De URL bevat een video-id met een onjuiste notatie.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:04 schreef Urb het volgende:
Als de bewoners deze versie zien zullen ze zichzelf een stuk minder speciaal vinden.
Bekijk deze YouTube-video
Had me hand al bijna in me broekquote:Op woensdag 20 april 2011 20:02 schreef Blue Thunder het volgende:
oh ja, ze vonden maik allemaal zo geil op die leader van een halve seconde
jo show hequote:Op woensdag 20 april 2011 20:04 schreef bull1966 het volgende:
laura was toch ook genomineerd of zijn ze dat daar vergeten
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:03 schreef Greys het volgende:
Het eerste tweede derde vierde tigste dagelijkse uitzendingen-topic . Dagelijks gaat Bart Boonstra vanuit de studio een uur lang de hoogtepunten van Secret Story presenteren.
Net5, 19:30
Met vandaag:
* Karim's date?
* Jo-Show
- Jo krijgt de brief van Dennis -check
- Jo complimenten-show -check
- Jo & Laura doen groep 8 toneel-stukje
- Jo maakt een vuilnis-jurk
- Jo krijgt een bloemetje
- Jo mist Bulletjuh -check
- Jo en Flip maken ruzie en maken het goed met veel gekroel-check
- Jo krijgt een metamorfose van Servio
Nog iets gemist verder?
![]()
![]()
Fixedquote:Op woensdag 20 april 2011 20:04 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
De URL bevat een video-id met een onjuiste notatie.
Het spijt ons.
Nee idd, want dit was gisteravond toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:04 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb het gevoel dat het van karim al geweest is. Het is helemaal niet live
Misschien omdat die brief al eerder het huis in had moeten gaan ?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom gaat het nu ineens niet meer over DE brief?
Dat daten van Karim boeit toch niet?
Ik zet 'm net aan na het buiten in de tuin asperges eten, en ik word geconfronteerd met een andere Limburgse specialiteit.quote:
Die is lucht daar en hierquote:Op woensdag 20 april 2011 20:04 schreef bull1966 het volgende:
laura was toch ook genomineerd of zijn ze dat daar vergeten
De rest bewaren ze voor morgen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
Ze kunnen nog dagen, weken, jaren teren op die brief.....dat gaan ze dan ook doen vanaf nuquote:Op woensdag 20 april 2011 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:05 schreef Lutte het volgende:
Hallo, ik wil Jo's fakking reactie fakking duizend procent zien.
kracht van de eenvoudquote:Op woensdag 20 april 2011 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
4 dames en dan komen ze met een simpele broek en een wit shirt?
Dat laatste denk ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:06 schreef sjampoeh het volgende:
ze blijven slapen in het huis of in de geheime kamer?
Zo is datquote:Op woensdag 20 april 2011 20:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
keiharde sex gaan ze hebben...iemand moet het doen
Ik kijk daar wel doorheenquote:
Terecht welquote:Op woensdag 20 april 2011 20:08 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb NU al last van plaatsvervangende schaamte.
Nogal.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:08 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb NU al last van plaatsvervangende schaamte.
Ja, ik wil fakking weten wat die gozer geschreven heeft.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:08 schreef Ecila111 het volgende:
Nu snap ik waarom Sharon niet date: ze past niet door het luikje!
2 minuten maar, je kan 'tquote:
't Is vrij luchtig... zij is nogal zenuwachtig wel.quote:
Had ie dan 4 broeken en 4 shirts aan moeten doen?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
4 dames en dan komen ze met een simpele broek en een wit shirt?
Ja maar die vrouwquote:
mwa, een ex-collega van mijn vrouw heette bianca en die had een reet als een koe...quote:
nee joh je mist niks hoor. alleen een genante vertoningquote:Op woensdag 20 april 2011 20:09 schreef Laysa het volgende:
Net nu mn streams vanavond niet werken gaat karim gewoon 2 dames batsen
Ze lijkt me lichtelijk overheersend.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar die vrouw
En dat enge sfeertje
En hoe ze praat
En hoe je nu al merkt dat ie het he-le-maal niets vindt
liever hun twee dan mo en sharonquote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het met Djowen en Luira is
sluikreclame voor JoJo d'r winkeltje ???quote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef flugeltje het volgende:
Ow, ze valt nu wel tegen... Adhv de filmpjes vond ik haar het tofst...
Klopt, maar die Bianca vind ik trouwens ook niks bijzonders..quote:Op woensdag 20 april 2011 20:09 schreef Lutte het volgende:
Ik vind het echt een trol van de bovenste plank, arrogant ding.
Die zussen zitten nu ook voor de tv van 'Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!'quote:Op woensdag 20 april 2011 20:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze lijkt me lichtelijk overheersend.
Omdat ze nu loopt te janken en te gillen en de aandacht trekt bij alle bewoners,... dan kijk ik liever naar de dailyquote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef Injetta het volgende:
Wat rommelig allemaal... Alles loopt door elkaar in tijd en gebeurtenissen.
Waarom zien we niet hoe Joanne reageert op die brief??
En dan tussendoor die stukken van eerder.
Bijna niet te volgen zo.....
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:11 schreef shomila het volgende:
Gaat ze ook het huis in wordt gezellig gesprek.
Jo ikke, ikke ,ikke
Bianca ja, ja, ja
Ze hebben gewoon een foto van 5 jaar geleden ingestuurd volgens mij.... lijkt dr niet op...quote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef flugeltje het volgende:
Ze lijkt op onze werksterquote:Op woensdag 20 april 2011 20:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze lijkt me lichtelijk overheersend.
Zij is niet degene die haar dagelijks leven met SST vult?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:11 schreef shomila het volgende:
Gaat ze ook het huis in wordt gezellig gesprek.
Jo ikke, ikke ,ikke
Bianca ja, ja, ja
Da's duidelijk voor morgen, hoe meer Jo materiaal, hoe minder voor Laura.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef Injetta het volgende:
Wat rommelig allemaal... Alles loopt door elkaar in tijd en gebeurtenissen.
Waarom zien we niet hoe Joanne reageert op die brief??
En dan tussendoor die stukken van eerder.
Bijna niet te volgen zo.....
Dat wil ik dus zien straksquote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee joh je mist niks hoor. alleen een genante vertoning
Ze had beter een iets meer realistische foto kunnen sturen iddquote:Op woensdag 20 april 2011 20:12 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon een foto van 5 jaar geleden ingestuurd volgens mij.... lijkt dr niet op...
Ach dat doe jij ookquote:Op woensdag 20 april 2011 20:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zij is niet degene die haar dagelijks leven met SST vult?
Ideale vrouw tochquote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef Toverheks het volgende:
Bianca haar stopwoordje is JA hoe vaak heeft ze dat al niet gezegt
ik las gewichtquote:Op woensdag 20 april 2011 20:11 schreef sjampoeh het volgende:
zei ze nou: nou hier ben ik !!?!
net alsof hij op zo'n wicht zit te wachten zeg, zoals lau zei: ammehoela
Ik verstond ook 'ziek geweest', maar ze zei 'impulsief geweest' volgens mijquote:Op woensdag 20 april 2011 20:12 schreef Injetta het volgende:
En dat bizarrrrrrr... Ik ben ziek geweest... Bizarrrrrrrrrr... ja ja.. ja.. ja... bizarrrrrr.....
Wat moet Karim met zo iets???
nee ze zei ik ben impulsief geweest haha, ik meende ook dat ze dat eerst zeiquote:Op woensdag 20 april 2011 20:12 schreef Injetta het volgende:
En dat bizarrrrrrr... Ik ben ziek geweest... Bizarrrrrrrrrr... ja ja.. ja.. ja... bizarrrrrr.....
Wat moet Karim met zo iets???
implusief zei ze lees maar naquote:Op woensdag 20 april 2011 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verstond ook 'ziek geweest', maar ze zei 'impulsief geweest' volgens mij
Vandaar dat ik even dacht dat ik er zat.quote:
die komt zoquote:Op woensdag 20 april 2011 20:13 schreef MartineLongchamp het volgende:
Dacht dat het niet erger kon, maar dit is nog tenenkrommender dan het faal toneelstukje van Jo en lau gister.
Arme Karim
Was die brief dan al eerder vandaag? Ik dacht dat juist nu live was... en Karim ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:11 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Omdat ze nu loopt te janken en te gillen en de aandacht trekt bij alle bewoners,... dan kijk ik liever naar de daily
dat toneelstukje komt zo nogquote:Op woensdag 20 april 2011 20:13 schreef MartineLongchamp het volgende:
Dacht dat het niet erger kon, maar dit is nog tenenkrommender dan het faal toneelstukje van Jo en lau gister.
Arme Karim
Hattatangedaaaaaaan, was Karim was meer blij mee geweest dan met dezequote:Op woensdag 20 april 2011 20:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar dat ik even dacht dat ik er zat.
Hihiquote:Op woensdag 20 april 2011 20:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar dat ik even dacht dat ik er zat.
we kunnen het ook niet aan bart vragen want die lult ook steeds maar watquote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef Injetta het volgende:
[..]
Was die brief dan al eerder vandaag? Ik dacht dat juist nu live was... en Karim ook.
Zie je.. geen hout van te volgen. Wat is nu, wat is al geweest??![]()
Heh.. ze zei volgens mij echt dat ze nog ziek wat geweest ook... m.a.w. het was nog spannend of ze er kon zijn....quote:Op woensdag 20 april 2011 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verstond ook 'ziek geweest', maar ze zei 'impulsief geweest' volgens mij
Het kost een beetje veelquote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef sjampoeh het volgende:
het mag ook niks kosten he dat programma. vooral die toneelstukjes zijn werkelijk tenenkrommend inderdaad.
Ik was er ook later, net toen de brief binnenkwam, maar ineens schakelen ze over naar het daten van Karim, kan ons dat nou schelen .quote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef Injetta het volgende:
[..]
Was die brief dan al eerder vandaag? Ik dacht dat juist nu live was... en Karim ook.
Dit dus, heel erg jammerquote:Op woensdag 20 april 2011 20:15 schreef sjampoeh het volgende:
nah geen 3 sultana's meer in een zakje
Ja, maar dan is-ie BN-er en niet zo makkelijk benaderbaar meer.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef Stranger1977 het volgende:
Maar be real, geen gezond denkende vrouw met eigenwaarde gaat zich melden bij SST voor een date met Karim, die zorgt wel voor contact na SST voorbij is
Je, je kijkt nu toch ook naar de daily en niet naar de streams?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef Injetta het volgende:
[..]
Omdat de redactie gehoopt had tranen te zien, maar die kwamen niet, ze kunnen wel de hele uitzending wachten maar er is nog meer beeldmateriaal naast Joannequote:Op woensdag 20 april 2011 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik was er ook later, net toen de brief binnenkwam, maar ineens schakelen ze over naar het daten van Karim, kan ons dat nou schelen .
We hadden de eerste reactie van Jo op die brief willen zien, waarom onthouden ze ons nu juist die dingen die een RLS RLS maken?
echt waar?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:16 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Omdat de redactie gehoopt had tranen te zien, maar die kwamen niet, ze kunnen wel de hele uitzending wachten maar er is nog meer beeldmateriaal naast Joanne
Nou ik hoef dat fake drama niet te zien,... kijk liever naar de faal van Karim z'n datesquote:Op woensdag 20 april 2011 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik was er ook later, net toen de brief binnenkwam, maar ineens schakelen ze over naar het daten van Karim, kan ons dat nou schelen .
We hadden de eerste reactie van Jo op die brief willen zien, waarom onthouden ze ons nu juist die dingen die een RLS RLS maken?
Nee dat was die andere toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zij is niet degene die haar dagelijks leven met SST vult?
bijnaquote:Op woensdag 20 april 2011 20:15 schreef Chuckster het volgende:
Jo krijgt een brief van Dennix waardoor Nederland weer medelijden gaat krijgen en zij meer stemmen krijgt dan Laura, ze kreeg al eerder zielige berichten toen ze gevaar liep, t lijkt bijna opzettelijk te gebeuren
Hoe weet je dat Jo loopt te janken dan? Dat hebben we toch helemaal niet gezien?? Ze was aan het lezen en zoef we zitten ineens in die date van Karim.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:16 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Je, je kijkt nu toch ook naar de daily en niet naar de streams?
Dus karim date nu live, en Djowen loopt te janken. Hoewel ik me afvraag of die brief live was vond ik Djowen te rustig om te vermoeden dat de brief van voor de daily is
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:18 schreef beequeen het volgende:
Fijn dat de brief niet breed uitgemeten is, of zal dat nog volgen.
Als je niet van genant tenenkrommend houdt wèl ja.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:18 schreef Blue Thunder het volgende:
dit is zo tenenkrommend dat ik wel ff kan gaan pissen toch?
Ohw, je kent SST en Jo nog nietquote:Op woensdag 20 april 2011 20:17 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hoe weet je dat Jo loopt te janken dan? Dat hebben we toch helemaal niet gezien?? Ze was aan het lezen en zoef we zitten ineens in die date van Karim.
Da's mucho interessantquote:Op woensdag 20 april 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
WTF? Jo dr levensverhaal als toneelstukje?
Ik ben er nog niet uit wat ik erger vindquote:Op woensdag 20 april 2011 20:20 schreef flugeltje het volgende:
Oh, het kan nog genanter dan de dates
Dat was lievvvquote:Op woensdag 20 april 2011 20:20 schreef iBenny het volgende:
Die hond vind het nog het interessantst van allemaal
Door en voorquote:Op woensdag 20 april 2011 20:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit programma wordt inmiddels helemaal gerund door 12-15-jarigen?
-checkquote:Op woensdag 20 april 2011 20:21 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat was lievvv![]()
Ah, daar is de complimenten-Jo-Show, die stond ook in m'n OP![]()
![]()
Jawel.. maar ik weet helemaal niet zo zeker dat Jo loopt te janken.. Ze kan ook juist heel boos zijn of ineens doen alsof ze blij is dat hij is opgedonderd. Of... ze ontvouwt een of andere vreemde gedachtengang.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:20 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ohw, je kent SST en Jo nog niet
Neequote:Op woensdag 20 april 2011 20:15 schreef Chuckster het volgende:
Jo krijgt een brief van Dennix waardoor Nederland weer medelijden gaat krijgen en zij meer stemmen krijgt dan Laura, ze kreeg al eerder zielige berichten toen ze gevaar liep, t lijkt bijna opzettelijk te gebeuren
quote:
Dat was heel slechtquote:Op woensdag 20 april 2011 20:22 schreef Greys het volgende:
WTF karim ga je mond spoelen, met je Jo als voorbeeld voor meiden met liefdesverdriet
Nou zeg, paar minpuntjes voor hem hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 20:22 schreef Greys het volgende:
WTF karim ga je mond spoelen, met je Jo als voorbeeld voor meiden met liefdesverdriet
en dan gaan we nog zo saai 1,5u doorquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
en dan gaan we nog zo saai 1,5u door
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee da's morgen.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is een totaal niet te volgen uitzending.. Kijk ik toch best vaak streams en volg het COS.. maar het springt van de hak op de tak. Wat volgt na wat...quote:Op woensdag 20 april 2011 20:22 schreef Copycat het volgende:
Wat een warboel. Je zou toch denken dat er op een gegeven moment wat meer lijn in zou komen. Zou je denken.
Het is alsof ze aan het uitproberen zijn hoe slecht je programma mag zijn voordat echt iedereen stopt met kijken.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:22 schreef Copycat het volgende:
Wat een warboel. Je zou toch denken dat er op een gegeven moment wat meer lijn in zou komen. Zou je denken.
mucho irritantosquote:Op woensdag 20 april 2011 20:24 schreef Injetta het volgende:
[..]
Het is een totaal niet te volgen uitzending.. Kijk ik toch best vaak streams en volg het COS.. maar het springt van de hak op de tak. Wat volgt na wat...
Wat is dit nou ineens weer? Wat is de connectie met het voorgaande?
Pffffff... dit is fakking niet normalos...
Maar wel een versprekingquote:
Soa'squote:Op woensdag 20 april 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
Wat stond er nou onder die procenten?
"De buddies hebben nu in totaal 46.445 (oid)..."
Wát?Hebben wat?
jaquote:Op woensdag 20 april 2011 20:25 schreef Stranger1977 het volgende:
Even voor de UPC kijkers,... moet je betalen voor die rode knop?
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:25 schreef Stranger1977 het volgende:
jaquote:Op woensdag 20 april 2011 20:25 schreef Stranger1977 het volgende:
Denk followers op twitter ofzo.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
Wát?Hebben wat?
quote:
dat vroeg ik me ook afquote:Op woensdag 20 april 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
Wát?Hebben wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |