quote:Op zondag 24 april 2011 23:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Omdat deze ''speciaal'' voor de Xoom is'Speciaal' m'n oma, ja. Verkoperstruc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon 'generic'. Diezelfde heb ik namelijk maanden geleden ook al velen malen goedkoper gezien op m'n zoektocht naar een sleeve voor m'n Archos 101.
Btw. Deze is trouwens wel kek om te zien.
[ Bericht 14% gewijzigd door shiz op 24-04-2011 23:49:49 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Ziet er goed uitquote:Op zondag 24 april 2011 23:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
'Speciaal' m'n oma, ja. Verkoperstruc.Gewoon 'generic'. Diezelfde heb ik namelijk maanden geleden ook al velen malen goedkoper gezien op m'n zoektocht naar een sleeve voor m'n Archos 101.
Btw. Deze is trouwens wel kek om te zien.
In die tijd is er veel veranderd verwacht ikquote:Op maandag 25 april 2011 16:30 schreef PiRANiA het volgende:
Hee een android-tablet-topic.
Ik heb heel vroeg een ePad gehad, wat een kutding was dat.
Geen idee, het was de 1e versie waarschijnlijk.quote:Op maandag 25 april 2011 18:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
In die tijd is er veel veranderd verwacht ik
Was het een tablet met een Rockchip?
Dan is er al wel wat veranderdquote:Op maandag 25 april 2011 18:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geen idee, het was de 1e versie waarschijnlijk.
Ziet er wel tof uit maar ik had hem zelf niet gekocht.quote:Op dinsdag 26 april 2011 06:35 schreef Klonk het volgende:
En Sony komt ook met een dual-screen android tablet
http://www.engadget.com/2(...)o-honeycomb-tablets/
[ afbeelding ]
Meh. Eerder de S1 dan. IR Transmitter in een tablet, omdat 'ie toch zo fijn is om op de bank mee te spelen, dat was mijn idee, damnit!quote:Op dinsdag 26 april 2011 06:35 schreef Klonk het volgende:
En Sony komt ook met een dual-screen android tablet
http://www.engadget.com/2(...)o-honeycomb-tablets/
[ afbeelding ]
ah dus jij liet die scheet!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:02 schreef drumstickNL het volgende:
Ik heb de A500 vanmiddag opgehaald uit Zwolle (Ja, ik was bij de explosie daaro)
Echt een supertof ding.
Ja... want de Eee Pad Transformer...quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:02 schreef drumstickNL het volgende:
Ik heb de A500 vanmiddag opgehaald uit Zwolle (Ja, ik was bij de explosie daaro)
Echt een supertof ding.
Dus de transformer geannulleerd?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:28 schreef drumstickNL het volgende:
Ja, in de vorm van een bluetooth tobo.
En hoe bevalt je A500 (review)quote:
Lijkt het beter als de reviews van de transformer? en waar in zwolle heb je hem gekochtquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef drumstickNL het volgende:
Zeer goed! Alles is top, nog geen minpunten ontdekt behalve misschien een wat korte batterij duur en wat moeilijkheden met het afspelen van video files. Behalve dat werkt alles perfect, geen bugs, genoeg apps, etc.
Morgen ga ik bezig met een echte review. Zover ik nu ben: Zeker een aanrader! Heb vandaag de hele dag met een ipad2 gespeeld en de A500 doet er zéker niet voor onder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |