Mijn care packages doen het ook voor geen meter. Komt hier toch echt regelmatig een vliegtuig over maar blijkbaar heeft KLM nog niet helemaal begrepen hoe het werktquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:24 schreef Gemaskerde het volgende:
Elke keer als ik om mij heen kijk roep ik UAV activated
Ik vrees dat het nog wel een aantal dagen gaat duren.quote:
PSN is gehackt, mogelijk zijn er gegevens buitgemaakt door de hackers. Voordat ze PSN weer opengooien zal het lek gedicht moeten zijn. Het is immers door Sony zelf platgegooid om te voorkomen dat er meer gegevens buitgemaakt worden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:12 schreef potienza het volgende:
Hopelijk lukt het nog om vanavond alsnog een paar potjes FIFA UT te doen. Ben benieuwd waar ze allemaal mee bezig zijn want het schiet echt niet op, of het ligt aan mij dat ik niet precies begrijp wat er aan de hand is....
Bron?quote:Op zondag 24 april 2011 02:46 schreef Athlon_2o0o het volgende:
PSN is gehackt, mogelijk zijn er gegevens buitgemaakt door de hackers. Voordat ze PSN weer opengooien zal het lek gedicht moeten zijn. Het is immers door Sony zelf platgegooid om te voorkomen dat er meer gegevens buitgemaakt worden.
Medelijden met ons krijgen?quote:Op zondag 24 april 2011 09:45 schreef Document1 het volgende:
Jeetje ik begin gewon medelijden met jullie te krijgen, hoeveel dagen is dit nou en geloven jullie nou echt dat dit allemaal door een hacker komt?
quote:Op zondag 24 april 2011 10:11 schreef cheqy het volgende:
[..]
Medelijden met ons krijgen?![]()
Volgens mij zijn er wel ergere dingen in de wereld dan dit hoor.
Daar val ik gelukkig niet onder. Trouwens, het is nu mooi weer dus mensen die vandaag achter hun PS of wat dan ook gaan hangen snap ik sowieso niet.quote:Op zondag 24 april 2011 10:15 schreef Document1 het volgende:
Voor sommige PlayStation gebruikers anders niet. Een aantal mensen in dit topic zit op het verdere internet zich behoorlijk op te winden over dit fenomeen.. Tip: check de gangbare gamesites en let op usernames of letterlijk dezelfde Posts qls in dit topic. Dus ja, ik begin zeker medelijden te krijgen met een aantal PlayStation gebruikers voor wie dat ding blijkbaar hun enige contact met de buitenwereld is.
dat zal toch wel?quote:Op zondag 24 april 2011 10:42 schreef ecktebaazz het volgende:
Als m'n betaalde mappacks maar blijven
quote:
Ik las dus op die site waar Sony toegaf dat ze gehacked waren, het niet bekend was of er gegevens of data gestolen of verwijdert isquote:
Alleen jammer dat je gemiddeld 10 dagen per jaar niet op je 360 kan gamen omdat ie in Duitsland isquote:
Ik baal wel want ik gebruik mijn PS3 vooral om via MLB.tv baseball wedstrijden live te streamen.quote:Op zondag 24 april 2011 10:40 schreef cheqy het volgende:
[..]
Daar val ik gelukkig niet onder. Trouwens, het is nu mooi weer dus mensen die vandaag achter hun PS of wat dan ook gaan hangen snap ik sowieso niet.
Dat vind ik knap, ik Xbox nu een jaartje of 4 en ik heb nog een probleem met dat ding gehad. Ik wil niet. Zeggen dat er geen problemen zijn maar ieder jaar 10 dagen weg voor reparatie klinkt iet wat ongeloofwaardig.quote:Op zondag 24 april 2011 11:02 schreef cheqy het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je gemiddeld 10 dagen per jaar niet op je 360 kan gamen omdat ie in Duitsland is
Dat is mij 3x overkomen.
wel erg om dat zo achter elkaar te zien he denk je gelijk anders, tis idd jammer dat hij het niet doet maar kom op er is meer idd........ZO NAAR FC UTREG - VITESSE:Pquote:
dat is cker normaal hoor 10dagen is niks ken iemand die was um 6weken kwijt dus ligt eraan....quote:Op zondag 24 april 2011 11:15 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat vind ik knap, ik Xbox nu een jaartje of 4 en ik heb nog een probleem met dat ding gehad. Ik wil niet. Zeggen dat er geen problemen zijn maar ieder jaar 10 dagen weg voor reparatie klinkt iet wat ongeloofwaardig.
betalen voor online te kunnen spelenquote:
2,5 euro per maand ja maar het werkt superquote:Op zondag 24 april 2011 11:30 schreef kaching02 het volgende:
[..]
betalen voor online te kunnen spelen
Goed dat je het zelf ook inzietquote:Op zondag 24 april 2011 11:36 schreef kaching02 het volgende:
sony heeft inderdaad een achterlijk netwerk
Ze zijn dus hun complete netwerk opnieuw aan het opbouwen. Reken er maar niet op dat je dit paasweekend nog op PSN kan komen want dit gaat nog wel even duren denk.quote:We sincerely regret that PlayStation Network and Qriocity services have been suspended, and we are working around the clock to bring them both back online. Our efforts to resolve this matter involve re-building our system to further strengthen our network infrastructure. Though this task is time-consuming, we decided it was worth the time necessary to provide the system with additional security.
We thank you for your patience to date and ask for a little more while we move towards completion of this project. We will continue to give you updates as they become available.
lekker danquote:Op zondag 24 april 2011 11:46 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ze zijn dus hun complete netwerk opnieuw aan het opbouwen. Reken er maar niet op dat je dit paasweekend nog op PSN kan komen want dit gaat nog wel even duren denk.
Ik ben gek op liegen.quote:Op zondag 24 april 2011 11:15 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat vind ik knap, ik Xbox nu een jaartje of 4 en ik heb nog een probleem met dat ding gehad. Ik wil niet. Zeggen dat er geen problemen zijn maar ieder jaar 10 dagen weg voor reparatie klinkt iet wat ongeloofwaardig.
Das wel klote ja...zeker een maandagmorgen-ding....de mijne (4 jaar oud) heeft nog geen problemen gehad eigenlijk...meteen maar afkloppen, hahaquote:Op zondag 24 april 2011 11:56 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik ben gek op liegen.
Goed, 1e keer kon het geen disks meer lezen, 2 weken weg.
2e keer disctray naar de klote,`ging niet meer open, ruim een week weg
3e keer weer geen disks kunnen lezen, weer ruim een week weg.
Gemiddeld ong. 10 dagen.
En waarom zou ik liegen? Ik ben geen 5 jarige fanboy die hoe dan ook de ander wil afkraken. Ik heb trouwens beide console in mijn bezit. De 360 die ik nu heb heb ik ruim een jaar en daar heb ik tot nu toe nog niets mee gehad.
Ach ja, ik heb de PS3 dan ook meer gekocht vanwege de grafische kracht. Kijk naar spellen als Killzone 3quote:Op zondag 24 april 2011 11:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
2,5 euro per maand ja maar het werkt super
Geen headset krijgen bij de console
Sowieso maakt het niet uit of PSN het doet of niet je komt toch niet in een fatsoenlijke game met dat achterlijke netwerk van Sony
Kom ik begin met brief maken effe iedereen tekenen en klaarquote:Op zondag 24 april 2011 11:07 schreef kaching02 het volgende:
ik vind gewoon dat ze 20 euro bij iedereen in de playstation store moeten zetten
Ok!quote:Op zondag 24 april 2011 12:45 schreef zerokil het volgende:
[..]
Kom ik begin met brief maken effe iedereen tekenen en klaar
Top!quote:Op zondag 24 april 2011 12:45 schreef zerokil het volgende:
[..]
Kom ik begin met brief maken effe iedereen tekenen en klaar
quote:Op zondag 24 april 2011 13:31 schreef Ferdii het volgende:
Goed idee :-) wil ook wel gratis geld op psn :p
Duuuudequote:Op zondag 24 april 2011 11:15 schreef Document1 het volgende:
[..]
Emotionele schade.quote:Op zondag 24 april 2011 14:04 schreef Document1 het volgende:
Ik begrijp niet helemaal hoe je een vergoeding kan verwachten voor iets waar je niet voor betaald? :S
nee, we hadden het over het kwijtraken van de first strike maps als die wegzijn wil ik een vergoedingquote:Op zondag 24 april 2011 14:04 schreef Document1 het volgende:
Ik begrijp niet helemaal hoe je een vergoeding kan verwachten voor iets waar je niet voor betaald? :S
Je betaald toch voor de console slimmerdquote:Op zondag 24 april 2011 14:04 schreef Document1 het volgende:
Je betaalt helemaal niets voor het PSN, het is een gratis service die Sony aanbiedt.quote:Op zondag 24 april 2011 14:20 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Je betaald toch voor de console slimmerd
Als je daarvoor betaald verwacht je ook dat de diensten die ze beloven het ook echt doen.
Je zou het kunnen zien als dat je wel voor de onlinekosten betaald maar in een keer, oftewel wanneer je de console koopt.
ja maar je betaald voor de console en dan verwacht je dat psn erbij is gerekendquote:Op zondag 24 april 2011 14:25 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Je betaalt helemaal niets voor het PSN, het is een gratis service die Sony aanbiedt.
Mij maakt het verder niet zoveel uit dat PSN eruit ligt zoals al eerder vermeld, maar ik sla het natuurlijk niet af als ik iets gratis kan krijgen door een simpele handelingquote:Op zondag 24 april 2011 14:37 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ga anders even bij je moeder op schoot huilen dat PSN het niet doet en dat je schadeloosstelling van Sony wilt![]()
Dat er mensen zijn die T-Mobile aanklagen als het netwerk plat ligt en daardoor schade oplopen oké, maar een paar pubertjes die zich verbrand hebben in de zon omdat ze niet de hele dag binnen konden gamen...
___!!!1!!
Dit inderdaadquote:Op zondag 24 april 2011 14:27 schreef kaching02 het volgende:
[..]
ja maar je betaald voor de console en dan verwacht je dat psn erbij is gerekend
lekker danquote:Op zondag 24 april 2011 16:19 schreef potienza het volgende:
Update:
http://www.gamersnet.nl/n(...)meer_tijd_in_beslag/
Neh, dat zal nog wel een klein weekje gaan duren denk ik.quote:Op zondag 24 april 2011 17:17 schreef kaching02 het volgende:
denken jullie dat morgen psn weer online is?
Ja vast. No doubt!quote:Op zondag 24 april 2011 14:07 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
DuuuudeBij mij duurde het 2 maanden. En als compensatie kreeg ik Viva Pinata, een game die ik al had.
Bovendien is Live ook eens een week lang down geweest tijdens de kerstvakantie. Daar hebben ze toen ook een gratis game voor weggegeven.
De releasedatum zal wel ergens volgend jr zijnquote:Op zondag 24 april 2011 17:19 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Neh, dat zal nog wel een klein weekje gaan duren denk ik.
Ja, dat lijkt nu momenteel ook wel het geval!quote:Op zondag 24 april 2011 17:20 schreef jxbe84 het volgende:
[..]
De releasedatum zal wel ergens volgend jr zijn
Dat is dan al helemaal klotequote:Op zondag 24 april 2011 20:25 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb PSN Plus, hoop dat de Plus gebruikers zeker een vergoeding krijgen. Al is het maar gratis verlenging van het abonnement met de offline dagen.
ik vind gewoon dat iedereen een vergoeding moet krijgenquote:Op zondag 24 april 2011 20:25 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb PSN Plus, hoop dat de Plus gebruikers zeker een vergoeding krijgen. Al is het maar gratis verlenging van het abonnement met de offline dagen.
Dit idd, dit is voor sony en de mensen die het moeten fixen tijdens pasen nog vervelender dan voor ons, en zo erg is een paar dagen zonder online gamen nietquote:Op zondag 24 april 2011 21:31 schreef MFE15 het volgende:
Ik vind een vergoeding niet echt nodig, dit kan wel eens gebeuren, alsof zij er om hebben gevraagd dat het hele netwerk plat ligt... Hier leert Playstation® alleen maar van, hopen dat het de volgende keer niet gebeurd. Amen.
volgende week ofzo?quote:
Er staat duidelijk in de voorwaarden dat Sony geen enkele garantie geeft op/voor on-line services.quote:Op maandag 25 april 2011 01:41 schreef zerokil het volgende:
Ja maar je koopt een PS3 om online te kunnen gamen dus daar heb je dan ook gewoon recht op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |