Whehehehehehehehehehequote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoorde dit:
T: Papaaaaa? Even schoonmaken!
P: Wat is er dan?
T: Vinger, bah!
P: Oh, ik zie het, wat is dat dan?
P: *ruikt
T: poep
T: *drukt vinger in neus van papa
P: GATVERDAMME! POEP IN MIJN NEUS!
T: Haha, papa, gatverdamme!
![]()
![]()
Nee, hij kijkt liever hoe mensen met hun stok hun ballen in een gat proberen te krijgenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vindt vrouwentennis niets om naar te kijken?
Het WK plompzakkenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, hij kijkt liever hoe mensen met hun stok hun ballen in een gat proberen te krijgen.
Nee, want ik was te hard aan het lachenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb je wel een foto genomen van zijn gezicht?
Dit vrouwentennis niet nee.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vindt vrouwentennis niets om naar te kijken?
- wat ben jij arrogantquote:Op woensdag 20 april 2011 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, want ik was te hard aan het lachen
dan zou ik het wel even laten hechtenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:44 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb zo'n enorm diepe snee op m'n scheen van net, en nu kan ik m'n huid zo vastpakken, uit elkaar trekken, en dan zie je zo'n mini-grand canion, Hele scheen onder het bloed, geniaal
maar het doet geen pijn, het is maar 4 cm lang ofzo, maar het ziet er koel uitquote:Op woensdag 20 april 2011 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan zou ik het wel even laten hechten
Beter een snee in je scheen, dan een scheen in je snee!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:44 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb zo'n enorm diepe snee op m'n scheen van net, en nu kan ik m'n huid zo vastpakken, uit elkaar trekken, en dan zie je zo'n mini-grand canion, Hele scheen onder het bloed, geniaal
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar het doet geen pijn, het is maar 4 cm lang ofzo, maar het ziet er koel uit
Over Sneeën met bloedquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:46 schreef Symphonic het volgende:
Zal ik jou eens lekker in je neus schijten?
Okee, het leek even over iets anders te gaanquote:
Whehehehequote:Op woensdag 20 april 2011 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
- wat ben jij arrogant
- Ik ben helemaal niet arrogant
- Jawel, je hebt poep aan in je neus
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Kan je later nog heel lang om lachen en dat zal hij nooit meer vergeten, poep in z'n neus
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:46 schreef Symphonic het volgende:
Zal ik jou eens lekker in je neus schijten?
Valt het uit elkaar ook als je het loslaat? Zo nee, dan kan het sowieso geen kwaad. Zo ja, dan is het iets met hoever het uit elkaar blijft en bij een bepaalde afstand moet je het laten hechten.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar het doet geen pijn, het is maar 4 cm lang ofzo, maar het ziet er koel uit
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:49 schreef RockNijntje het volgende:
Als je nog een voorleesboekje zoekt, ST
[ afbeelding ]
Hahahahahaquote:Op woensdag 20 april 2011 20:49 schreef RockNijntje het volgende:
Als je nog een voorleesboekje zoekt, ST
[ afbeelding ]
Ik vind het echt zo'n lekker nummerquote:
Ik niet want dan moet ik aan die reclame denkenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo'n lekker nummer
Ik zit altijd lekker mee te bleren
Jammie!quote:
Dan gaat het gewoon weer terug, zoals een normale snee.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Valt het uit elkaar ook als je het loslaat? Zo nee, dan kan het sowieso geen kwaad. Zo ja, dan is het iets met hoever het uit elkaar blijft en bij een bepaalde afstand moet je het laten hechten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:52 schreef RockNijntje het volgende:
Beter poep op je hoofd dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Okay, mooi.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dan gaat het gewoon weer terug, zoals een normale snee.
ik heb weer eens ov gezeikquote:Op woensdag 20 april 2011 20:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ben ik vandaag ook nog geweest met de trein!.
Briljante band, vooral live.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |