quote:Op woensdag 20 april 2011 22:12 schreef rc_1990 het volgende:
Zelf bij mens erger je niet is Mo fanatiek
echt irritantquote:Op woensdag 20 april 2011 22:12 schreef rc_1990 het volgende:
Zelf bij mens erger je niet is Mo fanatiek
Ik vind het een verademing als Jo er een keer verveeld bij zit ipv altijd met haar dikke kop overal bovenopquote:Op woensdag 20 april 2011 22:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze hangt er tenminste niet verveelt bij zoals Joanna.
Ja dat is inderdaad wel heel oneerlijk en gemeen...quote:Op woensdag 20 april 2011 22:13 schreef iBenny het volgende:
Ik vind wel dat Jo te weinig in beeld komt. Is niet eerlijk... zo krijgt ze te weinig stemmen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:13 schreef iBenny het volgende:
Ik vind wel dat Jo te weinig in beeld komt. Is niet eerlijk... zo krijgt ze te weinig stemmen.
Wat had je dan verwacht van het afscheids feest van Lauraquote:Op woensdag 20 april 2011 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
En dit is alles wat we te zien krijgen, wat een feest!
die praten wrs nog steeds over de datesquote:Op woensdag 20 april 2011 22:13 schreef Stability het volgende:
ik wil deze loosers niet zien, ik wil karim en geer weer zien/horen
spontaanquote:Op woensdag 20 april 2011 22:13 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Echt? Wat heb je gedaan of gewoon spontaan werkend?
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:13 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad wel heel oneerlijk en gemeen...
Ik ook! Misschien kan IBenny er wel wat van zeggen naar hem luisteren zequote:Op woensdag 20 april 2011 22:13 schreef Stability het volgende:
ik wil deze loosers niet zien, ik wil karim en geer weer zien/horen
ja, heel sneu voor haarquote:Op woensdag 20 april 2011 22:13 schreef iBenny het volgende:
Mens erger je niet is ironisch genoeg niet aan haar besteed.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:12 schreef Niki.P het volgende:
Jo is gewoon aan de andere kant van de tafel gaan zitten weg van Flip
lekker belangrijk zeg...waarom mogen wij dat niet horenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:14 schreef Verity het volgende:
[..]
die praten wrs nog steeds over de dates
Dunno, maar daar zijn ze weerquote:Op woensdag 20 april 2011 22:14 schreef Stability het volgende:
[..]
lekker belangrijk zeg...waarom mogen wij dat niet horen
ik versta wat anders onder een feest, maar ja dit is te hoog gegrepen in dit kleine onvolwassen kleuterprogrammaquote:Op woensdag 20 april 2011 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
En dit is alles wat we te zien krijgen, wat een feest!
Dit is wel een feest hoor! Ter ere van het aanstaande vertrek van Laura, dus ja!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:15 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik versta wat anders onder een feest, maar ja dit is te hoog gegrepen in dit kleine onvolwassen kleuterprogramma
aanmaak-limonadequote:Op woensdag 20 april 2011 22:14 schreef Roguee het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht van het afscheids feest van Laura
Een feestje waar ze zich op haar gemak kan voelenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:15 schreef Roguee het volgende:
[..]
Dit is wel een feest hoor! Ter ere van het aanstaande vertrek van Laura, dus ja!
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:15 schreef Roguee het volgende:
[..]
Dit is wel een feest hoor! Ter ere van het aanstaande vertrek van Laura, dus ja!
Iddquote:Op woensdag 20 april 2011 22:16 schreef knagsje het volgende:
hey Noddy post je ook nog mee of ben je alleen maar topicgeil?
Ze heeft nu al drie keer ofzo gezegd dat het bijna half 11 isquote:Op woensdag 20 april 2011 22:16 schreef Verity het volgende:
[..]
Een feestje waar ze zich op haar gemak kan voelen
Oh laat hem nog een keertje vallenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:16 schreef Roguee het volgende:
En oja 28 april zit in in de studio. Nadat ik Bart heb getackeld ben ik bereid voor jullie op onderzoek uit te gaan
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:16 schreef Roguee het volgende:
En oja 28 april zit in in de studio. Nadat ik Bart heb getackeld ben ik bereid voor jullie op onderzoek uit te gaan
Ik denk dat laatstequote:Op woensdag 20 april 2011 22:16 schreef knagsje het volgende:
hey Noddy post je ook nog mee of ben je alleen maar topicgeil?
Jaquote:Op woensdag 20 april 2011 22:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh laat hem nog een keertje vallen
haha kickbox met die lange steltenquote:
JAAAAA als ze vanavond los gaat op Jo, ga ik een paar keer op de rode knop drukken voor d'r.... maar ze zal zo wel gaan liggen...quote:
even een trapje op de knieschijf doet wonderenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:18 schreef Stability het volgende:
[..]
haha kickbox met die lange stelten
ja echtquote:Op woensdag 20 april 2011 22:18 schreef knagsje het volgende:
[..]
even een trapje op de knieschijf doet wonderen
met die bianca erbij? gaat um niet worden denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:20 schreef Urb het volgende:
Ben ervandoor, morgen weer om 5.00 op.![]()
Trusse en stre-amze nog luitjes!WelterustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trusse en stre-amze nog luitjes!truste UrbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
Trusse en stre-amze nog luitjes!doegieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
Trusse en stre-amze nog luitjes!Goodnight Urb, slaaplekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Echt he....vanavond zei hij wel dat ie er zin in had.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:20 schreef Chanel5 het volgende:
Karim had hele andere plannen en zit hier eigenlijk niet op te wachten, weer een fail van SST...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou jij wel willen weten.
Trusse en stre-amze nog luitjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.urb
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
ze dacht..... rechte weg zonder problemen naar finale, die kans grijp ik meteen.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:20 schreef Roguee het volgende:
Laura: Ik zou dat ook niet doen.
Nee jij gaat lekker 'trouwen'
Trusse en stre-amze nog luitjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haak net pas in, waar zijn de dames? Heeft Karim ze laten zitten?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Echt he....vanavond zei hij wel dat ie er zin in had.
Maar dat gedwing van heel dat programma om te kotsen
Trusse en stre-amze nog luitjes!TrusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja UPC deed het sowieso, maar na jou melding even gechecked en ze doen het hier ook "ineens" weer... vaagquote:
valt mee dat ze er geen "lange vingers" bij vreetquote:Op woensdag 20 april 2011 22:22 schreef AMD-XP het volgende:
omfg passoa door een rietje? hoe oud ben je lauratje..
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:22 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ja UPC deed het sowieso, maar na jou melding even gechecked en ze doen het hier ook "ineens" weer... vaag
Denk dat hij er nu naar toe is juist.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:22 schreef 38half het volgende:
[..]
Ik haak net pas in, waar zijn de dames? Heeft Karim ze laten zitten?
Vandaar dat ze altijd ligt, dan val je niet zo hard.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:22 schreef Roguee het volgende:
Laura: alles valt altijd bij mij.
Inclusief jezelf
Tisser?quote:
Oh ja krijgen we deze brief er ook nog eens bijquote:Op woensdag 20 april 2011 22:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo klaagt dat het spel te lang duurt... Met andere woorden; Flip nu stoppen want ik WIL kroelen, want IK ben zielig, want IK heb net een brief van een verbroken relatie etc..
Jammer dat ze de zin IK ga nu naar huis niet gebruiktquote:Op woensdag 20 april 2011 22:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo klaagt dat het spel te lang duurt... Met andere woorden; Flip nu stoppen want ik WIL kroelen, want IK ben zielig, want IK heb net een brief van een verbroken relatie etc..
De brief heeft ze ook al gehad...quote:Op woensdag 20 april 2011 22:24 schreef bull1966 het volgende:
zit die plastic rotkop nog steeds in het huis
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:24 schreef 38half het volgende:
Hahah, op facebook van Ad van der Steen:
Als Laura ergens als vogelverschrikker gaat staan dan komen de spreeuwen de kersen van vorig jaar nog terugbrengen......
Als Laura ergens als vogelverschrikker gaat staan dan komen de spreeuwen de kersen van vorig jaar nog terugbrengen......
Zie het volgende scenario al helemaal voor me: Flipje lekker aan het losgaan in de kroeg, maar Jo wil naar huis. "Ik ga NU naar huis hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 22:24 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Jammer dat ze de zin IK ga nu naar huis niet gebruikt
Ja, zo is ze wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:25 schreef Roguee het volgende:
[..]
Zie het volgende scenario al helemaal voor me: Flipje lekker aan het losgaan in de kroeg, maar Jo wil naar huis. "Ik ga NU naar huis hoor"
dennis had moeten schrijven dat ie budha had gegijzeldquote:Op woensdag 20 april 2011 22:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De brief heeft ze ook al gehad...
wahahahaquote:Op woensdag 20 april 2011 22:24 schreef 38half het volgende:
Doet ze fakking 200.000% zekerquote:Op woensdag 20 april 2011 22:25 schreef Roguee het volgende:
[..]
Zie het volgende scenario al helemaal voor me: Flipje lekker aan het losgaan in de kroeg, maar Jo wil naar huis. "Ik ga NU naar huis hoor"
Waarom anderen erbij betrekken?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:25 schreef bull1966 het volgende:
[..]
dennis had moeten schrijven dat ie budha had gegijzeld
En losgeld eisen, de gehele inhoud van haar kluisquote:Op woensdag 20 april 2011 22:25 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ahhh haar bulletje, met die leuke ray-ban op ze kopquote:Op woensdag 20 april 2011 22:25 schreef bull1966 het volgende:
[..]
we gaan niet sarcastìsch doen he?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:13 schreef iBenny het volgende:
Dan kan ik gewoon blijven slapen.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:21 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze dacht..... rechte weg zonder problemen naar finale, die kans grijp ik meteen.
hey trollebolquote:Op woensdag 20 april 2011 22:27 schreef trollie67 het volgende:
[..]
we gaan niet sarcastìsch doen he?
Ging hij dat NLP boek maar lezen, dan kon ik het enigma oplossenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:27 schreef MargrietV het volgende:
Gerard gaat zijn minuutje weer benutten.
Me hungwy. Hmmmm, now me sleep. Zzzzzzz.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:28 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Die furby's lijken best op Laura
Ik ook nietquote:Op woensdag 20 april 2011 22:28 schreef Blackprinces het volgende:
Geer begrijpt niet helemaal de week vd verbroedering
Alleen als ze hun ogen dicht hebbenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:28 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
[POLL] Joanna of Laura: wie is jouw favoriet? En wie mag er weg?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:29 schreef willllll het volgende:
is er hier een poll over jo en laura wie er weg moet?
veel te nieuwsgierig om m door die versnipperaar te mikkenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Gaat Jo nu over haar eigen script klagen?![]()
Als ik morgen toch weg ga geef die brief dan helemaal niet.
Ze nam hem toch zelluf aan?
Dit is Buddha helemaal niet;-)quote:Op woensdag 20 april 2011 22:29 schreef bull1966 het volgende:
[ afbeelding ]
budha is sleeping with the fishes
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Hallo ben net binnen, waarom geen streams op Karim en de dates? En wel alle streams op oninteressante dingen? (of geef ik hiermee al het antwoord?)
dank uquote:Op woensdag 20 april 2011 22:29 schreef afca_oc het volgende:
[..]
[POLL] Joanna of Laura: wie is jouw favoriet? En wie mag er weg?
waarom stel jij altijd zoveel vragen?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Hallo ben net binnen, waarom geen streams op Karim en de dates? En wel alle streams op oninteressante dingen? (of geef ik hiermee al het antwoord?)
hebben ze in de daily tenminste nog iets over een andere bewoner te laten zien dan jo alleenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Tis geen peepshow!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Neej...dan zouden ze 2x zo dun en 2x zo lang moeten zijn...quote:Op woensdag 20 april 2011 22:28 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
En constant moeten gapenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:31 schreef DjinN het volgende:
[..]
Neej...dan zouden ze 2x zo dun en 2x zo lang moeten zijn...
het gaat je nog niets aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Wel mooi dat ze ff te horen kreeg dat ze waarschijnlijk te druk met karim zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 22:31 schreef Roguee het volgende:
Jo staat heel verdacht bij de bel, maar ze heeft niet gebeld hoor
IK heb niet gebeld hoor...quote:Op woensdag 20 april 2011 22:31 schreef Roguee het volgende:
Jo staat heel verdacht bij de bel, maar ze heeft niet gebeld hoor
Wees blij dat hij niet meer vraagt wanneer de KVDW open gaat en wanneer er weer geraden mag worden op een geheimquote:Op woensdag 20 april 2011 22:31 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
waarom stel jij altijd zoveel vragen?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 20 april 2011 22:33 schreef knagsje het volgende:
wat doe ik hier nog![]()
![]()
![]()
welterusten allemaal
Een Bianca: "Ja uuhh ja ja uhh, ik was impulsief,,,, ja uh ja ja , ik ben al ee tijdjes vrijgezel..." (wanhopige die via relatieplanet niemand kan vinden)quote:Op woensdag 20 april 2011 22:23 schreef MartineLongchamp het volgende:
Die dates zijn Karim echt door de strot gedouwd![]()
Doei Urb, tot morgen
kijken naar mens erger je nietquote:Op woensdag 20 april 2011 22:33 schreef knagsje het volgende:
wat doe ik hier nog![]()
![]()
![]()
welterusten allemaal
Welterustenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:33 schreef knagsje het volgende:
wat doe ik hier nog![]()
![]()
![]()
welterusten allemaal
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:33 schreef knagsje het volgende:
wat doe ik hier nog![]()
![]()
![]()
welterusten allemaal
slaap lekker!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:33 schreef knagsje het volgende:
wat doe ik hier nog![]()
![]()
![]()
welterusten allemaal
Wachten tot Laura lol gaat nu ze Passoa heeft..quote:Op woensdag 20 april 2011 22:33 schreef knagsje het volgende:
wat doe ik hier nog![]()
![]()
![]()
welterusten allemaal
Dat was mij niet ontgaan de afgelopen wekenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wees blij dat hij niet meer vraagt wanneer de KVDW open gaat en wanneer er weer geraden mag worden op een geheim
slaap lekkerquote:Op woensdag 20 april 2011 22:33 schreef knagsje het volgende:
wat doe ik hier nog![]()
![]()
![]()
welterusten allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
Trustequote:Op woensdag 20 april 2011 22:33 schreef knagsje het volgende:
wat doe ik hier nog![]()
![]()
![]()
welterusten allemaal
lolquote:Op woensdag 20 april 2011 22:33 schreef Freule het volgende:
Voor alle fokkers ter ere van het vertek van Luira
[ afbeelding ]
Met een snoepzakje erbijquote:Op woensdag 20 april 2011 22:33 schreef Freule het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:34 schreef Stability het volgende:
[..]
slaap lekker
Oeps, ik dacht dat we niet meer mochten zwaaien, zeg maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welterusten
wat we netjes gaan uitdelen.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:34 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Met een snoepzakje
[ afbeelding ]
Ik zit te wachten op het moment dat ze snoepjes in een waterbak gooien en met hun mond de snoepjes uit de waterbak halen.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:34 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Met een snoepzakje erbij
[ afbeelding ]
Hahah, maar er moet wel een rietje in.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:33 schreef Freule het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga niet slapen, ik zwaaide (in spoiler) naar iemand anders die gaat slapen hahaquote:Op woensdag 20 april 2011 22:35 schreef 38half het volgende:
[..]
Oeps, ik dacht dat we niet meer mochten zwaaien, zeg maar.
Welterusten
Ja ze is een copycat van Lau met der hoofd zo ondersteunen.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:35 schreef Niki.P het volgende:
Volgens mij valt Sharon echt bijna in slaap...
ben niet van de snoepjes.... geef mij maar een goed kaasplateautjequote:Op woensdag 20 april 2011 22:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wat we netjes gaan uitdelen.
Wie gaat de laura doen? (snoep wegbergen)
Verbazingwekkend..quote:Op woensdag 20 april 2011 22:36 schreef bull1966 het volgende:
mag flip daar alleen met 3 vrouwen zitten zonder dat JoJo een oogje in het zeil houdt
Jij ?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wat we netjes gaan uitdelen.
Wie gaat de laura doen? (snoep wegbergen)
Trusse en stre-amze nog luitjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is hij te lief voor....quote:Op woensdag 20 april 2011 22:36 schreef afca_oc het volgende:
Hopelijk scheept Karim nu ff snel die Bianca af
en dat zonder dat er een stream op d'r pplastic rotkop zitquote:
Ik weet het, maar de COS gaat zo snel dat ik het niet meer bij kon houden.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:36 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ga niet slapen, ik zwaaide (in spoiler) naar iemand anders die gaat slapen haha
Het valt me mee dat continue goed is geschreven.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:37 schreef Candyfreak het volgende:
Let the dates continue
20 april om 22.22
Karim wordt naar de Kamer van de Waarheid geroepen.
De Stem meldt Karim dat het tijd is voor het vervolg van zijn dates. Vol goede moed vertrekt Karim naar de Geheime Kamer om Bianca beter te leren kennen.
Jah echt he ze is gewoon het afgelopen half uur bijna niet op de streams geweest...quote:Op woensdag 20 april 2011 22:37 schreef bull1966 het volgende:
[..]
en dat zonder dat er een stream op d'r pplastic rotkop zit
Ja nee maar het uitdelen hier op fok van de zakjesquote:Op woensdag 20 april 2011 22:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik niet, ben geen egoistisch mormel
Vol goede moed, laat me niet lachen. Eerder met het lood in zijn schoenenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:37 schreef Candyfreak het volgende:
Let the dates continue
20 april om 22.22
Karim wordt naar de Kamer van de Waarheid geroepen.
De Stem meldt Karim dat het tijd is voor het vervolg van zijn dates. Vol goede moed vertrekt Karim naar de Geheime Kamer om Bianca beter te leren kennen.
zou ze deaud zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 22:37 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah echt he ze is gewoon het afgelopen half uur bijna niet op de streams geweest...
Nee durf ik niet, krijg ik op me kopquote:Op woensdag 20 april 2011 22:38 schreef Freule het volgende:
[..]
Ja nee maar het uitdelen hier op fok van de zakjes
Streamlock en "mens erger je niet" meer nietquote:Op woensdag 20 april 2011 22:38 schreef Wazigwijfke het volgende:
Is er nog wat gebeurd vanavond verder dan? Ik moest fakking werken
Zo heel veel meer hebben ze ook niet voor handenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:38 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee durf ik niet, krijg ik op me kop
Nou eens kijken wat er gebeurt op de stream.
Ze spelen nog steeds een kinderspelletje![]()
aan het huilen van het lachen zo'n bevrijd gevoel en z'n ballen terugquote:
Je moet een beetje op de hoogte blijven hequote:Op woensdag 20 april 2011 22:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat, kijken daar nog mensen naar dan?
Het enige wat ik uit de korte niet ge SLde stukje kon halen was dat hij wou dat ze ergens anders tijd voor zich zelf had genomen en dat ze daar zelf ook na 1 week achter had moeten kommen en dat hij alles ontkende ook de dingen die ze samen hadden beleefd ofzo...quote:Op woensdag 20 april 2011 22:38 schreef DjinN het volgende:
Wat stond er nou allemaal in die brief van Jo
toch nog beetje feessie voor haar dusquote:Op woensdag 20 april 2011 22:39 schreef Stability het volgende:
en laura is helemaal in haar element he, met die kinderachtige spelletjes
Ze is al best lang wakker ookquote:Op woensdag 20 april 2011 22:39 schreef Stability het volgende:
en vanavond gaan ze zakdoekje leggen..quote:Op woensdag 20 april 2011 22:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
toch nog beetje feessie voor haar dus
quote:
Yep, schreef ik net ook al.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:39 schreef Stability het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:40 schreef Stability het volgende:
[..]
en vanavond gaan ze zakdoekje leggen..
Ik zie Alex morgen al met bordspellen bij de kassa van Intertoys staan.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:39 schreef Stability het volgende:
ja nu kan het opeens wel...en een te sexy truitje voor haar aan.........watskebeurt?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:40 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze is al best lang wakker ookZeker omdat ze genomineerd staat
o ja !quote:Op woensdag 20 april 2011 22:40 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze is al best lang wakker ookZeker omdat ze genomineerd staat
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:41 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik zie Alex morgen al met bordspellen bij de kassa van Intertoys staan.
Wat een bazige kwal zeg als ie dat voor haar wil bepalenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:40 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Het enige wat ik uit de korte niet ge SLde stukje kon halen was dat hij wou dat ze ergens anders tijd voor zich zelf had genomen en dat ze daar zelf ook na 1 week achter had moeten kommen en dat hij alles ontkende ook de dingen die ze samen hadden beleefd ofzo...
Je bedoelt die van haar verjaardag nog? Zal ze vast wel ergens hebben, maar heeft i i g niet meer uitgedeeldquote:Op woensdag 20 april 2011 22:40 schreef Candyfreak het volgende:
Heeft Laura eigenlijk nog die snoepjes?
ben je gek? dat kost geld !!! die gaan ze samen zelf maken als laura weer thuis is , en niet slaaptquote:Op woensdag 20 april 2011 22:41 schreef Verity het volgende:
[..]
[..]
Hallo jankerd,quote:Op woensdag 20 april 2011 22:38 schreef DjinN het volgende:
Wat stond er nou allemaal in die brief van Jo
Nominaties + karim heeft dates...quote:Op woensdag 20 april 2011 22:41 schreef Stability het volgende:
[..]
ja nu kan het opeens wel...en een te sexy truitje voor haar aan.........watskebeurt?
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:41 schreef bull1966 het volgende:
[..]
o ja !
was ik helemaal vergeten
na het zien van de daily dacht ik dat alleen JoJo genomineerd stond
[..]
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hallo jankerd,
Ik zit op dit moment lekker met mijn nieuwe schattebout te genieten van de zon. Jij mag misschien in Portugal zijn, maar ik denk niet dat jij daar al heel veel hebt gezien behalve die kwispelende blauwoog, die achter je aan loopt. Tenminste, als ik je moeder moet geloven, die me smeekt bij je terug te komen. Maar jij weet net zo facking 200.000 procent als ik zeker dat dat niet gaat gebeuren, want ik ben over je heen. Ik heb geen idee wat je allemaal over mij aan het zeggen bent, want ik kijk niet; Het boeit me namelijk niet.Misschien dat jij denkt dat je aan het einde van Secreet Story een BN'er bent, maar de enige keren dat je daarna nog misschien op TV komt, is in de nachtprogrammering van Net5.
Overigens, Jo'tje, er kijken op dit moment rond de 50.000 mensen naar de daily show/live shows. Dus het is absoluut geen flop hoor.
Dikke kus van Dennis en vriendin
Blokker verkoopt ook snoepzakjesquote:Op woensdag 20 april 2011 22:41 schreef Verity het volgende:
[..]
Ow das waar ook... hij werkt niet..quote:Op woensdag 20 april 2011 22:42 schreef Stability het volgende:
[..]
ben je gek? dat kost geld !!! die gaan ze samen zelf maken als laura weer thuis is , en niet slaapt
Joanna kan er ook wat van.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:41 schreef DjinN het volgende:
[..]
Wat een bazige kwal zeg als ie dat voor haar wil bepalen
[..]
Hallo jankerd,
Ik zit op dit moment lekker met mijn nieuwe schattebout te genieten van de zon. Jij mag misschien in Portugal zijn, maar ik denk niet dat jij daar al heel veel hebt gezien behalve die kwispelende blauwoog, die achter je aan loopt. Tenminste, als ik je moeder moet geloven, die me smeekt bij je terug te komen. Maar jij weet net zo facking 200.000 procent als ik zeker dat dat niet gaat gebeuren, want ik ben over je heen. Ik heb geen idee wat je allemaal over mij aan het zeggen bent, want ik kijk niet; Het boeit me namelijk niet.Misschien dat jij denkt dat je aan het einde van Secreet Story een BN'er bent, maar de enige keren dat je daarna nog misschien op TV komt, is in de nachtprogrammering van Net5.
Overigens, Jo'tje, er kijken op dit moment rond de 50.000 mensen naar de daily show/live shows. Dus het is absoluut geen flop hoor.
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Van Net5:
Morgen komen drie familieleden van de bewoners in het huis, maar slechts een van de bewoners mag die in de armen sluiten.
Was dat al bekend hier?
Laat me raden... Mamjo, BroertjeJo en Dennis...quote:Op woensdag 20 april 2011 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Van Net5:
Morgen komen drie familieleden van de bewoners in het huis, maar slechts een van de bewoners mag die in de armen sluiten.
Was dat al bekend hier?
Ik geloof het nog ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:43 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Laat me raden... Mamjo, BroertjeJo en Dennis...
[..]
Hallo jankerd,
Ik zweer het je, dit is nog geen raar idee ook;quote:Op woensdag 20 april 2011 22:44 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Weet je ook welke familieleden?
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:43 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Laat me raden... Mamjo, BroertjeJo en Dennis...
Dat vertelden ze er niet bij.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:44 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Weet je ook welke familieleden?
Volgens mij i.i.g. de vrouw van Gerard, dat werd al gesuggereerd hier.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:44 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Weet je ook welke familieleden? Van wie?
kan leuk zijn, maar ook een flopperdeflopquote:Op woensdag 20 april 2011 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Van Net5:
Was dat al bekend hier?
Hij houdt niet van kinderfeestjesquote:Op woensdag 20 april 2011 22:45 schreef pullup het volgende:
Waarom zit Gerard zich zo af te zonderen ?
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
die gaat zo lallen en een striptease op de keukentafel doen
[..]
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:45 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Oh oh als dat maar goed gaat, straks kreuken haar roesjes nog
[..]
[..]
Hallo jankerd,
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:45 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Oh oh als dat maar goed gaat, straks kreuken haar roesjes nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |