Ohw, je kent SST en Jo nog nietquote:Op woensdag 20 april 2011 20:17 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hoe weet je dat Jo loopt te janken dan? Dat hebben we toch helemaal niet gezien?? Ze was aan het lezen en zoef we zitten ineens in die date van Karim.
Da's mucho interessantquote:Op woensdag 20 april 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
WTF? Jo dr levensverhaal als toneelstukje?
Ik ben er nog niet uit wat ik erger vindquote:Op woensdag 20 april 2011 20:20 schreef flugeltje het volgende:
Oh, het kan nog genanter dan de dates
Dat was lievvvquote:Op woensdag 20 april 2011 20:20 schreef iBenny het volgende:
Die hond vind het nog het interessantst van allemaal
Door en voorquote:Op woensdag 20 april 2011 20:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit programma wordt inmiddels helemaal gerund door 12-15-jarigen?
-checkquote:Op woensdag 20 april 2011 20:21 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat was lievvv![]()
Ah, daar is de complimenten-Jo-Show, die stond ook in m'n OP![]()
![]()
Jawel.. maar ik weet helemaal niet zo zeker dat Jo loopt te janken.. Ze kan ook juist heel boos zijn of ineens doen alsof ze blij is dat hij is opgedonderd. Of... ze ontvouwt een of andere vreemde gedachtengang.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:20 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ohw, je kent SST en Jo nog niet
Neequote:Op woensdag 20 april 2011 20:15 schreef Chuckster het volgende:
Jo krijgt een brief van Dennix waardoor Nederland weer medelijden gaat krijgen en zij meer stemmen krijgt dan Laura, ze kreeg al eerder zielige berichten toen ze gevaar liep, t lijkt bijna opzettelijk te gebeuren
quote:
Dat was heel slechtquote:Op woensdag 20 april 2011 20:22 schreef Greys het volgende:
WTF karim ga je mond spoelen, met je Jo als voorbeeld voor meiden met liefdesverdriet
Nou zeg, paar minpuntjes voor hem hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 20:22 schreef Greys het volgende:
WTF karim ga je mond spoelen, met je Jo als voorbeeld voor meiden met liefdesverdriet
en dan gaan we nog zo saai 1,5u doorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |