Daar heb je ervaring mee?quote:
Ik heb er wel eens een tshirt besteld ja. 2 zelfs, 1 daarvan mocht niet gedrukt worden ivm copyright van een bandnaam die ik er op had, andere is gewoon netjes gemaakt en geleverd. Wat ons wel gebeurde is dat het shirt te klein was, ik weet niet of we gewoon een te klein shirt hebben besteld of dat de shirts klein vallen.quote:
Bij de slim fit shirts staat wel dat ze nogal klein vallenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:44 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens een tshirt besteld ja. 2 zelfs, 1 daarvan mocht niet gedrukt worden ivm copyright van een bandnaam die ik er op had, andere is gewoon netjes gemaakt en geleverd. Wat ons wel gebeurde is dat het shirt te klein was, ik weet niet of we gewoon een te klein shirt hebben besteld of dat de shirts klein vallen.
Ah dan is het dus onze foutquote:Op woensdag 20 april 2011 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij de slim fit shirts staat wel dat ze nogal klein vallen
Nopequote:Op woensdag 20 april 2011 23:52 schreef Markster het volgende:
Sport2000, coach etc als het om een voetbalshirt gaat
quote:
O ja, ik loop er ff heenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:54 schreef From.the.block het volgende:
heb t laats gedaan in rotterdam, een straat achter de witter de wit straat. zit de mac, en een paar winkels daarnaast zit een goeie!!
Spreadshirt.quote:
Ik denk dat 'ie de Oude Binnenweg bedoelt. Daar zit een Print & Stitch(die vind ik dus niet zo goed)quote:Op zondag 24 april 2011 15:31 schreef junkiexp het volgende:
[..]
O ja, ik loop er ff heen
Bedoel je niet gewoon de Coolsingel ?
Ik woon op 100 meter van de Witte de With en heb geen idee waar het zou moeten zijn
Aha, maar dat is niet echt achter de Witte de With hequote:Op zondag 24 april 2011 20:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Spreadshirt.
[..]
Ik denk dat 'ie de Oude Binnenweg bedoelt. Daar zit een Print & Stitch(die vind ik dus niet zo goed)
No shirt, Shirtlockquote:Op zondag 24 april 2011 21:58 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Aha, maar dat is niet echt achter de Witte de With he
Waarom niet?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, dat Spreadshirt doen we niet meer dus...
Slechte kwaliteit of slechte service?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, dat Spreadshirt doen we niet meer dus...
De kwaliteit van de opdruk is niet denderend(maar dat is voor 1x te overzien) en het shirt is zeker 2 maten te klein. En dan had ik al groot besteld omdat ik al ergens gelezen had dat ze klein vallen. Nou, je moet wel van bondage houden met deze Chinese maatjesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |