quote:Op woensdag 20 april 2011 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiii Badjas hoe is het met Maik???
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:46 schreef Stability het volgende:
weer jo en flip bah
ik ga wel sjoelen in de keuken
[ link | afbeelding ]
lolquote:Op woensdag 20 april 2011 21:46 schreef Stability het volgende:
weer jo en flip bah
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:46 schreef Stability het volgende:
weer jo en flip bah
[ link | afbeelding ]
quote:
Nopequote:
haha wou je meedoen dan? en dan nog denken dat je wint ook zeker he?quote:
Ofzoquote:Zoom maar goed in
En kijk eens naar die tranen
Daar op het bed
Daar zijn ze altijd goed in beeld
Het zorgt voor kijkcijfers
En dat voedt hun verlangen
En jij als kijker, die het antwoord vast al weet
Oh nee een leuk stuk, dus nu mogen we niet kijken
Kijk naar Net5
Daar zie je alles uitgebreid
Maar wel met Bart Boonstra, een slechte presentator
Die net als Mo mij iets te vaak zijn benen spreid
Oh dit spel kan op Net5 echt totaal niet floppen
Want geloof mij, het zit echt prima in elkaar
Maar als Joanna niet genoeg te zien op de stream is
Dan slaat JoMama alles daar zo in elkaar
Dus weer SL, en wij kunnen gaan poepen
En Toverheks, vertelt wat er dan gebeurt
Maar ach het geeft niet, want ze zijn vast aan het roepen
Naar hoe die tranentrekkende genomineerde steeds maar meurt
Ik zie nog steeds alleen maar tafels en stoelenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:47 schreef DjinN het volgende:
[..]
NopeZo gemeen ben ik niet
Hier alleen beeld op 1 overigens he
ik durf nie meer, lekker simpel ligt op de loerquote:Op woensdag 20 april 2011 21:47 schreef Stability het volgende:
[..]
haha wou je meedoen dan? en dan nog denken dat je wint ook zeker he?
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:48 schreef Candyfreak het volgende:
Dat truitje van Joanna mag wel op de brandstapel.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik durf nie meer, lekker simpel ligt op de loer
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:48 schreef Candyfreak het volgende:
Is hartstikke duur hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 21:48 schreef Candyfreak het volgende:
Als je heel stilletjes gaat en blijft zitten, blijft het vastquote:Op woensdag 20 april 2011 21:48 schreef Niki.P het volgende:
Ga weer weg kom terug heb weer beeld sorry mensen kan nooit lang duren ik ben er weer
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik begon een Secret Story-versie te zingen van Jiskefet's Gesmoorde kreet, toen ik zojuist weer de tafel en stoelen-streamlock zag
[..]
OfzoHet klopt van geen kanten, maar ach.
Was die hond daar vande week niet aan de dunne? waar hun liggen.quote:
ja, alleen op 1&2quote:Op woensdag 20 april 2011 21:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik kan niet meer kijken op Ziggo... Is er weer beeld?
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Het voorbeeld voor meisje op cam1 +2
Nou euhhh ...tja eerlijk gezged heb ik net gezegd op twitter dat fok hem en mo een leuk koppeltje vond en of hij ff langs kwamquote:Op woensdag 20 april 2011 21:44 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Ik mag het hopen,weet ie meteen hoe we over dat konijn denken.bleeh
Nou he? Wat een prachtig voorbeeld geeft ze tochquote:Op woensdag 20 april 2011 21:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Het voorbeeld voor meisjes op cam1 +2
Beter dan niets imoquote:Op woensdag 20 april 2011 21:49 schreef Chanel5 het volgende:
Ga ik ffkes naar de wc is die zeikjo er weer!
Jaquote:Op woensdag 20 april 2011 21:49 schreef DjinN het volgende:
Ben ik de enige die Flip en Jo gewoon kei lief vind samen ?
Ja, misschien moet ik er een echte versie van maken, hehequote:
warschijnlijk welquote:Op woensdag 20 april 2011 21:49 schreef DjinN het volgende:
Nee, ze zijn ook lief samenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:49 schreef DjinN het volgende:
ik ookquote:Op woensdag 20 april 2011 21:49 schreef DjinN het volgende:
klam zei ze zelfquote:Op woensdag 20 april 2011 21:50 schreef DjinN het volgende:
[Schrille kakelstem] Ik heb Passowaaaaaaa. Als ik Passowaaaa heb dan drink ik wellll! Maar ik ga me eigen niet helemaal klem zuipuh! [/Schrille Kakelstem]![]()
![]()
welneeee kindje toch......tuurlijk doet ze dat niet zeg, stel je veur !!!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:50 schreef Roguee het volgende:
Lau gaat zich niet klam zuipen hoor jonguhhhsss
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:50 schreef DjinN het volgende:
[Schrille kakelstem] Ik heb Passowaaaaaaa. Als ik Passowaaaa heb dan drink ik wellll! Maar ik ga me eigen niet helemaal klem zuipuh! [/Schrille Kakelstem]![]()
![]()
Jahquote:Op woensdag 20 april 2011 21:50 schreef Freule het volgende:
Nou die Cynthia is wel een bitch tegen iedereen op twitter zeg doet erg uit de hoogte tegen de mensen die haar wat zeggen/vragen bah bah
eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:50 schreef Roguee het volgende:
Lau gaat zich niet klam zuipen hoor jonguhhhsss
JAA las het ook al, wat doet mevrouw-ik-ben-een-week-met-me-cavia-toupet-op-tv-geweest wijs joh!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:50 schreef Freule het volgende:
Nou die Cynthia is wel een bitch tegen iedereen op twitter zeg doet erg uit de hoogte tegen de mensen die haar wat zeggen/vragen bah bah
Bijna...quote:Op woensdag 20 april 2011 21:50 schreef DjinN het volgende:
![]()
niet lang geleden, hing dat ding in etalage.... in Den Haag. Winkel werd opgedoekt. Zei al eerder ze doen in oude meuk.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:48 schreef Candyfreak het volgende:
Geen aandacht geven, sommigen denken dat ze heel wat zijn omdat ze op tv zijn geweest...quote:Op woensdag 20 april 2011 21:50 schreef Freule het volgende:
Jah ik twijfelde even of ik het goed hoordequote:
Wist niet dat ze in die kartonnen doos achter het centraal station ook internet en stroom hadden?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:50 schreef Freule het volgende:
We hebben 10.000 leden op FOK. Wie is er voor een Twitter-flood?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:51 schreef Roguee het volgende:
[..]
JAA las het ook al, wat doet mevrouw-ik-ben-een-week-met-me-cavia-toupet-op-tv-geweest wijs joh!
op tv ..............en als dakloze bij het leger des heils he....quote:Op woensdag 20 april 2011 21:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geen aandacht geven, sommigen denken dat ze heel wat zijn omdat ze op tv zijn geweest...
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
We hebben 10.000 leden op FOK. Wie is er voor een Twitter-flood?
Ja hahahahahaha...quote:Op woensdag 20 april 2011 21:52 schreef Stability het volgende:
[..]
op tv ..............en als dakloze bij het leger des heils he....
ja hoor... maar volgens mij moet iedereen tegenwoordig onder een spoilerquote:Op woensdag 20 april 2011 21:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan zoiets van Betty ook onder een spoiler?
dalik al als er drank in zitquote:Op woensdag 20 april 2011 21:52 schreef Mylene het volgende:
Monique is zo vrolijk, heeft het niet meer over Maik. In het weekend zal het wel veranderen vanwege nomineren.
Jah. Ik dacht eerst dat ze gewoon ontzettend vieze extensions had. Maar volgens mij was het haar echte haarquote:Op woensdag 20 april 2011 21:52 schreef Darklight het volgende:
Cynthia is toch diegen met dat vieze haar?
Dat vieze kind ;')
Ik heb het idee dat ze begon over zwanger van Maik om hem wéér terug in het huis te krijgen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:52 schreef Mylene het volgende:
Monique is zo vrolijk, heeft het niet meer over Maik. In het weekend zal het wel veranderen vanwege nomineren.
die verbeeldt zich BN-er te zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 21:50 schreef Freule het volgende:
Nee hoor je bent niet de enigequote:Op woensdag 20 april 2011 21:49 schreef DjinN het volgende:
Terecht dat mevrouw met hoogmoed er gelijk uit lag.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:50 schreef Freule het volgende:
Zwanger he, dan schiet je van de ene emotie in de andere, kan ze niets aan doen, zijn de hormonen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:52 schreef Mylene het volgende:
Nee, je bent zeker niet de enige! Ik vind het ook een leuk stel, kijk er graag naar (en ben toch geen puber mee, ben 30)quote:Op woensdag 20 april 2011 21:49 schreef DjinN het volgende:
wat wil je als je leeft in een kartonnendoos !quote:Op woensdag 20 april 2011 21:53 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jah. Ik dacht eerst dat ze gewoon ontzettend vieze extensions had. Maar volgens mij was het haar echte haarZe ziet er gewoon helemaal viezig uit. Letterlijk net of ze onder het vuil zit ofzo
Is ze nu al officieel zwanger ja ?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:53 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Zwanger he, dan schiet je van de ene emotie in de andere, kan ze niets aan doen, zijn de hormonen.
Was helemaal nep.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:53 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jah. Ik dacht eerst dat ze gewoon ontzettend vieze extensions had. Maar volgens mij was het haar echte haarZe ziet er gewoon helemaal viezig uit. Letterlijk net of ze onder het vuil zit ofzo
Ze blokte toch ook fokkers?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:54 schreef Roguee het volgende:
Cynthia zegt tegen een aantal mensen: Blok blok daaag daag daghaha
Wat is ze toch grappig! Ik lig in een deukquote:Op woensdag 20 april 2011 21:54 schreef Roguee het volgende:
Cynthia zegt tegen een aantal mensen: Blok blok daaag daag daghaha
1 verschil; BN-ers zijn aardig op Twitter. Behalve Dries Roelvink. Maar ja, dat is dan ook geen BN-er.quote:
Ik dus ook niwet en ik begin me steeds meer te ergeren aan de sl's en de keuzes die ze maken wie ze op stream willen hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:56 schreef Stability het volgende:
als dit clubje wat we nu zien over zou blijven was ik al geen streamer meer
Dries wie?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
1 verschil; BN-ers zijn aardig op Twitter. Behalve Dries Roelvink. Maar ja, dat is dan ook geen BN-er.
lolquote:Op woensdag 20 april 2011 21:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En dan? Valt ze gewoon nog sneller in slaap
kan jij geen andere UI nemen?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
1 verschil; BN-ers zijn aardig op Twitter. Behalve Dries Roelvink. Maar ja, dat is dan ook geen BN-er.
dat heb ik met mo helemaalquote:Op woensdag 20 april 2011 21:58 schreef Roguee het volgende:
Die roze gloeilamp heeft zo'n irritante stem als ze der stem verheft, schrik me kapot
Jah ik vind ze ook leuk samenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:54 schreef Kiqy het volgende:
[..]
Nee, je bent zeker niet de enige! Ik vind het ook een leuk stel, kijk er graag naar (en ben toch geen puber mee, ben 30)
Ja dan kan je je zo moeilijk wassen hequote:Op woensdag 20 april 2011 21:54 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
wat wil je als je leeft in een kartonnendoos !
ja, en deze 5 dus sowieso niet...echt dan haak ik direct afquote:Op woensdag 20 april 2011 21:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik dus ook niwet en ik begin me steeds meer te ergeren aan de sl's en de keuzes die ze maken wie ze op stream willen hebben.
Nee, ik oook hoor!quote:[img] Op [url= 20 april 2011 21:49[/url] schreef DjinN het volgende:
Die blauwe snol ookquote:Op woensdag 20 april 2011 21:58 schreef Roguee het volgende:
Die roze gloeilamp heeft zo'n irritante stem als ze der stem verheft, schrik me kapot
ja maar dat ben je inmiddels wel beetje gewend he! Dat luira der muil opentrekt dat is nog nieuw voor mequote:
Er zit gewoon geen enkele leuke, gezellige vrouw in heel SST. Allemaal irritatie opwekkende dozenquote:
ja da's waar.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:58 schreef Roguee het volgende:
[..]
ja maar dat ben je inmiddels wel beetje gewend he! Dat luira der muil opentrekt dat is nog nieuw voor me
Bwehehehequote:Op woensdag 20 april 2011 21:56 schreef Roguee het volgende:
ben geen fan van Laura maar stem op haar want dan gaat Joanna naar huis! Nieuwe woonruimte zoeken???? #sstnl Misschien weet Cynthia een brug
@SST_Cynthia - ja ik snap totaal waarom jij er zo snel uitlag. En Maik die: Ja Dag! Roept nadat ie jou op beeld zag
@SST_Cynthia - je tweet continue negatief over Joanna. Je zoekt er nu ineens iets achter, omdat ze meer in de daily voorkwam. Belachelijk.
Relluhhh
Meh, ben tevreden met dees. Maar als ik een nieuwe wil dan wil ik er eentje van Philip.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Meh, ik vind deze wel geinig. Plus als ik een nieuwe wil dan wil ik er eentje van Philip.
Philip is de Arnie van 2011.
heb je ook wat met poepgaatjes dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Meh, ben tevreden met dees. Maar als ik een nieuwe wil dan wil ik er eentje van Philip.
hondesnoepje toch??????quote:Op woensdag 20 april 2011 22:00 schreef mevrouwdebok het volgende:
jo zit hondje snoepjes te voeren gvd !
Komt nog wel, ze heeft binnenkort wel weer een tv momentje nodig waarbij ze dit weer goed kan gebruikenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:00 schreef rc_1990 het volgende:
Ik had wel eigenlijk meer drama verwacht na die brief
dat had de regie waarschijnlijk ook in gedachten...lekker misluktquote:Op woensdag 20 april 2011 22:00 schreef rc_1990 het volgende:
Ik had wel eigenlijk meer drama verwacht na die brief
Je kon veel van Aafke zeggen maar ze was wel spontaan en gezellig.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:59 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Er zit gewoon geen enkele leuke, gezellige vrouw in heel SST. Allemaal irritatie opwekkende dozen
en Arnie was voor mij geen zak aan, zelfs niet met zijn DE reclamequote:Op woensdag 20 april 2011 22:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Meh, ben tevreden met dees. Maar als ik een nieuwe wil dan wil ik er eentje van Philip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |