abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 mei 2011 @ 12:46:55 #101
336295 spiritoffreedom
just a lonely girl
pi_96202672
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:40 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

5 weken en al heel wat meer kleur;

[ afbeelding ]

Eind van dat jaar zag zijn masker er al zo uit;

[ afbeelding ]

Maar dat donkerder worden gebeurt bij point katten die niet tabby zijn dus ook. Onze Mimosa is een sealpoint met wit boerderijpoes, we kregen haar destijds met een week of 8 en toen waren alleen haar oortjes, neusje etc gekleurd;

[ afbeelding ]

Vier maanden later was haar masker al zo;

[ afbeelding ]

Nu is ze zeven jaar en ziet ze er zo uit;

[ afbeelding ]

Ik heb ook nog twee "full colour" tabbies en die zijn niet donkerder geworden. De meeste tabbies zullen juist lichter worden in hun kittentijd. Je krijgt namelijk een tabby doordat er lichtere strepen verschijnen op de haren van een in aanleg donkerder kat. Als bij een kitten de haren beginnen te groeien zullen de topjes eerst in de grondkleur zijn (zwart als grondkleur komt het meest voor), tijdens de groei van de haar ontstaat er in het haarzakje een concentratie aan een bepaald eiwit wat eerst een drempelwaarde moet overschrijden voordat er een lichter pigment gemaakt kan worden. Daardoor begint een gewoon gekleurd kitten (point werkt anders zoals boven beschreven) dus juist donkerder en zal het lichter worden als het lichtere pigment wordt aangemaakt. Ik heb een goed voorbeeld hieronder.

Flynn de wildkleur (blacktabby ticked) Somali was heel donker toen hij geboren werd. Op deze foto is hij die zwarte blob midden tussen zijn Birmaanse pleegbroertjes/zusjes.

[ afbeelding ]

Zo, gelijk al m'n katten weer gehad :@ :P
Birmaantjes *zucht*......Ooit wil ik er eentje. :)
a spiritual person is a strong person who feels deep emotions
pi_96203260
Haha die Nol, altijd iets bijzonders volgens mij.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 23:48 schreef deadly_kiss het volgende:
wtf :o
deze foto lijkt echt bizar, zowel kleur als print op mijn snowie :D
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

het is gewoon alsof ze zelf op die foto staat alleen dr vacht is langer _O-
WTF dat ik dat niet eerder gezien heb, Snowie heeft óók zo'n "kwijlvlekje" op de kin, alleen dan in spiegelbeeld.

Mimosa heeft denk ik wat meer wit aan de onderkant.
  Moderator zondag 1 mei 2011 @ 13:41:56 #103
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96204372
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 11:20 schreef Twinky het volgende:

[..]

haha :D ja die andere kat is Veertje, die woont achter het glas. En als mozes haar ziet gaat hij keihard krijsen net zo lang tot ze weggaat. zo:
maar omdat hij de hele dag ligt te wachten tot ze komt lijkt het net liefde O+
Wauw _O-

Al mijn katten zitten nu verontrust om zich heen te kijken _O-
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_96207538
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 11:20 schreef Twinky het volgende:

[..]

haha :D ja die andere kat is Veertje, die woont achter het glas. En als mozes haar ziet gaat hij keihard krijsen net zo lang tot ze weggaat. zo:
maar omdat hij de hele dag ligt te wachten tot ze komt lijkt het net liefde O+
Haha, halverwege kijkt hij echt zo naar jou van "WTF, waarom zit je mij te filmen ipv haar te zeggen dat ze moet optiefen ? Het is toch ook jouw huis, moet ik nu alles alleen doen tegen die enge poes ? " :D
  Moderator zondag 1 mei 2011 @ 17:11:01 #105
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96212809
Vandaag nog even een poging gedaan om mijn kattenspul op de foto te zetten.

Hummer:



Boef eerste klas die ik gisteren gewoon weer in de kledingkast betrapte/stoorde:





Dodge, die gewoon niet knap op de foto te krijgen is. Heerlijke knuffel:







En ET, ze is nog maar kort bij ons maar zit al zo enorm onder mijn vel O+
Ze voelt zich gelukkig ook al aardig thuis:











Geen zin meer :P



En het spul samen O+

JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_96212882
Die eerste foto van Dodge is moooooi :Y

Hoe zijn jullie eigenlijk aan ET gekomen ?
  Moderator zondag 1 mei 2011 @ 17:18:23 #107
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96213093
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:13 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Die eerste foto van Dodge is moooooi :Y

Hoe zijn jullie eigenlijk aan ET gekomen ?
Ze komt bij een fokker vandaan, de fokker van Dodge. Ze heeft twee nestjes gehad en werd toen gesteriliseerd. Maar ze was erg bang van de kater die daar rondliep en die joeg haar ook op. Ze had het niet meer naar haar zin daar dus. Ik vind haar al heel lang geweldig en toen ik hoorde dat ze herplaatst ging worden heb ik meteen gemaild dat wij haar heel graag wilden hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door senesta op 01-05-2011 18:24:08 ]
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator zondag 1 mei 2011 @ 17:20:11 #108
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96213149
Maar jij bent bezig met de genetica en zo toch? Wat is nou het verschil tussen een tortie en een torbie. Ik had begrepen dat een torbie een tabby patroon heeft en een tortie gewoon effe kleurtjes. Nou heeft ET wel patroon op haar koppie maar op haar lijfje verder niet..
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 1 mei 2011 @ 17:20:24 #109
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_96213156
Dodge is een prachtige kat.
Hummer en de anderen zijn ook mooi. O+
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_96213605
Mooie match dan, zo'n herplaatsing. Heb je haar kindjes wel eens gezien ?

quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:20 schreef senesta het volgende:
Maar jij bent bezig met de genetica en zo toch? Wat is nou het verschil tussen een tortie en een torbie. Ik had begrepen dat een torbie een tabby patroon heeft en een tortie gewoon effe kleurtjes. Nou heeft ET wel patroon op haar koppie maar op haar lijfje verder niet..
Als je naar haar koppie kijkt is ze duidelijk een torbie, dat je dat op de gekleurde vlekken van haar lijfje wat minder ziet kan wel kloppen, bij sommige langharen is door de vachtlengte het tabbypatroon minder duidelijk afgetekend dan op een kortharige vacht. Op het kopje zijn die haren gewoon niet zo lang dus dan zie je het duidelijker.

Ik heb ooit eens een perfecte foto van een tortie en een torbie die tegen elkaar liggen te slapen uit één van deze topics opgeslagen, zo naast elkaar zag je het verschil heel goed, maar ik kan dat plaatje nu niet meer vinden op deze PC.
  Moderator zondag 1 mei 2011 @ 17:33:10 #111
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96213642
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:32 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Mooie match dan, zo'n herplaatsing. Heb je haar kindjes wel eens gezien ?

[..]

Als je naar haar koppie kijkt is ze duidelijk een torbie, dat je dat op de gekleurde vlekken van haar lijfje wat minder ziet kan wel kloppen, bij sommige langharen is door de vachtlengte het tabbypatroon minder duidelijk afgetekend dan op een kortharige vacht. Op het kopje zijn die haren gewoon niet zo lang dus dan zie je het duidelijker.
Ja :Y

Ik zal eens wat foto's uploaden van haar kindjes :Y
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator zondag 1 mei 2011 @ 17:44:39 #112
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96214066
Hier staan foto's van de kittens met 13 weken en de stamboom en dergelijke van haar laatste nestje: http://members.chello.nl/~w.mosterd/litterGGG.html











En dit was haar eerste nestje:

http://members.chello.nl/~w.mosterd/litterXX.html

Dat was een niet gepland nestje. De kater stond op een staafje...
Helt was één kater en hij is helaas maar 11 maanden geworden. Hij kreeg een darminvaginatie met 5 maanden, is geopereerd en dat leek goed te gaan. Helaas ontwikkelde hij een gezwel op de operatieplek. Omdat er veel darmweefsel was weg gehaald was weer opereren eigenlijk geen optie meer.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_96214960
Oh, dat rode katertje O+

Zonde van dat eerste kitten :{
pi_96215136
Wauw Senesta, wat zijn ze mooi O+
pi_96222856
Nieuwe foto's van Minous




Oh nee. Niet weer zo'n dom speeltje

Denk maar niet dat ik hier iets mee ga doen :{w

Dit speeltje is dan wel weer leuk


Er was een vreemde kat achter het huis. Billy vond het volgens mij wel interessant maar hij was ook wel bang. Check zijn lichaamstaal :D Het zijn echt hele tolerante katten. Minous heeft deze kat al een paar keer de tuin uit gemept namelijk. ( Die is niet zo tolerant :+ )


Brutaal beest.

Senesta, ik ben echt helemaal verliefd geworden op Maine Coons door jouw katten haha.

[ Bericht 1% gewijzigd door WinnieWana op 01-05-2011 21:32:08 ]
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  zondag 1 mei 2011 @ 22:29:50 #116
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_96226520
Wat is ET een mooierd zeg O+
pi_96226835
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 11:20 schreef Twinky het volgende:

[..]

haha :D ja die andere kat is Veertje, die woont achter het glas. En als mozes haar ziet gaat hij keihard krijsen net zo lang tot ze weggaat. zo:
maar omdat hij de hele dag ligt te wachten tot ze komt lijkt het net liefde O+
ik heb een kat nog nooit zo droog zien reageren (die op de gang) _O-
jouw kat zit zichzelf helemaal druk te maken en kijkt naar de camera met het idee van, donder op of werk mee! en die kat op de gang zit echt met een verbaasde blik en vraagt zich af waar jouw kat zich zo druk om maakt _O-
pi_96227026
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 13:04 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Haha die Nol, altijd iets bijzonders volgens mij.

[..]

WTF dat ik dat niet eerder gezien heb, Snowie heeft óók zo'n "kwijlvlekje" op de kin, alleen dan in spiegelbeeld.

Mimosa heeft denk ik wat meer wit aan de onderkant.
ja de jouwe heeft meer wit...
maar ik scrolde over die foto heen en ik dacht dat ik heb geplaatst had omdat ik alleen die blik zag.. pas daarna kwam het in me op dat het glad mn eigen poes niet was :')
de kleuren zijn precies hetzelfde, alleen het contrast is anders op mijn foto waardoor Snowie donderder lijkt...
Snowie kan ook soms zo nors kijken...
heeft jouw kat ook gestreepte snorharen? elke snorhaar bevat meerdere kleuren waardoor ze panterprint lijken :P
  maandag 2 mei 2011 @ 01:08:13 #119
264281 livalo
Parttime internetheldin.
pi_96233586
Afgelopen vrijdag is onze poes Slatan bevallen van twee geweldige katjes O+:



Aangenaam: Melvin & Kees (ja, onze mannelijke huisgenoot wil alleen voetbalnamen).



Nog even van genieten nu het nog kan, vorig jaar is ze ook al bevallen van 3 kittens dus binnenkort wordt ze gecastreerd.
Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
pi_96236295
Lief hoor :Y Het is het beste kittens minstens 13 weken bij hun mama te houden dus dan kun je er nog heel lang plezier van hebben. Wel fijn dat ze nu dan gecastreerd wordt want er zijn al zoveel kittens zonder huis die ook een kans verdienen.
  maandag 2 mei 2011 @ 08:12:42 #121
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_96236970
Welkom op deze wereld, melvin en kees *O*

Ik ga het hier toch maar even neerzetten: vorige week is mijn lieve mooie meisje Noes overleden. Haar nieren waren ineens kapot :( ik merkte ineens dat ze niet meer at en dronk. We zijn meteen naar de da gegaan, en daarna nog een paar keer. Ze is nog even opgenomen geweest, maar de da kon haar niet redden. We hebben haar, 5 dagen nadat ik merkte dat ze anders deed, in moeten laten slapen afgelopen woensdag :(

Ik mis haar zo.....

(ik weet niet of dit een goede plek is om het neer te zetten, maar omdat ik in dit en het sphynx topic kom ik het meest, dus op deze 2 plekkenheb ik het neergezet. )
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_96239281
@Livalo. Prachtige kat en O+ O+ kittens.

@Murm. -O- Helemaal niet meegekregen, vind het heel erg. Jammer dat de DA niets meer heeft kunnen doen. Veel sterkte. :*
  maandag 2 mei 2011 @ 11:33:41 #123
92409 Twinky
Little star.
pi_96241699
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:36 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

ik heb een kat nog nooit zo droog zien reageren (die op de gang) _O-
jouw kat zit zichzelf helemaal druk te maken en kijkt naar de camera met het idee van, donder op of werk mee! en die kat op de gang zit echt met een verbaasde blik en vraagt zich af waar jouw kat zich zo druk om maakt _O-
ja de meeste katten die Mozes voor het eerst af horen gaan (dit was de eerste ontmoeting) reageren zo van 'wtf wat doe je', en dan na een tijdje begrijpen ze dat hij het toch wel serieus meent en druipen ze af :P
Ik vind het wel jammer, zo kan hij nooit ergens logeren/ik er nog een katje bijhebben/...
  maandag 2 mei 2011 @ 12:38:00 #124
336295 spiritoffreedom
just a lonely girl
pi_96244296
@Ivalo: gefeliciteerd met de schattige poezenfamilie :)
@Pumpkin: ET is echt een prachtkat, de rest ook trouwens. O+
@Mum: vreselijk zoiets. Sterkte, ik denk aan je. :)

[ Bericht 100% gewijzigd door spiritoffreedom op 02-05-2011 12:45:36 ]
a spiritual person is a strong person who feels deep emotions
  maandag 2 mei 2011 @ 20:58:11 #125
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_96268002
thanks bengel en spirit O+
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 2 mei 2011 @ 22:03:09 #126
258745 Cherimoya
Suikerappel.
pi_96272101
Mijn monster:





Hij is nu bijna 2. Heb hem uit een opvangtehuisje van de Dierenambulance gehaald toen hij 13 weken was. :) Hij is hyperactief, onverschillig wat je met hem doet, en zwemt graag (ik moet de badkamerdeur dichtdoen als ik in bad zit, omdat hij anders erin springt).
Nom nom.
pi_96272255
Murmeli veel sterkte gewenst.

quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:03 schreef Cherimoya het volgende:
Mijn monster:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hij is nu bijna 2. Heb hem uit een opvangtehuisje van de Dierenambulance gehaald toen hij 13 weken was. :) Hij is hyperactief, onverschillig wat je met hem doet, en zwemt graag (ik moet de badkamerdeur dichtdoen als ik in bad zit, omdat hij anders erin springt).
Wat een mooierd. :Y Leuke eigenschappen ook. Twee verschillende ogen O+
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_96272470
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:03 schreef Cherimoya het volgende:
Mijn monster:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hij is nu bijna 2. Heb hem uit een opvangtehuisje van de Dierenambulance gehaald toen hij 13 weken was. :) Hij is hyperactief, onverschillig wat je met hem doet, en zwemt graag (ik moet de badkamerdeur dichtdoen als ik in bad zit, omdat hij anders erin springt).
ohhh wauwwwwww O+ prachtige kleur zo met die vacht en ogen! hij ziet er zo uit alsof ie uit bad komt zo mooi schoon en zacht :D
pi_96274649
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:03 schreef Cherimoya het volgende:
Mijn monster:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hij is nu bijna 2. Heb hem uit een opvangtehuisje van de Dierenambulance gehaald toen hij 13 weken was. :) Hij is hyperactief, onverschillig wat je met hem doet, en zwemt graag (ik moet de badkamerdeur dichtdoen als ik in bad zit, omdat hij anders erin springt).
O+ O+ O+
Wat een heerlijk beest om te zien
pi_96276511
Sterkte Murmeli!

quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:03 schreef Cherimoya het volgende:
Mijn monster:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hij is nu bijna 2. Heb hem uit een opvangtehuisje van de Dierenambulance gehaald toen hij 13 weken was. :) Hij is hyperactief, onverschillig wat je met hem doet, en zwemt graag (ik moet de badkamerdeur dichtdoen als ik in bad zit, omdat hij anders erin springt).
En wat een prachtige poezemans! Heel bijzonder zo, die ogen!
  maandag 2 mei 2011 @ 23:11:45 #131
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_96276600
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:03 schreef Cherimoya het volgende:
Mijn monster:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hij is nu bijna 2. Heb hem uit een opvangtehuisje van de Dierenambulance gehaald toen hij 13 weken was. :) Hij is hyperactief, onverschillig wat je met hem doet, en zwemt graag (ik moet de badkamerdeur dichtdoen als ik in bad zit, omdat hij anders erin springt).
Ik wil ook een kat die met me in bad wil! :D
  maandag 2 mei 2011 @ 23:16:21 #132
104871 remlof
Europees federalist
pi_96276913
quote:
17s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:08 schreef livalo het volgende:
Afgelopen vrijdag is onze poes Slatan bevallen van twee geweldige katjes O+:

[ afbeelding ]

Aangenaam: Melvin & Kees (ja, onze mannelijke huisgenoot wil alleen voetbalnamen).

[ afbeelding ]
Awww O+

Zou zo maar familie van mijn Dotje kunnen zijn die net nog in de wasmachine kroop:

  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 23:22:22 #133
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96277250
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:16 schreef remlof het volgende:

[..]

Awww O+

Zou zo maar familie van mijn Dotje kunnen zijn die net nog in de wasmachine kroop:

[ afbeelding ]
:D Gekke beesten :D
Hier helpen ze ook altijd mee de afwasmachine inruimen :')
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:49:15 #134
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96280667
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:16 schreef remlof het volgende:

[..]

Awww O+

Zou zo maar familie van mijn Dotje kunnen zijn die net nog in de wasmachine kroop:

[ afbeelding ]
De katen van m'n ouders doen dat ook, gaan er ook lekker in pitten met z;n tweeën, maar Morgan (mijn kat) weigert om de wasmachine in te gaan..
Hij heeft wel meer dan die dingen, voedselrestjes eet ie niet op, m'n pannen likt ie niet leeg, gaat liever het bos in dan dat ie de kattenbak gebruikt..
Erg makkelijke kat dus eigenlijk en ik heb 't 'm niet eens aan/af moeten leren.
Ik moet alleen de deur van m'n klerenkast open laten staan zodat ie erin kan, anders gaat ie aan de deur krabben.
Vervolgens gaat ie ook weer niet in m'n kast liggen.. mafkat.

De laatste tijd vermaakt ie zich enorm met meikevers die aan het eind van hun leven zijn, neemt ie in z'n bek mee naar binnen gaat ermee spelen en vervolgens brengt ie ze netjes ook weer naar buiten.. of hij vreet ze op, ze verdwijnen in elk geval. :)


Foto wel iets overbelicht door de flitser

[ Bericht 2% gewijzigd door SiGNe op 03-05-2011 00:55:32 ]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:58:35 #135
336295 spiritoffreedom
just a lonely girl
pi_96291332
Mja ooit is er toen ik nog klein was kleine kat in wasmachine blijven zitten.....gevolg....kat dood.....
a spiritual person is a strong person who feels deep emotions
pi_96299761
Ik zie weer super leuke foto's voorbij komen
De kat als tochtstrip
ET is niet de mama van Dodge? Ze heeft wel een kitten gekregen dat sprekend onze Fire is maar qua leeftjd kan hij het niet zijn

* ferrari_rood gaat weer snel weg uit het topic want ze mist haar katten veel te erg
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 4 mei 2011 @ 09:43:32 #137
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_96330847


Helaas was er vannacht een auto,.. naja, dat kunnen jullie wel verzinnen denk ik. ;(
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:54:59 #138
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_96331150
quote:
9s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:43 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]

Helaas was er vannacht een auto,.. naja, dat kunnen jullie wel verzinnen denk ik. ;(
Neeeeee! Oh, wat erg! Sterkte......
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:56:20 #139
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_96331194
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zie weer super leuke foto's voorbij komen
De kat als tochtstrip
ET is niet de mama van Dodge? Ze heeft wel een kitten gekregen dat sprekend onze Fire is maar qua leeftjd kan hij het niet zijn

* ferrari_rood gaat weer snel weg uit het topic want ze mist haar katten veel te erg
Wat is er met jouw katten dan? Of ben je op vakantie oid?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_96331243
quote:
9s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:43 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]

Helaas was er vannacht een auto,.. naja, dat kunnen jullie wel verzinnen denk ik. ;(
-O- Gecondoleerd. Vreselijk zoiets.
  woensdag 4 mei 2011 @ 10:54:13 #141
336295 spiritoffreedom
just a lonely girl
pi_96333063
Mja idd......sterkte met dit verlies.
a spiritual person is a strong person who feels deep emotions
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:59:44 #142
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_96335702
:( wat naar. Sterkte
pi_96336303
Damn..dat is ook echt een van mijn ergste nachtmerries :( sterkte!!

Wel erg dubbel.. maar mijn Snorrie en Sokkie (jongste 2) zijn vandaag 4 geworden! Hoewel ze geen besef hebben....
heb ik vanmorgen wel een liedje gezongen :P
pi_96336774
Sterkte, het lijkt mij een lieve kat als ik het zo zie. Gelukkig heeft mijn kat een eerder aanrijding overleefd en is ie nou doodsbang voor auto's dat hij wel zorgt dat hij uit de buurt blijft van de weg.
Ik krijg tranen in mijn ogen als ik zo'n berichtje lees.
pi_96337953
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:56 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Wat is er met jouw katten dan? Of ben je op vakantie oid?
Ik heb net een week in het ziekenhuis gelegen

Pino sterkte met het verlies
pi_96338132
quote:
9s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:43 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]

Helaas was er vannacht een auto,.. naja, dat kunnen jullie wel verzinnen denk ik. ;(
:'( Wat een verschrikkelijk naar berichtje!
En wat lag ie er lief bij op die foto, zo lekker ontspannen. Hij heeft een heerlijk leventje gehad, maar wat stom dat het zo moest eindigen!
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 4 mei 2011 @ 13:19:55 #147
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_96338909
Dank allemaal :* *;
Wij wonen vrij achteraf, 80m van een vrij rustige weggetje af. Het is altijd goed gegaan, tot vannacht ;(
10.5 jaar, maar nog lange niet oud!
Ze was echt een uniek beestje, ving zelfs mollen en konijnen :D, klom in bomen enz.
Nu nooit meer.
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:31:14 #148
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96351850
Zielig dat ie zo aan z'n einde moest komen..
Je andere kat kan nu trouwens in een rouwperiode komen waarbij ie z'n maatje enorm mist, overal gaat zoeken en slechter eet.. ook zielig..

Ik heb zelf ook een weg redelijk dichtbij m'n huis lopen, ik ben er ook altijd bang voor dat zoiets kan gebeuren.
Gelukkig is Morgan voornamelijk 's nachts actief en is het op die weg dan ook veel rustiger.
pi_96352448
Ach arme poes -O- Veel sterkte

Sammy, die kleine slimmerik




Omnomnomnom :Y)
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_96353032
Sterkte Pino! 10,5 is dan niet jong, maar het is idd ook zeker niet oud.

Sammy, jammie, kartonnen dozen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')