abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95798519
Wij wonen nu 2 weken in ons huisje. Jaren '50 huisje van boven tot beneden helemaal opgeknapt. Helemaal naar onze zin geworden. Alleen OVERAL kom je spinnen tegen. Groot, klein, dik en dun.

Ik weet dat spinnen eigenlijk hele nuttige beestjes zijn want ze jagen op insecten. Ik ben er ook niet bang voor maar mijn vriendin wel. Spinnen houdt je alleen maar buiten door de insecten ook buiten te houden. Dus houden we ons huis zo goed mogelijk schoon. Om de 2 dagen stofzuigen. (we hebben een zwarte vloer dus daar zie je sowieso alles op als je die niet om de 2 dagen effe zuigt) Verder hebben we horren besteld voor onze slaapkamerramen. Geen etensresten op het keukenblad laten staan etc.

Maar komen spinnen sowieso veel voor bij pas verbouwde/nieuwbouw huizen? Opzich zou dat wel verklaren waarom we zoveel spinnen in huis hebben. Tijdens zo'n verbouwing wordt er natuurlijk nauwelijks schoongemaakt en is het een aantrekkelijke plek voor insecten. Of hebben wij gewoon pech? :D
Geen dank voor mijn genade.
pi_95798649
Zit wel een kern van waarheid in, denk ik. Kijk maar naar classic horrorfilms ofzo, daar zie je dan van spookhuizen die super oud zijn en vol zitten met spinnenwebben enzo
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  donderdag 21 april 2011 @ 11:37:11 #3
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_95799005
Koop horren.
pi_95799122
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:37 schreef Swiffer het volgende:
Koop horren.
Gebruik haar.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_95799198
verhuizen?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  donderdag 21 april 2011 @ 12:40:38 #6
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_95801342
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:40 schreef DuTank het volgende:

[..]

Gebruik haar.
dat probeer ik nu net te voorkomen :') :+
pi_95801588
Spinnen komen voor in elke woning in nederland. Volgens mij is het een illusie om te denken dat je een huis geheel spinvrij zou kunnen maken. persoonlijk denk ik dat de netheid van je huis er minder mee te maken heeft als de ligging van je huis. Ga maar eens aan het water wonen met wat buitenverlichting, dan is het helemaal feest.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_95801677
Dit jaar zijn er sowieso erg veel; zal wel met het groot aantal insecten te maken hebben...

Een kat wil ook nog wel eens helpen, maar het hoort er nu eenmaal bij; volgens mij zit in elk huis gemiddeld 100 spinnen ofzo.
pi_95805095
Tuurlijk, ieder huis heeft spinnen. Maar het ene huis inderdaad wat meer dan het andere.

Misschien is dit iets?

http://nl.hg.eu/wizard-sh(...)_en_ander_ongedierte

of anders dit?
http://www.ongediertewink(...)bJragCFUOFDgodPxkqHg

Er zijn wel middeltjes dus als je het echt te erg vind worden. Ik weet alleen niet hoe effectief deze producten zijn, heb ze zelf nooit hoeven te gebruiken ;)
pi_95805209
Wij hebben hetzelfde gehad toen we net klaar waren.
Dat gaat over :Y
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 21 april 2011 @ 21:56:30 #11
63722 z80
I fink you freaky
pi_95827239
de hoeveelheid spinnen binnen is afhankelijk van het weer, en de hoeveelheid voedsel voor de spin.
nu het lekker warm is buiten en zullen de spinnen ook naar buiten gaan.
en als je eenmaal in je huis woont zal het aantal insecten langzaamaan minder worden, met gevolg ook minder spinnen. dit kan echter wel een tijdje duren.

en als je een spin weg haalt, laad dan wel het rag nog even zitten.
doe je dit niet, dan zit de volgende spin er al weer voordat je goed en wel de schoonmaak spullen heb opgeborgen.

ps
als je spinnen gaat weghalen, laat dan de standaard huisspin (dat kleine spinnetje met de lange poten) het langs zitten.
deze eten andere spinnen, inkl de zwarte harige.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 23 april 2011 @ 17:48:29 #12
342940 From.the.block
a host of imperfection
pi_95891952
kriebels kriebels KRIEBELS!

ik hoop dat je dr uitkom! hartstikke fucked up men.
wat je zegt ben je zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')