Dit doet mij denken aan de geschiedenis van koninklijke bloedlijnen. Die voornamelijk 'puur' gehouden moest worden, door incestueuze relaties/ huwelijken. Nou kwam dat volgens mij best veel voor onder de elite, omdat zij geloofden dat ze koninklijk bloed hadden mocht dit niet vermengd worden met 'gewoon' bloed.
Zie ook de 'kin van Habsburg'.
Nou zijn er een aantal conspiracy theoreten die geloven dat dit nog steeds gebeurt.
Met name het Engels koningshuis wordt hier nu nog van beschuldigd. En rijke joden worden hier ook nog van beschuldigd. Het huidige Nederlands koningshuis zou één van de weinige zijn die dat niet heeft.
Nou is dit wat geloofwaardiger dan het hele reptilianverhaal. Maar nog steeds een bizar gebeuren. Vooral genetisch gezien.
Dit is zo'n conspiracy theorie over het Engels koningshuis. Waarin ook beweerd wordt dat het bekend was dat de voorgaande Engelse koningshuizen delen van het menselijk lichaam lieten bereiden door hun koks. Dat het huidig Engels koningshuis dit heeft bevestigd en beweren dat het tot de 17e / 18e eeuw idd gebeurde en nu dus niet meer.
Ook wordt in dit filmpje beweerd dat Kate een achternicht zou zijn van William.
Ik weet het niet hoor, wat jullie?
In ieder geval is het niet helemaal ondenkbaar, gezien de incestueuze koninklijke geschiedenis.