Joh ik doe hier op Fok wel zo vrolijk, maar in het echt.......quote:
Dat maakt niet uit. Ik vraag me gewoon af waar dat vandaan komt, want je lijkt idd echt een vrolijke vent hier.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh ik doe hier op Fok wel zo vrolijk, maar in het echt.......
Maar goed, dit is geen R&P hier!
Ik ben voor het eerst in 2 jaar weer gaan hardlopen. Gelijk 5 kilometer.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:58 schreef Royco1 het volgende:
Wat heb je gedaan mono?
jezelf verbrand bij het frituren ofzo?
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:58 schreef _Fanta het volgende:
ik zie mijn leven als 1 grote faal, en denk dat er ook geen verbetering meer in komt. dus gewoon ff gewoon mn leven lekker uitleven
Ja dat is een dikke vette faal!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst in 2 jaar weer gaan hardlopen. Gelijk 5 kilometer.
En ik ben een ketting roker
Er is altijd ruimte voor verbeteringquote:Op woensdag 20 april 2011 22:58 schreef _Fanta het volgende:
ik zie mijn leven als 1 grote faal, en denk dat er ook geen verbetering meer in komt. dus gewoon ff gewoon mn leven lekker uitleven
heb al zoveel geprobeerd jonge, allemaal zonder suc6. ik heb me erbij neergelegdquote:Op woensdag 20 april 2011 22:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er is altijd ruimte voor verbetering
Zullen wij naar SEX of KPD gaanquote:
Volgens mij had ik het niet tegen jouquote:Op woensdag 20 april 2011 23:05 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah of we blijven gewoon lekker hier, of vind je deze muziek nie mooi?
quote:
Mono kennende heeft hij nu spontaan piemelpijnquote:
Last van ietsquote:
Ik ben nog niet eens aangeschoten sukkeltjequote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zuip dan ook nie zoveel als je dr nie tegen kan doos![]()
doe je toch iets fout als je sinds vanmiddag al aan t bier zit..quote:Op woensdag 20 april 2011 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens aangeschoten sukkeltje
Neequote:
Hij heeft spierpijn, niet piemelpijnquote:Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono kennende heeft hij nu spontaan piemelpijn
Mono verzint wel een spierpijn in den piemelquote:
Ja echt hequote:
In dat geval krijgt ie een handkusjequote:Op woensdag 20 april 2011 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono verzint wel een spierpijn in den piemel![]()
Slaap lekker chick
[..]
Ja echt he![]()
Wie ben jij en wat heb je met Fanta gedaan?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef _Fanta het volgende:
ik vind da we beetje lief tegen hups moeten doen, die meid heeft het al moeilijk al zat
Alcoholist he!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Fanta gedaan?
quote:
onvoorspelbaar als de pest iddquote:Op woensdag 20 april 2011 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alcoholist he!
Ene moment poeslief volgende moment een klootzak
Als ie er nou fatsoenlijk van ging spellen...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alcoholist he!
Dan ben ik geen alcoholist.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alcoholist he!
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ie er nou fatsoenlijk van ging spellen...
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ben ik geen alcoholist.
Ik ben altijd lief natuurlijk, en zeker voor poesjes
Ik weet niet waarom maar ik denk dat roy het over andere poesjes heeftquote:
Denken dat het nuchter wel een vent isquote:
Weet ikquote:Op woensdag 20 april 2011 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik denk dat roy het over andere poesjes heeft
One can still hope, right?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Niet om het onmogelijke vragen samzz
was dr mis met mn spelling dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ie er nou fatsoenlijk van ging spellen...
Hoop doet leven zeggen ze.quote:
Zegt dat nu meer over jou of over mij?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik denk dat roy het over andere poesjes heeft
Je doet dit expres hequote:Op woensdag 20 april 2011 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zegt dat nu meer over jou of over mij?
Je spelt als een kind van twee. Als ik niet beter wist, zou ik denken dat je iemand bent die ik ken. Al is hij nog een graadje erger.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:18 schreef _Fanta het volgende:
[..]
was dr mis met mn spelling dan?, zeg gwoon waar ut op slaat lekker boeiend. of zit je mij nu te discrimineren omdat ik een brabo ben?
ach dat valt toch wel mee, ze valt alleen de hele leuke fokkers lastig, maar dat is de tijd van het jaar he, zon doet wat met mensenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:21 schreef _Fanta het volgende:
maar denk da hups wel toffe meid is, alleen ze moet zovaak Fok!ers lastig vallen. dat is soms wel beetje irritant
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ach dat valt toch wel mee, ze valt alleen de hele leuke fokkers lastig, maar dat is de tijd van het jaar he, zon doet wat met mensen
Ghehe je vond de muziek net niks?quote:
Ik val niemand lastig schatquote:Op woensdag 20 april 2011 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom word ik trouwens niet lastig gevallen?
Nee, inderdaad liever 90 negerpiemels dan dat.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe je vond de muziek net niks?
Smaken verschillen he, ik vond het wel ff lekkerquote:Op woensdag 20 april 2011 23:27 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Nee, inderdaad liever 90 negerpiemels dan dat.
Wie geloof je? Mij of een alcoholist?quote:
die negerpiemels van naatje?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Smaken verschillen he, ik vond het wel ff lekker
Kinderen en alcoholisten spreken de waarheid schat, hihi ik zei het ookquote:Op woensdag 20 april 2011 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Smaken verschillen he, ik vond het wel ff lekker
[..]
Wie geloof je? Mij of een alcoholist?
Hihi hoe durf ik
is zo, ze gaf toenstraks al aan dat ze nogal geil was, maar eej wij mannen laten ons nie beinvloeden door die zon, wij kiezen onze chickies zelf wel uit niewaar?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ach dat valt toch wel mee, ze valt alleen de hele leuke fokkers lastig, maar dat is de tijd van het jaar he, zon doet wat met mensen
Nee, ik ben ook bloedgeil nuquote:Op woensdag 20 april 2011 23:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
is zo, ze gaf toenstraks al aan dat ze nogal geil was, maar eej wij mannen laten ons nie beinvloeden door die zon, wij kiezen onze chickies zelf wel uit niewaar?
Nee die mag hij houdenquote:
Verdraaide waarheid vaakquote:Op woensdag 20 april 2011 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kinderen en alcoholisten spreken de waarheid schat, hihi ik zei het ook
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
met blauwe balle rondlopen is ook geen pretje idd.. miss dat huppel zin heeft?
Die is way out of my league, volgens mij wil ze alleen jouquote:Op woensdag 20 april 2011 23:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ze had de kans..quote:Op woensdag 20 april 2011 23:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zo mag alleen Koelkast me noemenquote:
dag schatquote:Op woensdag 20 april 2011 23:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo mag alleen Koelkast me noemen
denk ook dat ze oogje op mij heeft, anders deed ze nie zo wel wa aardige tegen mequote:Op woensdag 20 april 2011 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die is way out of my league, volgens mij wil ze alleen jou
Knettertjequote:
was da voor zinquote:Op woensdag 20 april 2011 23:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
denk ook dat ze oogje op mij heeft, anders deed ze nie zo wel wa aardige tegen me
omfgquote:
Dat zijn vrouwen he, beetje hard to get spelen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
denk ook dat ze oogje op mij heeft, anders deed ze nie zo wel wa aardige tegen me
Ik ga die cam zo uitzetten hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zijn vrouwen he, beetje hard to get spelen.
Ze zit nu gewoon te soppen op haar bureaustoel.
miss heeft ze wel oogje op jou?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zijn vrouwen he, beetje hard to get spelen.
Ze zit nu gewoon te soppen op haar bureaustoel.
lengte boeit haar nie zoveel, zolang als die maar goed dik is!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee denk het niet, ik heb geen monstercock
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:37 schreef _Fanta het volgende:
[..]
lengte boeit haar nie zoveel, zolang als die maar goed dik is!
Dan is er misschien nog hoop voor mequote:Op woensdag 20 april 2011 23:37 schreef _Fanta het volgende:
[..]
lengte boeit haar nie zoveel, zolang als die maar goed dik is!
Dat vraag ik me ook afquote:
alles komt goed man!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan is er misschien nog hoop voor me
Ik snap niet hoe hij daar in hemelsnaam bij komtquote:Op woensdag 20 april 2011 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hups, je moet die jongen wat meer duidelijkheid geven.
Hij denkt nu dat je hem niet leuk vind
jah. hoezo?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:41 schreef Stokstaart het volgende:
Fanta heb je niet genoeg chickies op dit moment
WoW-characters tellen niet mee hequote:Op woensdag 20 april 2011 23:41 schreef Stokstaart het volgende:
Fanta heb je niet genoeg chickies op dit moment
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WoW-characters tellen niet mee he
Spreek je gevoelens voor hem eens wat meer uit dan.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe hij daar in hemelsnaam bij komt
ik doe tegenwoordig minecraften en age for space spelen, je loopt achter mutsquote:Op woensdag 20 april 2011 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zowaar moest ik glimlachenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en idd, wa is dr mis met WoW, mensen die haten op WoW zijn zelf te dom om een game als WoW te begrijpenquote:
Iets met 6 maandenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Spreek je gevoelens voor hem eens wat meer uit dan.
Dat de gedachte aan Fanta jouw sappen rijkelijk laten vloeien
ik hoop het nietquote:Op woensdag 20 april 2011 23:44 schreef Monopoly het volgende:
Zo, Affelay er in bij Barca.
Laatste verlenging. Hopelijk scoort hij
Om mijquote:
Is dat de reden dat je pas om 12 uur kan draaien?quote:
You'requote:
Mono wat vind je hier nou van?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nadat alle NL'ers zo lelijk uit zijn getrapt bij Real ben ik helemaal klaar met die club
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:45 schreef _Fanta het volgende:
Hups valt op mannen die niet gamen en niet zuipen. hmm die zijn dr volgens mij vrij weinig?
Beetje zuipen is toch niet ergquote:Op woensdag 20 april 2011 23:45 schreef _Fanta het volgende:
Hups valt op mannen die niet gamen en niet zuipen. hmm die zijn dr volgens mij vrij weinig?
Onjuist. Zolang het een hartslag heeft toch ?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono wat vind je hier nou van?
[..]
ik wil later net als jou worden man!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:46 schreef Stokstaart het volgende:
Fanta je bent volgens mij gewoon een grote komediant ofnie?
Als je zo blijft zuipen zal er weinig later voor jou zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 23:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik wil later net als jou worden man!
pcies, biertje op zn tijd moet kunne. als ik nou elke dag aan de jenever zat dan had ze recht om te klagen!quote:
Je ziet alleen maar mijn taalfouten, dat ik ook nog eenquote:
En anders warm gehouden op de kachelquote:Op woensdag 20 april 2011 23:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Onjuist. Zolang het een hartslag heeft toch ?
Ze vind mij zelfs nog geil, en ik ben de koning van het zuipen!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
pcies, biertje op zn tijd moet kunne. als ik nou elke dag aan de jenever zat dan had ze recht om te klagen!
Dit topic staat bol van de leugensquote:Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze vind mij zelfs nog geil, en ik ben de koning van het zuipen!
jonge als het over is, log in wel welweer opnieuw inquote:Op woensdag 20 april 2011 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je zo blijft zuipen zal er weinig later voor jou zijn
Daar was ik in stilte van aan het genietenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je ziet alleen maar mijn taalfouten, dat ik ook nog eengeef lees je weer overheen
![]()
Even krassen
Pertinent onwaarquote:Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze vind mij zelfs nog geil, en ik ben de koning van het zuipen!
Dan zal ze jou zo wel gaan bespringen of niet danquote:Op woensdag 20 april 2011 23:50 schreef _Fanta het volgende:
Huppel heeft een zwak voor zuipende mannen
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:50 schreef _Fanta het volgende:
Huppel heeft een zwak voor zuipende mannen
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan zal ze jou zo wel gaan bespringen of niet dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |