wat danquote:Op woensdag 20 april 2011 19:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik vind jouw UI een beetje zorgwekkend.
Wie niet?quote:
kun je ook een beetje koffie zetten of watquote:Op woensdag 20 april 2011 19:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gaat lukken! Heb 2 koffiezetapparaten
heb je met MPG pech, die pakt iedereen die aangeeft een vrouw te zijn, of mensen met vrouwlijke trekjesquote:
Ze wil alleen maar vrij zijnquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:49 schreef DaMart het volgende:
MPG, kun je misschien je fobobot die 'Hoi, neuken?' bij alle vrijgezelle vrouwen post even uitzetten, zodat anderen ook het fobo kunnen openen? Dank je!.
niemand is doodquote:Op woensdag 20 april 2011 19:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Allemaal dode vrouwen en erg bloederig.
Ik zet te goede koffiequote:Op woensdag 20 april 2011 19:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
kun je ook een beetje koffie zetten of wat
dan is er hoopquote:Op woensdag 20 april 2011 19:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zet te goede koffieBezoek eist altijd mijn latte macchiato's en die duren lang als je ze voor meerdere mensen maakt
En hoe is je thee?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zet te goede koffieBezoek eist altijd mijn latte macchiato's en die duren lang als je ze voor meerdere mensen maakt
Het zal ook wel 1 of andere fetish zijnquote:
vrw. zkt. kfffckbddyquote:Op woensdag 20 april 2011 19:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb je met MPG pech, die pakt iedereen die aangeeft een vrouw te zijn, of mensen met vrouwlijke trekjes
onbezorgd en vrij zijnquote:
Geniaal bij Microsoft trouwens: verse munttheequote:
dan reageert MPG gelijkquote:
klopt is het ookquote:Op woensdag 20 april 2011 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het zal ook wel 1 of andere fetish zijn![]()
dat weet ik omdat nepquote:Op woensdag 20 april 2011 19:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]Hoe weet jij of niemand dood was?
Was je erbij
maar ze wil nu alleen maar vrij zijnquote:
Goedquote:
Oe, wanneer kan ik komen proeven?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
GoedHeb 2 theedozen vol met tig verschillende smaakjes
Voor ieder wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |