dat is waar (maar ik vind dat het al lang genoeg geduurt heeft hoor)quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:37 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
De stemming moet er in blijven toch!
Wanneer ze weten wat het lek is en wanneer het gedicht is, denk ik.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:17 schreef kaching02 het volgende:
[..]
maar wanneer gaat psn dan weer online?
Iedereen logt dan op hetzelfde moment is en dan crasht het daardoor weerquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:47 schreef rickyszz het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen er online zijn als BO op het PSN weer doet
Ik ga ook maar eens m'n huis opruimen denk ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:29 schreef cheqy het volgende:
Ach het heeft ook zo zijn voordelen, mijn aquarium is weer lekker schoon en weer eens opnieuw ingedeeld.
Ja, goed idee! Ga ik ook doen!quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens m'n huis opruimen denk ik
Blackops, GT5, Mortal Kombat, momenteel. Maar BO speel ik het meest online, en het liefst gewoon Domination, dat vind ik het leukst.quote:
Zal je wanneer PSN het doet je even toevoegenquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:20 schreef Auti het volgende:
[..]
Blackops, GT5, Mortal Kombat, momenteel. Maar BO speel ik het meest online, en het liefst gewoon Domination, dat vind ik het leukst.
Dan zal ik ook maar even mijn ID geven en diequote:Op zaterdag 23 april 2011 15:03 schreef Gemaskerde het volgende:
Tevens aangezien PSN het nu toch niet doet kunnen we toch ook even PSN-ID's doorgeven?
Nou ik ben Gemaskerde, en speel voornamelijk COD:MW2, COD:BO (heb ik sinds woensdag) en nog wel eens Battlefield: Bad Company 2. Zoals je ziet een een shootergenre player
Voel je vrij om mij toe te voegen op PSN, ID is Mena9900
Ja, maar nu even niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:44 schreef Gemaskerde het volgende:
Haha blijkt maar weer hoeveel mensen COD spelen
Even Cod4 op de pc aan het doen, phoe wat was dat wennenquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:44 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik zit nu in de tuin, de graphics zijn wel cool maar mijn IR scope doet het voor geen meter.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:44 schreef Gemaskerde het volgende:
Haha ik snapte eerst niet wat je bedoelde, maar toen ik het eenmaal snapte..quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:57 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik zit nu in de tuin, de graphics zijn wel cool maar mijn IR scope doet het voor geen meter.
Af en toe gooi ik een waterballon over de schutting en dan schreeuw ik FRAG OUT!!! maar daar krijg ik geen XP voor![]()
Verder is het wel relaxed, gewoon een beetje campen met snacks en een drankje
Ik woon op een aanvliegroute van Schiphol.. ik schreeuw minstens 5 keer per uur; AC130 ABOVE!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:01 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Haha ik snapte eerst niet wat je bedoelde, maar toen ik het eenmaal snapte..!
Ik benoem je post tot POST VAN DE DAG
Anime (RPG)? Niet m'n shit ouwe.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik speel maar weer eens een single player game, Final Fantasy XIII ^^ Te lang niet van gekomen.
Geen anime, wel RPGquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:23 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Anime (RPG)? Niet m'n shit ouwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |