abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel woensdag 26 juni 2002 @ 23:15:42 #51
2628 Karin
pi_4772111
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 22:49 schreef E.T. het volgende:
aaaaarrrrgghhhhh

STRESSSSS!!!!!!!

Hoe kan ik nou in godsnaam slapen vannacht???
*nagels af wil kluiven*
Shit neppers... dat kluift niet lekker..

haotiruavbsnzdvbae nvo

lucht ook al niet op ..

Probeer alles over je heen te laten komen en gewoon lekker genieten (zeg ik nu zo heerlijk makkelijk vanachter mijn computertje).

Hele fijne dag!

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 juni 2002 @ 23:16:32 #52
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_4772137
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 22:49 schreef E.T. het volgende:
aaaaarrrrgghhhhh

STRESSSSS!!!!!!!

Hoe kan ik nou in godsnaam slapen vannacht???
*nagels af wil kluiven*
Shit neppers... dat kluift niet lekker..

haotiruavbsnzdvbae nvo

lucht ook al niet op ..

Watje, zie je mij stressen?

Ik hou van jou, jij van mij en er komen alleen mensen die het beste met ons voorhebben

donderdag 27 juni 2002 @ 00:28:51 #53
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_4773581
ET en swets heel veel geluk toegewenst en maak er wat moois van vandaag!
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
pi_4774657
en? en? en? hoe was het????????
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 27 juni 2002 @ 07:22:17 #55
3498 Barb
Graduated Fool
pi_4774682
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 06:25 schreef YPPY het volgende:
en? en? en? hoe was het????????
Nou, da's ook raar Yppy. De meesten vragen hoe de ceremonie was of zelfs de bruidsnacht, maar iemand die vraagt hoe de laatste nacht voor het trouwen gaan was ....
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_4774758
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 07:22 schreef Barb het volgende:

[..]

Nou, da's ook raar Yppy. De meesten vragen hoe de ceremonie was of zelfs de bruidsnacht, maar iemand die vraagt hoe de laatste nacht voor het trouwen gaan was ....

neeheee, ik bedoel natuurlijk het trouwen enzo. Ze lezen dit vast niet meer voor HET moment en anders vergeet ik het weer te vragen.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_4774769
Mochten jullie dit nog lezen voordat jullie richting de ceremonie gaan: Maak er wat moois van en geniet van de dag, elkaar en de hele sfeer!
Lezen jullie dit niet meer voor de plechtigheid... dan VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!

We willen natuurlijk wel alles horen!

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 juni 2002 @ 08:38:02 #58
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_4774835
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 08:11 schreef YPPY het volgende:

[..]

neeheee, ik bedoel natuurlijk het trouwen enzo. Ze lezen dit vast niet meer voor HET moment en anders vergeet ik het weer te vragen.

nananananaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ja we hebben lekker geslapen, drinken nu een bakkie koffie.
Dan komt de kapster voor Eloïse.

pi_4774847
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 08:38 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

nananananaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ja we hebben lekker geslapen, drinken nu een bakkie koffie.
Dan komt de kapster voor Eloïse.

Ben ik toch te vroeg.
En morgen ben ik vast weer te laat.

Nou ja, als jullie maar een leuke dag hebben.

*OUD heilige*
  donderdag 27 juni 2002 @ 09:01:59 #60
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_4774944
ET en Swets, van harte vandaag!

Dit is de eerste keer dat ik in dit topic keek, gewoon niet geinteresseerd. Totdat het bij mij ook een issue werd

Maar dan lees ik bijvoorbeeld onderstaande reacties ...

quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 18:52 schreef Kleintje het volgende:
Vrijdag nog 9 maanden.
Bizar hoe lang het nog duurt.
Maar... toen mijn lief me vroeg was het nog 18 maanden en 21 dagen, dus we zijn ruim over de helft!
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 12:27 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]

Het begint nu bij mij toch ook wel te kriebelen, met nog ruim 9 maanden te gaan. Als Dutchie's verhaal lees, en hoeveel zij ervan genoten heeft komt er bij mij slechts 1 gedachte op: ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook!!!

[..]

... en dan denk ik: "Hoe krijg je het voor elkaar zo lang erover te doen?"

Ik weet dat het met mij wel erg snel is gegaan: 18 april jl. zag ik haar voor het eerst (verhaal apart), door allerlei omstandigheden was onze eerste avond uit pas 9 mei. Na vier-vijf dagen wist ik al dat ik de rest van mijn leven met haar zou delen, maar heb me nog twee weken weten in te houden met het stellen van "De Vraag". Zij heeft mij tien dagen laten wachten op het antwoord (zij wilde eerst dat ik haar moeder zou ontmoeten die al voordat wij elkaar kenden een bezoek had gepland, zij woont nl. in het buitenland) en toen hebben we een datum geprikt: 8 augustus, hetgeen we door de beschikbaarheid van onze voorkeurslocatie maar naar 7 augustus hebben verschoven.

Ik heb al moeite met de 5 weken en 6 dagen die ik nu nog moet wachten, maar ik zou werkelijk horrendol worden van anderhalf jaar! Waarom zo lang wachten als je de beslissing al hebt genomen?

Misschien even aantekenen dat het hier niet gebruikelijk is om te gaan samenwonen voordat je trouwt, in ieder geval niet binnen de kringen waarin wij ons bewegen.

[Dit bericht is gewijzigd door SilkTie op 27-06-2002 09:07]

We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  donderdag 27 juni 2002 @ 12:31:14 #61
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4777267
E.T. en Swets, hoop dat ik niet te laat ben en anders wil ik graag de eerste zijn om jullie als echtpaar te feliciteren! Hele dikke voor allebei.
Alles komt goed. En geniet vooral van de aanwezigheid van met name je (schoon)vader.
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 09:01 schreef SilkTie het volgende:
ET en Swets, van harte vandaag!

Dit is de eerste keer dat ik in dit topic keek, gewoon niet geinteresseerd. Totdat het bij mij ook een issue werd

Maar dan lees ik bijvoorbeeld onderstaande reacties ...
[..]

[..]

Ik weet dat het met mij wel erg snel is gegaan: 18 april jl. zag ik haar voor het eerst (verhaal apart), door allerlei omstandigheden was onze eerste avond uit pas 9 mei. Na vier-vijf dagen wist ik al dat ik de rest van mijn leven met haar zou delen, maar heb me nog twee weken weten in te houden met het stellen van "De Vraag". Zij heeft mij tien dagen laten wachten op het antwoord (zij wilde eerst dat ik haar moeder zou ontmoeten die al voordat wij elkaar kenden een bezoek had gepland, zij woont nl. in het buitenland) en toen hebben we een datum geprikt: 8 augustus, hetgeen we door de beschikbaarheid van onze voorkeurslocatie maar naar 7 augustus hebben verschoven.

Ik heb al moeite met de 5 weken en 6 dagen die ik nu nog moet wachten, maar ik zou werkelijk horrendol worden van anderhalf jaar! Waarom zo lang wachten als je de beslissing al hebt genomen?

Misschien even aantekenen dat het hier niet gebruikelijk is om te gaan samenwonen voordat je trouwt, in ieder geval niet binnen de kringen waarin wij ons bewegen.

Heeft met name met de planning te maken. Sommige locaties of bands of wat dan ook moet je ver van tevoren bespreken. En stiekum is het ook wel weer leuk om die voorpret te hebben. Voor je het weet is die dag nl. voorbij, vliegt gewoon. De periode er omheen maakt het zeker nog bijzonder.

Maar welke 'kringen' begeef jij je dan?

Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 27 juni 2002 @ 14:16:03 #62
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_4779238
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 12:31 schreef dutchie het volgende:

[..]

Maar welke 'kringen' begeef jij je dan?

Modern orthodoxe Joodse mensen in Israel.

En dan moet je niet die mensen zien die geheel in het zwart lopen (de Staphorst-variant, bepaald niet modern te noemen) of de mensen die met hele grote keppels rondlopen met een geweer om de schouders (beiden zeer kleine groepen, maar die doen het goed voor de camera's).

Onze vrienden, net zoals wij, zijn academisch gevormd, deels in het buitenland, deels in Israel. Kennen de wereld en zijn er niet bang voor, kijken kritisch naar alles ook naar onszelf, en slagen er naar ons gevoel goed in een combinatie te vinden in de eeuwenoude regels en het moderne leven.

Een van die eeuwenoude regels die het moderne leven niet in de wegstaan en dus best bewaard kan blijven is het niet samenwonen voor het huwelijk.

En op zich heb ik daarmee absoluut geen moeite, het maakt van het geheel meer dan 'alleen maar' een officiele status geven aan een bestaande situatie (ik zet het even erg simplistisch neer, ik weet ook wel dat het niet zo eenvoudig is als het lijkt).

We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_4779389
quote:

<knip>

Hoe krijg JIJ het voor elkaar om zo belachelijk snel te weten of je de rest van je leven met die persoon wil doorbrengen? En hoeft er bij jullie niets gepland te worden of zo?
quote:
En mag ik dan aantekenen dat ik samenwonen na 5 weken en 6 dagen precies zo hoogst ongebruikelijk vindt?
pi_4779479
NB: ik word zelden kwaad om een post, maar nu toch echt wel. Tis verdorie niet goed of het deugd niet. Samenwonen mag niet, niet goed. Dan ga je trouwen, daar neem je de tijd voor om alles te regelen naar je zin (overigens ook tijd die je samen neemt om eens goed te bepraten hoe je samen verder wilt, dus niet alleen de bruiloft maar de invulling van je leven samen, aangezien trouwen in principe een verbintenis voor je leven is) en wat hoor je dan????
'Hoe krijg je het voor elkaar er zo lang over te doen?

Nou VRAAG ik je?????

donderdag 27 juni 2002 @ 16:37:15 #65
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_4781736
Et en Swets, ik hoop dat jullie vandaag net zo'n mooie dag hebben als dat wij vorige week hadden.

Morgen zijn we één week getrouwd.... Het was allemaal perfect. Het weer was mooi, ik voelde me een prinsesje, de ambtenaar van de burgerlijke stand was fantastisch, het eten was lekker en het feest was super. We zitten nu vol spanning te wachten op de foto's.... Ik hoor altijd van mensen dat ze door de spanning en de emoties heel veel van hun trouwdag hebben gemist, maar bij mij was dat gelukkig helemaal niet zo. Ik heb er met volle teugen van genoten

Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  FOK!fossiel donderdag 27 juni 2002 @ 17:34:27 #66
2628 Karin
pi_4782848
Meneer en mevrouw Swets, wat zagen jullie er prachtig uit! Wat een prachtige locatie om te trouwen en wat was het ook een enorm mooie dienst met naast natuurlijk een traan (1 traan?? meerdere tranen, nog bedankt yvonne voor de zakdoeken ) ook genoeg gelachen. Ontzettend fijn dat alletwee jullie vaders aanwezig waren. En wat had je vader een prachtig mooie speech gemaakt E.T.

Het uitgebreide verslag laat ik lekker aan jullie zelf over. Maar ik wou toch wel eventjes zeggen dat ik enorm genoten heb en bedankt dat ik erbij mocht zijn

pi_4783454
quote:

Sorry hoor, maar misschien is het makkelijk als je deeltje 1 tot en met hier nog eens doorleest.

Wat denk je? Dat wij niet naar de dag verlangen? Dat jij daar uniek in bent?
Ik denk eerder dat je uniek bent om iemand zo verschrikkelijk snel te vragen. Ik denk dat ik mijn vriend niet serieus had genomen als hij het al zo verschrikkelijk snel had gevraagd.

Niet dat het je wat aangaat, maar goed, ik ben de goedheid zelve dus ik vertel het nog maar een keer.

Ik ben ruim 4 jaar ziek geweest. Diverse ups en downs. En op die manier wilde ik niet trouwen. Wilde eerst stabiel zijn zodat ik de dag ook zou meemaken. Een vriendin van ons is vorig jaar 8 mei getrouwd en die heeft de helft niet meegemaakt omdat ze zich niet lekker voelde en gezien mijn ziekte zat dat er bij mij ook in. Dat wil ik dus niet.
Ben nu een stuk gezonder en ik sta een stuk sterker in mijn schoenen.
Daarbij moesten we ook nog sparen voor de bruiloft. Daar was het nooit van gekomen doordat ik amper een baan had door mijn ziekte!

31 augustus ben ik ten huwelijk gevraagd.
In september hebben we de datum bepaald.
In december zijn we gaan nadenken hoe we het wilden gaan doen. We hebben dus 3 maanden gehad om te kijken of het met mijn gezondheid echt zo ging als we hadden gehoopt en wat de artsen verwachten. Als dat niet zo was dan hadden we het uitgesteld, bepaald om het anders te vieren of juist naar voren geschoven. Maar alles ging goed dus zijn we vanaf december begonnen om ons te oriënteren naar de mogelijkheden en te kijken naar de kosten zodat we een budget konden bepalen.

Nu is het dus nog maar 9 maanden.
Het voordeel is dat je alles op je gemak kan uitzoeken, je leeft er echt naartoe en je krijgt geen gevoel dat je alles in 1 keer moet regelen, dat je geen fouten mag maken, dat je direct een keuze moet maken en je kan van iedere kleine stap weer genieten.

De een regelt alles in 2 weken, de ander in 18 maanden. Het belangrijkste is dat je JA gaat zeggen en gelukkig bent/wordt!

pi_4783805
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 18:30 schreef Kleintje het volgende:
De een regelt alles in 2 weken, de ander in 18 maanden. Het belangrijkste is dat je JA gaat zeggen en gelukkig bent/wordt!
Dat wilde ik ook maar zeggen!

Ik zal, in deze herkansing, nog eens uitleggen waarom die post me zo in het verkeerde keelgat schoot.

EW schrijft dat ze de kriebels krijgt en er ontzettend zin in heeft. SilkTie reageert daarop met: "... en dan denk ik: "Hoe krijg je het voor elkaar zo lang erover te doen?".
Het is duidelijk dat deze persoon niet gelezen heeft dat EW familie heeft in twee landen. Daarnaast bevalt het toontje me niet. Als je zo'n post van EW leest kun je ook glimlachen en haar feliciteren met haar aanstaande huwelijk.

En verder SilkTie: om een beetje leuke locatie te hebben op je huwelijk moet je hier een aardige tijd van te voren reserveren. Misschien is dat in Jeruzalem anders, dat weet ik niet.

En ook nog: ik vind dus zowel samenwonen als trouwen na zes weken veel te snel.

Jubileum moderator donderdag 27 juni 2002 @ 19:27:13 #69
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_4784159
Lieve Elo en Jeroen,

wat een prachtige dag om te trouwen en wat zagen jullie er stralend uit. Ik heb erg gelachen om "het prikbord" van de ambtenaar en enorm gehuild bij de prachtige speech en gebaar van je vader en Simone.
Een dag met een lach en een traan en een dag die jullie nooit meer zullen vergeten.
Ook namens Jeroen en Eva nog heel veel geluk samen en bedankt voor de uitnodiging.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_4785701
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 18:30 schreef Kleintje het volgende:

Ach ja de een wil veel poespas en de ander niet he.

wijzelf zijn ook met bescheiden aantal mensen getrouwd en een boot gehuurd waar we alleen met familie mee weg zijn geweest.
Wij wilden geen groot feest vanwege het feit dat ik rugpatiente ben en dat toch nooit overgaat en ten 2e omdat we het er niet voor over hadden zoveel geld ervoor te besteden.
Dat hebben we nu in ons huis gestoken.

[Dit bericht is gewijzigd door berney op 27-06-2002 21:40]

vrijdag 28 juni 2002 @ 09:38:47 #71
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_4791536
Ja Lieve Elo en Jeroen,
Wat een mooie dag was het,en wat een prachtige lokatie inderdaad..
Heb er echt van genoten ,met de nodige tranen natuurlijk,wat straalden jullie,ookal was het soms best allemaal moeilijk, jullie hielden de humor er in, dat vond ik heel mooi om te zien.
Bedankt dat ik bij deze bijzondere dag mocht zijn,
doei
pi_4794062
Ietwat verlaat (d'r kwam ff een bannetje tussen) alsnog gefeliciteerd Eloise en Jeroen, hoop dat jullie een geweldige dag gehad hebben.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 28 juni 2002 @ 15:13:51 #73
30709 mrs.Swetsenegger
idd, de vrouw van!
pi_4796492
Wat een geweldige dag gister! En wat een bloemenzee (waar laat ik al die bossen? )

een verslag:
'smorgens lekker de kapper thuis laten komen. Jeroen vreselijk laten schrikken met Carmensetkrullers in m'n haar, getoupeerd afro-kapsel.. "komt dit nog goed???"
De mensen die hier in de buurt wonen kwamen om half 12 bij ons verzamelen en achter elkaar aan richting Hoorn.
Daar eerst naar het ziekenhuis om mijn vader op te halen. NOg wat problemen om zijn stropdas goed te krijgen.. We konden op weg. Ondertussen waren in 't ziekenhuis ook alweer mensen aangesloten. Pa in de rolstoeltaxi gehesen en op weg naar 't Westfries Museum. Ik zag de eerste fokkers al wachten
Een hele leuke ceremonie, de ambtenaar had goed opgelet hoe wij elkaar ontmoet hadden en dat werd nog even leuk in de speech naar voren gebracht. Natuurlijk ook de nodige aandacht voor mijn vader. De man straalde (bijna nog erger dan ikzelf)
Na afloop van de ceremonie, met z'n allen naar een apart zaaltje in het museum. Tijd voor champagne!!
Een speech van m'n vaders vriendin heeft volgens mij niemand met droge ogen aangehoord.
Daarna m'n vader met z'n vriendin terug naar 't ziekenhuis, wij naar 't restaurant.
Koffie met bruidstaart, hierna ff lekker aan de borrel. En dan een BBQ-buffet!
Nog een leuke verassing, de zus van m'n ex kwam nog even langs een met mooie bos bloemen van de familie.
Als afsluiter de bruidssuite geboekt. Viel ietwat tegen. Gewoon een hotelkamer.. we kregen dan wel champagne en bloemen. Maar in ieder geval wel lekker dat we niet nog een uur in de auto hoefden te zitten. Ik heb alleen niet zo geweldig geslapen dus ik ben nog steeds doodop.. dat ga ik zo maar ff inhalen

En nu zitten jullie natuurlijk allemaal te wachten op de foto's..
Er staan er meer op onze homepage

Hier even twee:

-edit-url aangepast en foto's bijgevoegd op onze site

[Dit bericht is gewijzigd door mrs.Swetsenegger op 28-06-2002 23:40]

Mag ik nog wel blijven bellen naar huis?
  vrijdag 28 juni 2002 @ 15:23:02 #74
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_4796671
Ah leuke foto's!!!!
doei
  vrijdag 28 juni 2002 @ 15:29:16 #75
1762 YPPY
Yppiaans
pi_4796777
Mooie foto's!

Het ziet er erg gezellig uit

*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')