Mijn care packages doen het ook voor geen meter. Komt hier toch echt regelmatig een vliegtuig over maar blijkbaar heeft KLM nog niet helemaal begrepen hoe het werktquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:24 schreef Gemaskerde het volgende:
Elke keer als ik om mij heen kijk roep ik UAV activated
Ik vrees dat het nog wel een aantal dagen gaat duren.quote:
PSN is gehackt, mogelijk zijn er gegevens buitgemaakt door de hackers. Voordat ze PSN weer opengooien zal het lek gedicht moeten zijn. Het is immers door Sony zelf platgegooid om te voorkomen dat er meer gegevens buitgemaakt worden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:12 schreef potienza het volgende:
Hopelijk lukt het nog om vanavond alsnog een paar potjes FIFA UT te doen. Ben benieuwd waar ze allemaal mee bezig zijn want het schiet echt niet op, of het ligt aan mij dat ik niet precies begrijp wat er aan de hand is....
Bron?quote:Op zondag 24 april 2011 02:46 schreef Athlon_2o0o het volgende:
PSN is gehackt, mogelijk zijn er gegevens buitgemaakt door de hackers. Voordat ze PSN weer opengooien zal het lek gedicht moeten zijn. Het is immers door Sony zelf platgegooid om te voorkomen dat er meer gegevens buitgemaakt worden.
Medelijden met ons krijgen?quote:Op zondag 24 april 2011 09:45 schreef Document1 het volgende:
Jeetje ik begin gewon medelijden met jullie te krijgen, hoeveel dagen is dit nou en geloven jullie nou echt dat dit allemaal door een hacker komt?
quote:Op zondag 24 april 2011 10:11 schreef cheqy het volgende:
[..]
Medelijden met ons krijgen?![]()
Volgens mij zijn er wel ergere dingen in de wereld dan dit hoor.
Daar val ik gelukkig niet onder. Trouwens, het is nu mooi weer dus mensen die vandaag achter hun PS of wat dan ook gaan hangen snap ik sowieso niet.quote:Op zondag 24 april 2011 10:15 schreef Document1 het volgende:
Voor sommige PlayStation gebruikers anders niet. Een aantal mensen in dit topic zit op het verdere internet zich behoorlijk op te winden over dit fenomeen.. Tip: check de gangbare gamesites en let op usernames of letterlijk dezelfde Posts qls in dit topic. Dus ja, ik begin zeker medelijden te krijgen met een aantal PlayStation gebruikers voor wie dat ding blijkbaar hun enige contact met de buitenwereld is.
dat zal toch wel?quote:Op zondag 24 april 2011 10:42 schreef ecktebaazz het volgende:
Als m'n betaalde mappacks maar blijven
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |