Wat is de reden dat je hem niet gebruikt?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:25 schreef Hyundai het volgende:
Ik zit me even te bedenken, dat ik deze tablet eigenlijk heel weinig gebruik. Nu is het natuurlijk nog te vroeg om meteen te verkopen, maar anders gaat de Tegra er voor 150 euro uit
Mazzelaar, ik zie wel gewoon alle talen maar kan ze niet aanklokken. Google moet gewoon taalpakketten aanbieden in de market.quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:17 schreef Devolution het volgende:
Ik heb trouwens gewoon een Nederlands woordenboek op mijn Xoom, zie ik net (Xoom is uit Engeland).
Ik gebruik m niet vaak, en heb er ook gewoon geen behoefte aan denk ik. Ik heb een laptop en een 'grote' smartphone. Het zit er tussenin, en ik gebruik m echt weinig. Verder heb ik het apparaat niet geflashed enz. maar denk niet dat dat 't verschil maakt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je hem niet gebruikt?Mooi weer, werking, etc?
En is het flashen nog gelukt?
› Thuis: laptop workstation (Sony VAIO F11Z1E/BI). Het gemak van een QWERTY-Keyboard, de kracht van een i7-quadcore processor en 8GB ram op een 1333 Mhz bus. Grafische kaart van 1GB die het matte 1920x1080p scherm aanstuurt, meerdere USB-poorten, CD/DVD/Bluray-mogelijkheden, wil ik internetten, films/tv-series kijken, games spelen, dan gebruik ik die natuurlijk. Hij heeft alleen een vaste plek gekregen, maar behoudt wel mobiliteit wanneer je voor langere tijd elders moet zijn en je die kracht en mogelijkheden bij je wilt hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:38 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik gebruik m niet vaak, en heb er ook gewoon geen behoefte aan denk ik. Ik heb een laptop en een 'grote' smartphone. Het zit er tussenin, en ik gebruik m echt weinig. Verder heb ik het apparaat niet geflashed enz. maar denk niet dat dat 't verschil maakt.
Heb het man, thanx.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:03 schreef Devolution het volgende:
Heb je ook de bovenste in de lijst uitgevinkt? Toen ik dat deed, kon ik andere talen kiezen namelijk
Het was hier te vinden:
Settings > Language & input > Configure input methods > Active input methods
Dan dus "use system language" uitvinken en Dutch Keyboard en Dutch voice aanvinken
Heb jij accesoires gekocht voor je Xoom? Ik wil graag de dock en zo'n iPad2 achtige hoes, die je in verschillende standen kan zetten. Ik heb alleen geen creditcard dus ik kan niet bestellen op Amazon, en er zijn nog geen Nederlandse shops met Xoom accesoires..quote:Op zondag 24 april 2011 05:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb het man, thanx.
BTW vandaag bij de MediaMarkt geweest en even met de iPad 2 gespeeld, Garageband is wel gewoon fucking vet en ik ga dan ook de Ipad 2 halen als ik het geld heb, heb op me Xoom Uloops is het soortgelijke maar veel te ingewikkeld.
Maar me Xoom verkoop ik sowieso niet tenzij iemand me natuurlijk 650 biedt...![]()
Ik heb inderdaad toch niet echt een tablet nodig. Als ik onderweg ben, in de trein, of zelfs op de fiets heb ik altijd mijn telefoon bij me. Een 4" scherm en onbeperkt 3G is voor mij voldoende eigenlijk. Als ik thuis ben gebruik ik gewoon m'n laptop, en als ik even een spelletje wil doen, dan doe ik dat op mijn telefoon ( macht der gewoonte? ).quote:Op zondag 24 april 2011 03:47 schreef shiznuts het volgende:
Ik denk dat jij, Hyundai, maar met jou aardig wat anderen hoor, niet genoeg zonder alternatieven zit om een tablet echt nodig te hebben. Alles wat nieuw is, is natuurlijk interessant en bij gadgets is de verleiding groot er dan maar gewoon eentje aan te schaffen, vooral met tablets is er inderdaad het risico dat je dat ding niet al te vaak gaat gebruiken. Ik heb nu bijvoorbeeld een paar dagen vrij en merk dat al. In ben eigenlijk constant thuis en zit ik met m'n laptop, als ik de stad of elders ben heb ik m'n telefoon bij en daar red ik me prima mee. De enige situatie dat een tablet dan nuttig is, is op de w.c. tijdens de nummero twee. Sudoku'tje maken, Angry Birds Rio spelen, of wat YouTube-ongein kijken.Daar is het dan alleen een beetje een dure toiletaccessoire voor. Ik ben echter genoeg dagen aan het werk, aan het reizen of van huis om 'em wel te gebruiken voor de eerder genoemde punten. Voor mij is het antwoord op het laatste dikgedrukte stukje: als ik voor meerdere dagen (denk (werk)week of langer) elders ben, daarmee mijn 'thuis' verplaats, wil ik mijn laptop gewoon daar. Als ik moet werken en/of een dag, of misschien twee elders moet doorbrengen, noem ik dat alleen 'weg van huis', ben ik afhankelijk van mobiliteit en is het niet genoeg om mijn productiviteit en vermaak uit mijn telefoon te halen.
Ik heb een simpele sleeve gekocht van ebay zal zo wel laten zien.quote:Op zondag 24 april 2011 11:06 schreef Devolution het volgende:
[..]
Heb jij accesoires gekocht voor je Xoom? Ik wil graag de dock en zo'n iPad2 achtige hoes, die je in verschillende standen kan zetten. Ik heb alleen geen creditcard dus ik kan niet bestellen op Amazon, en er zijn nog geen Nederlandse shops met Xoom accesoires..
Ja I know, heb het toch maar op die manier gedaan. Wat een gekloot is dat zegquote:Op zondag 24 april 2011 12:26 schreef shiznuts het volgende:
Er is altijd nog...
https://www.3vcash.nl/
https://www.mediuscard.com/NL_nl
Ik moest er 3 aanmaken voor het kopen van de Transformerquote:Op zondag 24 april 2011 18:52 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ja I know, heb het toch maar op die manier gedaan. Wat een gekloot is dat zegIk had een card aangemaakt, maar toen ik alle gegevens op Amazon had ingevuld kwam het bedrag ineens hoger uit dus toen moest ik een tweede card aanmaken en het saldo overboeken op de eerste card (met de nodige extra kosten). Pas toen kon ik de eindbestelling plaatsen.. Gedurende de hele bestelling gaf Amazon bovendien aan dat ik het binnen zo'n 3 dagen binnen zou hebben, maar op het eind stond er ineens 30 april - 7 mei
Laatste keer dat ik bij Amazon iets koop iig.
Omdat deze ''speciaal'' voor de Xoom isquote:Op zondag 24 april 2011 23:36 schreef shiznuts het volgende:
Lol, waarom uit Amerika voor ruim $25,- ?
Die heb je uit China en omstreken voor een fractie daarvan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op zondag 24 april 2011 23:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Omdat deze ''speciaal'' voor de Xoom is'Speciaal' m'n oma, ja. Verkoperstruc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon 'generic'. Diezelfde heb ik namelijk maanden geleden ook al velen malen goedkoper gezien op m'n zoektocht naar een sleeve voor m'n Archos 101.
Btw. Deze is trouwens wel kek om te zien.
[ Bericht 14% gewijzigd door shiz op 24-04-2011 23:49:49 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Ziet er goed uitquote:Op zondag 24 april 2011 23:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
'Speciaal' m'n oma, ja. Verkoperstruc.Gewoon 'generic'. Diezelfde heb ik namelijk maanden geleden ook al velen malen goedkoper gezien op m'n zoektocht naar een sleeve voor m'n Archos 101.
Btw. Deze is trouwens wel kek om te zien.
In die tijd is er veel veranderd verwacht ikquote:Op maandag 25 april 2011 16:30 schreef PiRANiA het volgende:
Hee een android-tablet-topic.
Ik heb heel vroeg een ePad gehad, wat een kutding was dat.
Geen idee, het was de 1e versie waarschijnlijk.quote:Op maandag 25 april 2011 18:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
In die tijd is er veel veranderd verwacht ik
Was het een tablet met een Rockchip?
Dan is er al wel wat veranderdquote:Op maandag 25 april 2011 18:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geen idee, het was de 1e versie waarschijnlijk.
Ziet er wel tof uit maar ik had hem zelf niet gekocht.quote:Op dinsdag 26 april 2011 06:35 schreef Klonk het volgende:
En Sony komt ook met een dual-screen android tablet
http://www.engadget.com/2(...)o-honeycomb-tablets/
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |