maar als ik die foto's zo bekijk dan weet ik zeker dat dat wel gaat lukken
Wat straaaaaaaaaaalden jullie zeg... prachtig

Fok!hokker... en NietKlieker.
  Jubileum moderator vrijdag 28 juni 2002 @ 19:58:54 #83
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_4800594
Mooie foto's!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_4801510
E.T. wat een ontzettend mooie jurk zeg!!!!!

jullie zien er ontzettend stralend uit, heeel veel geluk in de toekomst

Admin vrijdag 28 juni 2002 @ 22:17:11 #85
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_4802515
Jongens, WAT een ontroerende bruiloft, we hebben zo gejankt!!
Wat zagen jullie er prachtig uit, en dan je vader Eloise, WAT een man!!
Geweldige dag.
Ik kan geloof ik alleen nog maar !!!!! tikken .

Ondanks de korte voorbereidingstijd heeft de ambtenaar een hele goede speech geschreven,
wat leuk dat jullie zo duidelijk hadden uitgelegd wat FOK! voor jullie betekende.
jullie geluk is hier begonnen, dat is toch wel heel speciaal.

Jullie ringen zijn schitterend, nou ja, alles was schitterend, ik kan er gewoon nog niet over uit.
Ik heb een geweldige dag gehad en ik vond het heel bijzonder erbij geweest te mogen zijn!!!

Ow ja en Hoorn bleef nog lang onrustig

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_4802541
Oe, die foto's zien er prachtig uit! Correctie: JULLIE zien er prachtig uit!!!

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Fijn dat het zo'n mooie dag was

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 juni 2002 @ 22:40:40 #87
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_4802754
quote:
Op vrijdag 28 juni 2002 22:17 schreef yvonne het volgende:

Ondanks de korte voorbereidingstijd heeft de ambtenaar een hele goede speech geschreven,
wat leuk dat jullie zo duidelijk hadden uitgelegd wat FOK! voor jullie betekende.
jullie geluk is hier begonnen, dat is toch wel heel speciaal.

Onze ontmoeting is 'in de gewone mensenwereld' uiteraard 'apart'. En zeker het vermelden waard.
Ik ben al bij diverse huwelijken geweest, en meestal is het een saai verhaal. Omdat de ceremonie nu kort gehouden moest worden, kon de ambtenaar niet anders dan alleen de essentie benadrukken.
Hetgeen haar goed lukte vond ik.

Een mooie dag!

pi_4802776
Meis wat geweldig!!

Ik ga snel de andere foto's kijken!

Leuke usernaam trouwens

#geen
  † In Memoriam † vrijdag 28 juni 2002 @ 23:06:30 #89
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_4803155
Mooie foto's!
Jullie zijn een leuk paar.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 29 juni 2002 @ 15:41:05 #90
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4809444
quote:
Op vrijdag 28 juni 2002 22:17 schreef yvonne heel veel uitroeptekens!!
Dalfsen is ook nooit meer hetzelfde geworden!

Meneer en mevrouw Swetsenegger, ik ben heel blij voor jullie!

Als je niet lacht, ben je dood.
pi_4814387
GEFELICITEERD Swets en ET!

Dat jullie nog maar lang samen heeeeel gelukkig mogen blijven!

Fijn dat jullie dag ondanks alle donkere wolken toch prachtig is geweest. Foto's zien er erg leuk uit. Jullie zagen er prachtig uit en heel erg stralen!

zondag 30 juni 2002 @ 14:52:22 #92
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_4819588
Eloise en Jeroen,

wat zien jullie er mooi uit, ik ben er stil van.

Ook hier van harte gefeliciteerd en een dikke kussszzzz.

hofleverancier van sterretjes :)
pi_4824583
Gefeliciteerd!
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil.[br][br]I don't believe in your god(s).[br][br]The islam is a hype.
  maandag 1 juli 2002 @ 08:51:19 #94
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_4828612
Woops! Excuses, mijn woorden zijn geheel anders overgekomen dan bedoeld.

Het lag helemaal niet in mijn bedoeling mensen te kwetsen of te bekritiseren, ik wilde slechts uiting geven aan mijn verbazing, misschien zelfs bewondering voor het uithoudingsvermogen.

Ik weet dat het bij mij heel erg snel is gegaan (ik geloofde er zelf niet in, reageerde vaak zoals enkelen hierboven, totdat het me dus zelf overkwam) en dat verwacht ik van niemand.

Ook voor Israel is het erg snel, 3 maanden tussen eerste date en het huwelijk. En zoals Kleintje schreef: mijn vriendin nam mij eerst niet serieus. Pas (of 'al'?) na tien dagen heeft zij mij met 'ja' geantwoord en nog zie ik soms ongeloof in haar ogen.

Het is snel en we komen weinig aan slapen toe omdat alles haasje-repje geregeld moet worden. Het geluk staat wel aan onze zijde: we hebben een prima zaal (helaas wel voor onze datum-tweede-keus, datum-eerste-keus was bij de meeste zalen al tijden vantevoren volgeboekt), uitstekende muziek en een prima videoman. Het enige wat we nog zoeken is een goede fotograaf (tsjonge, wat een bagger krijg je toch onder ogen!).

Maar ik neem dat gehol en gedraaf voor lief: liever nu dit zo, dan op mijn 85ste zitten te treuren over de extra tijd die we samen hadden kunnen doorbrengen als we sneller gehandeld hadden; ik heb het bij oudere mensen om mij heen gezien. Omdat ik hierover erg zeker was zag ik voor mijzelf geen reden om tijd te verspillen. Niet dat ik iemand die langer de tijd neemt beschuldig van tijdverspilling, integendeel: ik zou het normaliter ook zo doen (irl ben ik normaliter erg bedachtzaam en bekijk eerst alle mogelijkheden van alle kanten om dan met moeite een keuze te maken; mijn ouders en een paar goede vrienden konden niet geloven dat ik ook eens zo snel kon beslissen en handelen). Het is ook voor mij een mysterie dat ik nu ineens in deze wervelwind zit.

Kleintje, ik heb het meegemaakt dat een vriend van mij al voor de ambtenaar stond met zijn aanstaande. De ambtenaar zag zijn verwarde toestand en heeft ter plekke besloten het huwelijk niet te laten doorgaan. Dit is iets wat je niemand toewenst en ik heb zeer veel respect voor je en de manier waarop je in deze handelt.

Je hebt gelijk: de een doet het zus, de ander zo. Ik zou het misschien liever in een iets rustiger tempo hebben gedaan, maar niet veel rustiger (een a twee maanden extra). Maar zoals het nu gaat ben ik ook zeer tevreden, ik heb niet het gevoel dat ik overhaaste beslissingen moet nemen. Dat jij je tijd neemt begrijp ik en dat je van iedere volgende stap geniet kan ik alleen maar toejuichen (ik ben zelf iemand die het glas heft als de zaal besproken is, als de uitnodigingen gedrukt zijn, als het contract met de zaal mbt het eten en de gehele aankleding is ondertekend etc.). En nogmaals, hoewel ik normaliter een perfectionist ben, heb ik in dit geval bewust de beslissing genomen om het 'alleen maar' zo goed mogelijk te hebben ten voordele van de tijd die wij als echtpaar en hopelijk gezin zullen hebben.

Nogmaals wil ik mijn excuses aanbieden aan de mensen die gekwetst zijn door mijn eerste post. Dat was absoluut niet de bedoeling, dit leert mij dat ik beter op mijn woorden moet letten.

Aan iedereen die momenteel bezig is met de voorbereidingen: heel veel succes en vooral plezier. Ter afsluiting de woorden van een vriendin hierover:

quote:
So just from observing I think the key to getting through this is family, friends and the woman you love. Family can drive you a little crazy but can't do much without them. Friends give you the support, clear your mind and take you away from inevitable family stresses (..). And the woman you love, well she is the reason for all this but also the prize. The nicest part about it is that for the first time you are sharing this with someone, that very special someone, and that all your feelings and concerns are being shared with someone. Enjoy it!
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  maandag 1 juli 2002 @ 09:23:15 #95
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_4828785
quote:
Op vrijdag 28 juni 2002 22:17 schreef yvonne het volgende:

Hoe bedoel je, we waren hastikkuh rustig
(heeft u een glaasje teveel op mevrouw?)
doei
  maandag 1 juli 2002 @ 10:06:15 #96
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4829012
SilkTie, je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor. Iedereen doet het op zijn eigen manier. Je vroeg alleen wat en je kreeg uitgebreid antwoord.
Er zijn geen vaste regels over hoe je je bruiloft moet organiseren. Het enige wat belangrijk is is dat je het uit overtuiging van de liefde voor elkaar doet.
Nothing else matters...
Veel plezier met de verdere voorbereiding.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 1 juli 2002 @ 10:38:45 #97
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_4829289
quote:
Op maandag 01 juli 2002 10:06 schreef dutchie het volgende:
SilkTie, je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor. Iedereen doet het op zijn eigen manier. Je vroeg alleen wat en je kreeg uitgebreid antwoord.
Er zijn geen vaste regels over hoe je je bruiloft moet organiseren. Het enige wat belangrijk is is dat je het uit overtuiging van de liefde voor elkaar doet.
Nothing else matters...
Veel plezier met de verdere voorbereiding.
Dank je. Toch wilde ik mij verontschuldigen, ik vind het uitermate vervelend als mensen mij niet goed begrijpen, voornamelijk wanneer dat komt door mijn ongelukkige woordkeus (als mensen het gewoon niet willen begrijpen is het wat anders ).

BTW (misschien een domme vraag), als men hier geinteresseerd is in het wedervaren van een bruiloft en het organiseren daarvan in Israel, wil ik wel proberen tijd vrij te maken om daarvan verslag te doen. Is men niet geinteresseerd, ook goed, scheelt mij tijd .

We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_4829324
Nog 43 dagen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4886453
Darkelf... ben je echt al met alles klaar of moeten er nog dingen geregeld worden? Kleine dingetjes enzo?

Ben gewoon ff nieuwsgierig en het topic moet natuurlijk weer wat omhoog

donderdag 4 juli 2002 @ 20:43:38 #100
593 sjak
Juffie Bloem
pi_4888122
Hee Jeroen en Eloďse, ik had het even gemist. Dat is snel gegaan. Mooie foto's, jullie zien er heel erg gelukkig uit, houd dat vast. Gefeliciteerd!
Lekker douchen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')