Sport 1, maar had nog niet 1-0 geroepen, dus doe ik het met terugwerkende kracht.quote:
Dit is echt zoveel beter dan een Chelsea - Manchester.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Als dit nou het hoogste niveau is kijk ik liever naar de wat lagere niveaus. Overigens doet het me wel denken aan de finale Nederland Spanje. Ook zo'n harde wedstrijd met veel schwalbes van Spanje die eigenlijk rete saai was
Dat heb ik ook altijd, daarom ben ik ook voor Realquote:Op woensdag 20 april 2011 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
x1000 de Barcelona fans begonnen me weer op mijn zenuwen te werken
Gewoon buitenspel hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 22:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Net als zaterdagavond moeten scheidsrechters de boel weer 's in het voordeel van Real beslissen
Nee laten we het lekker openhouden zodat Barcelona er zo door kan lopen.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:58 schreef -Willempie- het volgende:
Ozil eraf, want een anti trainert die Mourinho
Helaas wel jaquote:
Pepe moet altijd rood krijgen.quote:
We zullen zien als Barca / Real tegen Manchester moet.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:59 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dit is echt zoveel beter dan een Chelsea - Manchester.
50% Barcelona fans, 50% Barcelona hatersquote:Op woensdag 20 april 2011 22:59 schreef vaasinbloem het volgende:
Volgens mij bestaat dit topic uit 50% Barca haters en 50% Real Madrid fans
Tegen Real heeft Manchester wel een kans.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
We zullen zien als Barca / Real tegen Manchester moet.
Ik ben het helaas weer 100% met je eens.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd, daarom ben ik ook voor Real
Overigens boeit die hele spaanse competitie me geen flikker voor de rest
Manchester united speelt dan ook louter defensief. Overigens zullen ze vast wel beter zijn, maar er zit echt nul spanning in. Ze komen amper voor de goal.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:59 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dit is echt zoveel beter dan een Chelsea - Manchester.
Barca ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:00 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Tegen Real heeft Manchester wel een kans.
80% successupporters. 5% supporters.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
50% Barcelona fans, 50% Barcelona haters
Barcelona ookquote:Op woensdag 20 april 2011 23:00 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Tegen Real heeft Manchester wel een kans.
Dat is toch een kwaliteit?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Manchester united speelt dan ook louter defensief. Overigens zullen ze vast wel beter zijn, maar er zit echt nul spanning in. Ze komen amper voor de goal.
80% van alle supporters zijn supporter vanwege het succes.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:01 schreef Temlin het volgende:
[..]
80% successupporters. 5% supporters.
10% voetbalkennis, 90% autisten, en Palmboom.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:01 schreef Temlin het volgende:
[..]
80% successupporters. 5% supporters.
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:01 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ferguson is niet zo tactisch als Mourinho, tegen Barca worden ze weggetikt.
Veel en Wenger?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]![]()
Hoeveel prijzen heeft Ferguson gewonnen?
Hoeveel prijzen heeft Ferguson gewonnen terwijl Mourinho ook hoofdcoach was?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]![]()
Hoeveel prijzen heeft Ferguson gewonnen?
Triest hoe real speelt.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kolere, dit is echt 10 man verdedigen tegen 11 man aanvallen
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga dit topic weer verlaten, mede door een heel aantal biertjes voel ik teveel ergenis opkomen. Het ergste aan Barcelona successupporters is dat ze hun posts als waarheid schrijven en niet als mening
Nou ja, "aanvallen"quote:Op woensdag 20 april 2011 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kolere, dit is echt 10 man verdedigen tegen 11 man aanvallen
We zullen je missenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga dit topic weer verlaten, mede door een heel aantal biertjes voel ik teveel ergenis opkomen. Het ergste aan Barcelona successupporters is dat ze hun posts als waarheid schrijven en niet als mening
Jep vooral dat ze Real beschuldigen van verdedigend voetbal. Toen ze gingen aanvallen verloren ze met 5-0.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt hé, ik erger me er kapot aan af en toequote:Op woensdag 20 april 2011 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Uhhm, het is nu toch wel een hele andere pot dan de 1e helft hoor. De druk van Barcelona is nu groot, aanvallen vloeien achter elkaar.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, "aanvallen"
het is meer overpassen op de middellijn tegen afwachten tot ze rond de 16 komen en de bal afpakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |