Nee ik ook niet helaas. Ik zal gewoon moeten gaan werken.quote:
Haha ja die TT, ik dacht dat een naar de geheime zolder was ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:16 schreef knagsje het volgende:
wat een dramatische TT zeg...........van mij mogen ze allebei optieven, jammer voor je dan PB, en geil je maar aan een ander programma op dan. Voor de rest van de cossers is het in beide gevallen een opluchting.
Mogguh,quote:Op donderdag 21 april 2011 07:42 schreef sjampoeh het volgende:
zijn de meiden bij de bewoners in het huis ?
vast niet
Joehoeeee laatste dagje voor Lauraquote:
Ik heb me rot zitten ergeren aan Mo. Zelf alle tijd nemen en Geer kreeg amper de tijd.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:18 schreef Freule het volgende:
goodmeurning,
Nou Laura heeft flink zitten klagen bij Mo, over alles en nog wat nu pas maakt ze zich zorgen nu ze op de bank zit, De keren dat andere genomineerd waren hoorde je haar niet en was ze in een opperbeste bui.
Hoe erg ben je dan die is alleen met haarzelf bezig , en nu het 11.55 gaat ze zeiken, had ze maar actief mee moeten doen.Mo is zo een grote egoiste is alleen maar zelf met het boekje bezig en op de laatste minuut mag gerard nog even , die liep zich al zeer te irriteren en opmerkingen te geven maar die trol merkt het niet eens .Mag Gerard nog ff snel wat schrijven durft ze nog te zeggen snel want ik moet nog foto's plakken.![]()
![]()
Hopelijk vandaag Laura en volgende week Mo
Ik denk dat ze zelf ook wel beseft dat ze vandaag weg moetquote:Op donderdag 21 april 2011 08:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Joehoeeee laatste dagje voor Laura![]()
Kijken of ze vandaag gaat lopen gillen, héhé zal wel niet, ze zingt vast een toontje lager
Karim vond de dates gezellig, maar zag er geen mogelijke relatie in. tijdens SL zijn de dames ook 1 voor 1 even (15 minuten geloof ik) in huis geweest terwijl karim in de geheime kamer zat dus de andere bewoners hebben ze ook ontmoet.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:47 schreef MartineLongchamp het volgende:
Goeiemorgen
Iemand die enig idee heeft hoe de dates van Karim zijn afgelopen? Het was zo overduidelijk dat hij hier niet op zat te wachten. En hoor Bart nog zeggen een paar weken terug: Het is geen datingshow![]()
Vandaag dus Lau of Jo er uit. Blijf het jammer vinden dat het Mo niet is. Hoop van harte dat ze volgende week genomineerd staat.
Tnxquote:Op donderdag 21 april 2011 08:53 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Karim vond de dates gezellig, maar zag er geen mogelijke relatie in. tijdens SL zijn de dames ook 1 voor 1 even (15 minuten geloof ik) in huis geweest terwijl karim in de geheime kamer zat dus de andere bewoners hebben ze ook ontmoet.
fijn zo'n opgedrongen relatie.....laat die jongen lekker zelf zijn zaakjes regelen........quote:Op donderdag 21 april 2011 08:58 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Tnx
Dus de dames zijn in het huis geweest. Ik ben benieuwd hoe de medebewoners hierop gereageerd hebben.
Ik zou het eigenlijk wel jammer vinden als Jo al weg meotquote:Op donderdag 21 april 2011 09:06 schreef Stranger1977 het volgende:
Vanavond is echt een win-win situatie. Het maakt geen hol uit wie er gaat, als 1 van de 2 maar gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |