Ik weet eigenlijk niet wat ik precies wil, tot nu toe heb ik wat getraind en doorverkocht en daarmee wat leuke oudere spelers gekocht. Heb me nog totaal niet verdiept in de beste tactiek etcetere, wil gewoon wat voetballen, trainen en wat verkopen. Dus denk dat ik hem maar verkoop komende woensdag, enig idee wat ik ervoor zou moeten vragen als startbod?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:11 schreef BrandX het volgende:
Als je geld nodig hebt voor nieuwe trainees dan zou ik hem verkopen, maar als je niet persee nieuwe trainees wil kopen zou ik hem nog lekker een stat doortrainen
EN ik zou hem woensdag begin van de avond op de tl zetten.
Maar ik heb er niet alle verstand van, daarvoor kan je beter even wachten tot een volgende hier langskomt![]()
Ik zou hem er gewoon opzetten voor 0.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:14 schreef Habork het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat ik precies wil, tot nu toe heb ik wat getraind en doorverkocht en daarmee wat leuke oudere spelers gekocht. Heb me nog totaal niet verdiept in de beste tactiek etcetere, wil gewoon wat voetballen, trainen en wat verkopen. Dus denk dat ik hem maar verkoop komende woensdag, enig idee wat ik ervoor zou moeten vragen als startbod?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:14 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik zou hem er gewoon opzetten voor 0.
Bij 0 heb je vaker dat er veel mensen op gaan bieden. Als ze zoeken naar spelers, en je zet hem er voor veel op, zullen ze hem overslaan en niet bjvoorbeeld hotlisten. Als hij er voor 0 op staat zetten ze hem wel op een hotlist.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:18 schreef Habork het volgende:
[..]
Totaal tegen mijn gevoel in eigenlijk, maar als de ervaren heren het hier zeggen
Zit wel wat in, hopelijk brengt hij wat op volgende week.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:23 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Bij 0 heb je vaker dat er veel mensen op gaan bieden. Als ze zoeken naar spelers, en je zet hem er voor veel op, zullen ze hem overslaan en niet bjvoorbeeld hotlisten. Als hij er voor 0 op staat zetten ze hem wel op een hotlist.
Verkopen en een nieuwe jongere (17j) voor terug kopen. Die trainen tot ie 21 a 22 is en dan pas verkopen. Ok t duurt lang maar tzt krijg je er dan miljoenen voor ipv die ton waar je t nu over hebt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:03 schreef Habork het volgende:
Ik heb even wat tips nodig. Heb een tijd geleden (03-01-2011) een speler (Reynaldo Estevane) gekocht voor de bodemprijs van 1000 euro's. Na een tijd trainen in verdedigen is hij daarin veel beter geworden, volgens de transfer vergelijking is hij meer dan 100.000 euro waard. Wat zal ik doen, verkopen (wanneer op de transferlijst zetten?) of nog doortrainen (voor hoelang?)?
Zondag gekocht voor 229k en vandaag gestegen in passen. Heeft ie ineens een tv van :quote:Fritz Lurch (310418237)
18 jaar en 5 dagen, volgende verjaardag: 07-08-2011
matig in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: We sturen je met een kluitje het Bosch in!
(sinds 17-04-2011 (4/45), 5d)
Total Skill Index (TSI): 1 410
Loon: 780 ¤ (650 ¤) /week inclusief 20% bonus
12 480 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Deadline: 25-04-2011 20:34 (3 dagen 0u 0m)
Vraagprijs: 500 000 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
quote:Mediaangemiddelde prijs 599 000 ¤
Gemiddelde prijs 557 600 ¤
Ik zet hem er woensdag voor nop op. Ziet er uit als een leuke speler, zoveel pingels heb ik alleen niet beschikbaar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verkopen en een nieuwe jongere (17j) voor terug kopen. Die trainen tot ie 21 a 22 is en dan pas verkopen. Ok t duurt lang maar tzt krijg je er dan miljoenen voor ipv die ton waar je t nu over hebt.![]()
En ik zou m niet woensdag er opzetten maar vanavond tussen 20.30 en 21.00 of morgenavond rond die tijd.
Edit : Als je niet weet wat je er voor wil hebben kan je m er idd net zo goed voor nop opzetten. Ze zullen toch wel bieden tot zn tv waarde.
Ik heb evt nog wel een leuke trainie voor je maar die is net 18.
[..]
Zondag gekocht voor 229k en vandaag gestegen in passen. Heeft ie ineens een tv van :
[..]
![]()
Eigenwijs.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:41 schreef Habork het volgende:
[..]
Ik zet hem er woensdag voor nop op. Ziet er uit als een leuke speler, zoveel pingels heb ik alleen niet beschikbaar.
Goed dat je eigenwijs zegt, ik las 'Ik zou hem er woensdag opzetten of vanavond....'. Veel te snel gelezen. Hij gaat er nu opquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eigenwijs.Maandag en dinsdag avond zijn de beste tijden om trainies te verkopen en dus de deadline af te laten lopen maar goed.
Ik zal m er waarschijnlijk ook niet voor verkopen hoor. De tv nam verdedigen tussen matig en goed.Als ik m er niet voor verkoop train ik m wel verder tot ie goed passen heeft.
Ach heb ik zelf ook zo vaak. Ik ben lesdycties dus weet wat t is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:48 schreef Habork het volgende:
[..]
Goed dat je eigenwijs zegt, ik las 'Ik zou hem er woensdag opzetten of vanavond....'. Veel te snel gelezen. Hij gaat er nu op
Mja het is wel leuk als het kampioenschap om de laatste wedstrijd gaat maar ik dat is niet goed voor mijn hart dus laat dit weekend Ado en Feyenoord maar gewoon winnen.quote:
Nepsupporterquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja het is wel leuk als het kampioenschap om de laatste wedstrijd gaat maar ik dat is niet goed voor mijn hart dus laat dit weekend Ado en Feyenoord maar gewoon winnen.
Hoezo, ajax loopt dan toch gewoon over Twente heen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij wil liever dat ik een hart aanval krijg tijdens de laatste wedstrijd ofzo.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoezo, ajax loopt dan toch gewoon over Twente heen?
Ik hoop het.quote:
PSV verliest echt nog wel puntenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop het.Al moet Feyenoord dan nog wel een kunsje vertonen in de kuip anders worden die boeren uit Eindhoven weer lachende 3e.
Als we kampioen worden ga ik meteen een ajax shirt halen met eriksen achteropquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop het zo! Het wordt wel eens tijd voor die 3e ster op t shirt.
Ik zou even wachten tot ze nieuwe shirts hebben met die 3e ster er op.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:01 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Als we kampioen worden ga ik meteen een ajax shirt halen met eriksen achterop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |