Engelse uitdrukking.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken engels maar ik snap ff niet wat je bedoeld...
Ik ben altijd voor ADOquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:03 schreef BrandX het volgende:
Ik ben als inwonende van Den Haag spontaan ook een keer heel echt voor ADO vanavond![]()
![]()
Go ADO Go!![]()
Ah op die fietsch.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:03 schreef BrandX het volgende:
Ik ben als inwonende van Den Haag spontaan ook een keer heel echt voor ADO vanavond![]()
![]()
Go ADO Go!![]()
Ik ook zolang ze niet boven Ajax staanquote:
Dat was idd mooiquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah op die fietsch.Ik ben dit seizoen al een keer voort Ado geweest.
Toen ze zo mooi 0-1 wonnen in Eindhoven tegen Psv een tijdje terug.
Ik begreep je inmiddels door de post die ik net quote hierboven.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
Engelse uitdrukking.
Kortgezegd komt het er op neer dat ik hetzelfde denk/voel als Flap met wat hij zegt.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik begreep je inmiddels door de post die ik net quote hierboven.
Eindelijk een verstandige hagenees.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ook zolang ze niet boven Ajax staan
quote:Dat was idd mooi
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eindelijk een verstandige hagenees.
[..]Zo vaak wint psv zelf nipt met 1-0 en nu kregen ze een koekje van eigen deeg!
Ik heb met dat topic toen ook mn spamrecord gebroken.
quote:
Ik ben ook import hoor...van een dorp verderop, in het Westland.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:09 schreef BrandX het volgende:
[..]ik schijn hagenaar te zijn want import en geen hagenees want niet geboren en getogen
Ik ben een rasechte Mokummer
[..]
schipluiden/wateringen/monster oid?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben ook import hoor...van een dorp verderop, in het Westland
Ik zou hem er op vrijdagavond opzetten afhankelijk van zn leeftijd..quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:18 schreef Habork het volgende:
[..]
Totaal tegen mijn gevoel in eigenlijk, maar als de ervaren heren het hier zeggen
Spuit 11.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik zou hem er op vrijdagavond opzetten afhankelijk van zn leeftijd..
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Poeldijk. Kan de kerktoren vanaf mn balkon nog zien
Oh ja dan ben je idd hagenaar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:09 schreef BrandX het volgende:
[..]ik schijn hagenaar te zijn want import en geen hagenees want niet geboren en getogen
Ik ben een rasechte Mokummer
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Poeldijk. Kan de kerktoren vanaf mn balkonetje nog zien
Mokum (een k) is het Amsterdamse woord voor Amsterdam lieverdquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ja dan ben je idd hagenaar.![]()
Vandaar ook Ajax fan. Je ziet zo vaak die vlag van Mokkum hangen in de Arena.
Ok dr zullen ook wel fans van andere clubs wonen maar toch.
Eh ja en jij denkt dat iedereen die daar woont voor Ajax is?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mokum (een k) is het Amsterdamse woord voor Amsterdam lieverd![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |