Goedemiddag BNW.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door schommelstoel op 21-04-2011 11:37:02 ]You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Heb jij daar het filmpje ook van?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:21 schreef ZureLucht het volgende:
Reptilians, bedacht door een youtube user die een filmpje online zette met een verhaal wat neigt naar de SF-serie V.
Zelf de youtube user was verbaasd dat een jaar later zoveel mensen het serieus hadden opgepikt.
Nee, ik denk niet dat het zo simpel is.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:21 schreef ZureLucht het volgende:
Reptilians, bedacht door een youtube user die een filmpje online zette met een verhaal wat neigt naar de SF-serie V.
Zelf de youtube user was verbaasd dat een jaar later zoveel mensen het serieus hadden opgepikt.
En wat geloof je dan wel?quote:Nee, ik denk niet dat het zo simpel is.
Geloof dat er veel meer achtersteekt.
Idd ja, daarom spreken er stammen uit Afrika die in the middle of nowhere wonen ook over reptilians. Die hebben ook youtube afgespoord.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:21 schreef ZureLucht het volgende:
Ik laat me graag informeren .quote:Op donderdag 21 april 2011 11:52 schreef ZureLucht het volgende:
Heb de info ergens opgedaan. Weet niet meer waar op youtube. Was al wel een heel oud filmpje uit 2005 of 6 en schijnt de eerste te zijn. Zelf even zoeken?
Door coderen van filmpjes kunnen mensen wazige gezichten en ogen krijgen. Zeker als het ook nog eens beweegt.
[..]
En wat geloof je dan wel?
Whehhe .. bron?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:21 schreef ZureLucht het volgende:
Klopt, en als het onweert en regent buiten, bedenk dan dat de here Jezus zijn klompen heeft vergeten uit te doen in de hemel en is zijn Vader zo boos, dat hij met bliksem moet gooien naar beneden.quote:Idd ja, daarom spreken er stammen uit Afrika die in the middle of nowhere wonen ook over reptilians. Die hebben ook youtube afgespoord.
Zie mijn tweede reactie.quote:Whehhe .. bron?
Je haalt nu veel dingen door elkaarquote:Op donderdag 21 april 2011 12:05 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Klopt, en als het onweert en regent buiten, bedenk dan dat de here Jezus zijn klompen heeft vergeten uit te doen in de hemel en is zijn Vader zo boos, dat hij met bliksem moet gooien naar beneden.
De engeltjes zagen dit aan en moesten er van huilen zodat het ging regenen.
Nee, de stammen die in de middle of nowhere wonen in Afrika geloven dit verhaal van Jezus ook. Sterker nog, tijdens mijn doorreis in Afrika werd mij dit verteld door een Afrikaan die het heilig geloofde.quote:Je haalt nu veel dingen door elkaar
Niet zomaar dingen verkondingen die je half weet.
Het heeft hier niets met jezus te maken en of god, je vergelijkt nou bijna mythologische verhalen met het geen waar het eigenlijk over gaat in dit topic
Dat valt niet te vergelijken.
En onweer komt door Thor, niet door dat jezus zijn houten klompen nog aan had.
In de 2de wereld oorlog kwamen de Amerikanen een stam tegen terwijl ze richting (volgens mij) japen gingen per schip.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:17 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Nee, de stammen die in de middle of nowhere wonen in Afrika geloven dit verhaal van Jezus ook. Sterker nog, tijdens mijn doorreis in Afrika werd mij dit verteld door een Afrikaan die het heilig geloofde.
Nee, het reptilian verhaal komt door indianenverhalen en oude rotstekeningen in combinatie met foutief gebruik van beeldmateriaal.quote:In de 2de wereld oorlog kwamen de Amerikanen een stam tegen terwijl ze richting (volgens mij) japen gingen per schip.
De stam zag de Amerikanen als goden die konden vliegen en goddelijk voedsel bij zich hadden.
10 jaar later zijn er weer is Amerikanen heen gegaan, wat zagen ze, de stam had dingen over genomen van de Amerikanen, ze maakten van hout en bamboe vliegtuigen na, en aanbeden die.
Think about it
-
OT
Het reptilian verhaal komt niet alleen en puur door die youtube user
Ja, jij doelt op het vervormen van gezichten op tv.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:31 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Nee, het reptilian verhaal komt door indianenverhalen en oude rotstekeningen in combinatie met foutief gebruik van beeldmateriaal.
Onweer en regen kunnen we verklaren. Net zoals hoe vliegtuigen gemaakt worden. Tenzij je een Japanner bent die in de jaren 50 leeft of een Afrikaan uit het oerwoud.
Kortom, de wetenschap kan gelukkig een hele boel verklaren. Zo ook dus bijna alles uit het eerste topic.
Ten eerst, je moet niet meteen denken een user te kennen of door te hebben.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:43 schreef ZureLucht het volgende:
Onder andere vervormen van gezicht / oogverandering / pupil verandering of wat dan ook.
Gelukkig hebben David Icke nog, die onder andere geloofd dat alles wat buiten de aarde is er niet is. Dus geen sterren, maan etc. Want dat is een leugen die ons als een worst wordt voor gehouden. En moeten de Greys de opdrachten volgens van de Reptilians. Die in de vierde dimensie leven wat voor ons (nog) niet zichtbaar is.
Maar goed, vraag het nog een keer:
En wat geloof JIJ dan wel? Of krijg ik dan een opnieuw een antwoord als: "ik laat mij graag informeren" en "bron bron!".
Als je wilt geloven, geloven je alles. Als je zoekt naar de waarheid, dan kom je wel ergens achter....
Waarom zouden mensen hier aan jou verantwoording af moeten leggen wat ze wel of niet geloven?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:43 schreef ZureLucht het volgende:
Onder andere vervormen van gezicht / oogverandering / pupil verandering of wat dan ook.
Gelukkig hebben David Icke nog, die onder andere geloofd dat alles wat buiten de aarde is er niet is. Dus geen sterren, maan etc. Want dat is een leugen die ons als een worst wordt voor gehouden. En moeten de Greys de opdrachten volgens van de Reptilians. Die in de vierde dimensie leven wat voor ons (nog) niet zichtbaar is.
Maar goed, vraag het nog een keer:
En wat geloof JIJ dan wel? Of krijg ik dan een opnieuw een antwoord als: "ik laat mij graag informeren" en "bron bron!".
Als je wilt geloven, geloven je alles. Als je zoekt naar de waarheid, dan kom je wel ergens achter....
in deel 1quote:Op donderdag 21 april 2011 13:12 schreef Killaht het volgende:
Waar zijn de laatste quotes uit deel 1?
Aangezien het een vervolg is misschien netjes, om die te vermelden en niet lukraak bepaalde discussies af te kappenquote:
Welke discussie?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:17 schreef Killaht het volgende:
[..]
Aangezien het een vervolg is misschien netjes, om die te vermelden en niet lukraak bepaalde discussies af te kappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |