Absoluut, ik heb er ook geen enkel probleem meequote:Op donderdag 21 april 2011 11:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, maar dat was het hele punt niet. Het is misschien niet de prijs die ze het liefst hebben, dat betekend niet dat ze geen feest mogen vieren als ze hem hebben.
Je woont in Barcelonaquote:Op donderdag 21 april 2011 11:53 schreef Urquhart het volgende:
Op de een of andere manier heb ik een zwak voor Mourinho, ik kon het dus wel waarderen dat Madrid gisteren die beker pakte. Dit tot grote ergenis van mijn overwegende Barca-minded omgeving
Nee was het maar zo'n feest. Maar je wordt door vrienden en mensen met wie je de wedstrijd kijkt toch een beetje scheef aangekeken als je zegt dat je het Real wel guntquote:
Vreemd. Ik zou niet weten waarom je niet voor Real zijn en wel voor Barcelona. Dat mag eenieder toch lekker zelf bepalen?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee was het maar zo'n feest. Maar je wordt door vrienden en mensen met wie je de wedstrijd kijkt toch een beetje scheef aangekeken als je zegt dat je het Real wel gunt
Tegenwoordig niet meer, "want Barca is zo geweldig".quote:Op donderdag 21 april 2011 12:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vreemd. Ik zou niet weten waarom je niet voor Real zijn en wel voor Barcelona. Dat mag eenieder toch lekker zelf bepalen?
Exact, Barca is een hype...zeker in Nederland.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer, "want Barca is zo geweldig".
Vreemd idd. Ik was ook voor Mourinho (en dus Real).quote:Op donderdag 21 april 2011 12:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee was het maar zo'n feest. Maar je wordt door vrienden en mensen met wie je de wedstrijd kijkt toch een beetje scheef aangekeken als je zegt dat je het Real wel gunt
Ik heb een zwak voor Barca sind Cruijff daar ging spelen en nu vind ik het af en toe geweldig wat ze laten zien, Messi is een speler waarvan je als liefhebber het geluk hebt dat je het hebt mee mogen maken.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vreemd idd. Ik was ook voor Mourinho (en dus Real).
'Het voetbal heeft gisteren verloren.'quote:Op donderdag 21 april 2011 12:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer, "want Barca is zo geweldig".
Ik zat gisteren hier met 7 man de wedstrijd te kijken. Ik was de enige die voor Barcelona was. De rest was niet voor Real ofzoiets, nee, ze gunden het enkel Barcelona niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ga dan Fc Basel supportenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:59 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb al jaren een voorkeur voor Barca, ik denk een jaar of 10. Maar dat kwam destijds omdat ik het shirt zo mooi vond.
+ dat ik dingen waar een hoop mensen blind achteraan lopen zonder ook maar opbouwende kritiek te dulden zelfs al geef je goede argumenten moeilijk kan uitstaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:57 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb ook sinds mijn kindertijd meer affiniteit met Real. Niet dat ik daarmee een fan ben, maar goed.
Clubvoorkeuren zijn nogal persoonlijk.
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga dan Fc Basel supporten
en voor mij geldt
[..]
In het tijdperk Van Gaal had ik veel sympathie voor Barca, kwam ook omdat het heel Ajax 1995 daar op een gegeven moment liep te voetballen. Nu sta ik vrij neutraal tegenover die club, evenals Madrid (hoewel ik zaken als shirt en logo bij Madrid juist mooier vind).quote:Op donderdag 21 april 2011 13:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee ook het stadion en logo bewonderde ik. Achja als kind kijk je vaak naar andere dingen.
Mourinho en sympathie in 1 zinquote:Op donderdag 21 april 2011 13:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
In het tijdperk Van Gaal had ik veel sympathie voor Barca, kwam ook omdat het heel Ajax 1995 daar op een gegeven moment liep te voetballen. Nu sta ik vrij neutraal tegenover die club, evenals Madrid (hoewel ik zaken als shirt en logo bij Madrid juist mooier vind).
Maar ik gun het Mourinho altijd wel, vandaar mijn sympathie gisteravond voor Real.
Ach jouw Barcelona is geweldig en de rest is kut/slecht instelling compenseert een vol Bernabeu met de fanatiekste Real supporters, dus wat maakt het ook uitquote:Op donderdag 21 april 2011 13:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zat gisteren hier met 7 man de wedstrijd te kijken. Ik was de enige die voor Barcelona was. De rest was niet voor Real ofzoiets, nee, ze gunden het enkel Barcelona niet.
klopt want toen ze de beker wonnen gooiden ze hem van de bus. Boem heel de beker in duigenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:21 schreef DAMH het volgende:
Real,, ze vieren dit echt met de wetenschap dat ze iets van Barca hebben gewonnen,, en niet omdat ze de Copa hebben gewonnen... Hopelijk wint Barca dan ook gewoon de titel en de CL.
Tja, ik heb het ook voor Van Gaal en Raymond van Barneveld. Nog een paar mensen die bij veel mensen niet in de smaak vallen; ik doe er niks aanquote:
Het grappige is dat ik dat ook voor beiden heb alleen toen van Gaal bij Barcelona Ajax 2 begon had ik wel een beetje de pest aan hem, verder rijkt mijn symphatie voor Mourinho niet zover dat ik clubs als Chelski of Real ineens magquote:Op donderdag 21 april 2011 15:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tja, ik heb het ook voor Van Gaal en Raymond van Barneveld. Nog een paar mensen die bij veel mensen niet in de smaak vallen; ik doe er niks aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |