En nog meer dankjes.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
Dan gaat er zo iemand thuiskomen, die rent naar de afstandbediening, gaat hysterisch op alle knoppen drukken, voordat hij kotsend naar de wc strompelt.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:18 schreef Laysa het volgende:
Stomme vraag hoor Moots...maar waarom zet je niet gewoon Net 5 op
Ow...die van mij kijkt lijdzaam mee...Prille liefdequote:Op woensdag 20 april 2011 19:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan gaat er zo iemand thuiskomen, die rent naar de afstandbediening, gaat hysterisch op alle knoppen drukken, voordat hij kotsend naar de wc strompelt.
/aai Pietjequote:Op woensdag 20 april 2011 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben gister voor 't eerst tijdens de uitzending gekapt met kijken, zo saai. Vandaag begin ik gewoon halverwege, dat werkt misschien.
quote:Vanavond weer een dagelijkse update!
20 april om 18.35
Kijk vanaf 19:30 uur naar Net5.
In de uitzending van vanavond krijgt Joanna belangrijke post, hoe gaat ze hier op reageren? Ook schakelen we live over naar Portugal voor de spannende dates van Karim. Benieuwd hoe het gaat aflopen? Kijk dan vanaf 19:30 uur naar Net5.
hoelaat begint het voetballen in Spanje vanavond pietje????quote:Op woensdag 20 april 2011 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben gister voor 't eerst tijdens de uitzending gekapt met kijken, zo saai. Vandaag begin ik gewoon halverwege, dat werkt misschien.
21:30, Sport1 of ZDFquote:Op woensdag 20 april 2011 19:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoelaat begint het voetballen in Spanje vanavond pietje????
Nee op de antenne van d'r alu hoedje.quote:
Ik zie iets top chefferigs ofzo.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:26 schreef Refurb het volgende:
[..]
Ja, op mijn tv.
Ik zie een zwart beeld
ff met de pc schudden denk ik, ik geef er altijd een klap op helpt altijdquote:
gaat ze zo ontmoetenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef Greys het volgende:
Heeft Karim nou wel of niet al gedate gister?
Want die meiden gingen toch woensdag pas naar Portugal?
nu zo in de dailyquote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef Greys het volgende:
I'm in tears.quote:
Krijgen we zo live te zien!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef Greys het volgende:
Vette plaat ook!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja, beter goed gejat dan slecht verzonnen dit hele dating gedoe. Sad but true..
apart gevoel is datquote:Op woensdag 20 april 2011 19:33 schreef sjampoeh het volgende:
ik heb een heel warm gevoel van binnen (dat komt toch uit een liedje van corry k ?)
Dat zou echt niveau 0,0 zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Het ontbreekt er nog maar aan dat we op zoek gaan naar een puppy-vriendin voor Segredo
Jo vindt het top maar toch de nominatie vie een bietje tegenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Haha.. zag je Karim net Laura de kus des doods geven?
Ik vind het een beetje zielig voor Karimquote:Op woensdag 20 april 2011 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb last van plaatsvervangende ongemakkelijkheid.
Kriebelt lekker romantisch, hè!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:33 schreef Greys het volgende:
Ik heb last van plaatsvervangende ongemakkelijkheid.
Dus wanneer? De uitzending van vandaag of van morgen?quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zielig voor Karim
zijn ze al daarom horen ze het niet meerquote:Op woensdag 20 april 2011 19:35 schreef Lutte het volgende:
Dat ze niet hartstikke doof worden in dat huis.
Dit was heeeel sarcastischquote:Op woensdag 20 april 2011 19:36 schreef Darakka het volgende:
Lauwra : Ik ben heel blij dat jullie samen in 1 bed liggen![]()
![]()
![]()
![]()
En dan hebben we het nog niet eens over het feit dat Karim door SST z'n relatie be-eindigd heeft en totaal niet meedoet om liefde ofzo te vinden.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook.
Vooral omdat ze het eergister eerst hadden over 'honderden dames', tien seconden later had de stem het over 'tientallen inzendingen' en toen moest ie kiezen uit vier waarvan er 3 eigenlijk sowieso al niets voor hem leken
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:36 schreef Darakka het volgende:
Lauwra : Ik ben heel blij dat jullie samen in 1 bed liggen![]()
![]()
![]()
![]()
Deze droom komt uitquote:Op woensdag 20 april 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
Mijn god, wat een rotmokkel
Dat ze er morgen maar fijn uit mag vliegen. Hatsee.
(Dromen mag)
Welke mokkelquote:Op woensdag 20 april 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
Mijn god, wat een rotmokkel
Dat ze er morgen maar fijn uit mag vliegen. Hatsee.
(Dromen mag)
Dat is logisch!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:39 schreef Candyfreak het volgende:
Waarom zenden hun alles door elkaar uit
MamaJo is in Istanbul morgen volgens twitterquote:Op woensdag 20 april 2011 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gaat MamaJo nooit laten gebeuren ben ik bang.
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:40 schreef afca_oc het volgende:
[..]
MamaJo is in Istanbul morgen volgens twitter(Volgens mij bedoelt ze Lissabon)
Of als springstokquote:Op woensdag 20 april 2011 19:39 schreef Lutte het volgende:
Laura heeft na SST wel sowieso een baan, als geraamte voor een circustent ofzo.
Nee kan kloppen hoor, in Turkije schijn je goedkoop fake merk-kleding te kunnen opkopen.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:40 schreef afca_oc het volgende:
[..]
MamaJo is in Istanbul morgen volgens twitter(Volgens mij bedoelt ze Lissabon)
Karim komt dat onderwerp straks ff aflossenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:41 schreef beequeen het volgende:
Het gaat echt alleen maar over Djoon en Flip hè? Alweer.
als het mag van mamadjoonquote:Op woensdag 20 april 2011 19:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Karim komt dat onderwerp straks ff aflossen
mocht mo vanmiddag de herenslpkmr niet in?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:42 schreef afca_oc het volgende:
Geer nodigt hier dus Lau uit, waar Mo later op de dag onder geen beding mocht komen
Ik geef dat item 5 minuten.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:41 schreef iBenny het volgende:
Karim komt dat onderwerp straks ff aflossen
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:42 schreef liqrich het volgende:
wat hoorde ik nou : joanna krijgt brief van ex vriend onder ogen?
Nee Ik doe geen gok want alles en iedereen word afgefikt zelfs de hond. Welk kamp jij bent boeit me niet maar wees dan duidelijkquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:41 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
of als lantaarnpaal.. zaklamp in d'r bek en lekker blijven staan
Nou nou, probeer het morgen even met je andere been, dat uit bed stappenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee Ik doe geen gok want alles en iedereen word afgefikt zelfs de hond. Welk kamp jij bent boeit me niet maar wees dan duidelijk
wat heb jij gezien waar je uit afleidt dat ze kan blijven staan?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:41 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
of als lantaarnpaal.. zaklamp in d'r bek en lekker blijven staan
Aaaaaaaaaarrrrrrikikikiquote:Op woensdag 20 april 2011 19:43 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat is eoa nr. weet zo snel niet meer welke
naja, soepel bewegen kan ze ook niet dus als vuurtoren is het ook geen succes...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:44 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wat heb jij gezien waar je uit afleidt dat ze kan blijven staan?
Morgen is ze wegquote:Op woensdag 20 april 2011 19:45 schreef Darakka het volgende:
Laura met je scheve bek en je giraffe nek!
Ik hou het niet meer, wekenlang tegen die scheve kop aan moeten kijken!quote:
gebeurt normaal nooit héquote:Op woensdag 20 april 2011 19:45 schreef bull1966 het volgende:
heel veel aandacht voor JoJo
uitzonderlijk zo vlak voor een exit show
Denk van wel, dan is het net of ze echt over de zeik is door die briefquote:Op woensdag 20 april 2011 19:45 schreef kaatje50 het volgende:
goede avond Fokkers..
zullen we een streamlock avond tegemoet gaan???
als ik niet beter wist zou ik zeggen dat het gemanipuleerd wordquote:Op woensdag 20 april 2011 19:45 schreef bull1966 het volgende:
heel veel aandacht voor JoJo
uitzonderlijk zo vlak voor een exit show
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaarrrrrrikikiki
Die toch?
Zo klinkt het in elk geval. Weet ook niet welk nr het is.
die brief was vanmorgen ze zat er met badjas in de KVDW dus denk vanmorgenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Denk van wel, dan is het net of ze echt over de zeik is door die brief
wat zou het fijn zijn als ze morgen zou vertrekkenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Denk van wel, dan is het net of ze echt over de zeik is door die brief
alle2quote:Op woensdag 20 april 2011 19:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat zou het fijn zijn als ze morgen zou vertrekken, maarre...ben die Laura ook zo beu
Waarom moet ik je op de voet volgen ofzo.. Maar dank voor het antwoordquote:Op woensdag 20 april 2011 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou nou, probeer het morgen even met je andere been, dat uit bed stappen
Maar ik bedoelde Jo.
Als het je niet boeit welk kamp ik ben had je je ook de moeite kunnen besparen het te vragen wie ik bedoelde
zolang had ze d'r muil nooit hebben kunnen houdenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die brief was vanmorgen ze zat er met badjas in de KVDW dus denk vanmorgen
Nee liever nietquote:Op woensdag 20 april 2011 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom moet ik je op de voet volgen ofzo.. Maar dank voor het antwoord
Als hij nu zijn kleren verstopt heeft ie dus niets voor de dates?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:52 schreef farscapevr8 het volgende:
2 minuten iemand anders en we schakelen weer naar joooooooooooo
De vrouwen moesten hem aankleden met kleren die uit het labyrint gehaald moesten wordenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Als hij nu zijn kleren verstopt heeft ie dus niets voor de dates?
Oh nee, hij heeft al iets aan natuurlijkNou ja, het zal wel weer ergens goed voor zijn.
quote:
WTF, hij moet daten en mag niet eens zelf bepalen wat hij aantrekt?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
De vrouwen moesten hem aankleden met kleren die uit het labyrint gehaald moesten worden
Ja ze had het laatst ook over haar overspellige man, die lessen hebben haar echt goed gedaan.quote:
Door de mand sukkel !!!! Oh de briefquote:
Uiteindelijk heeft hij wel gekozen wat hij zelf het leukste vondquote:Op woensdag 20 april 2011 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF, hij moet daten en mag niet eens zelf bepalen wat hij aantrekt?
papierversnipperaar jaquote:Op woensdag 20 april 2011 19:55 schreef Lutte het volgende:
Is dat een papierversnipperaar? Geen hartjespons?
Pleur je tv aan doosquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:56 schreef Blue Thunder het volgende:
heeft ze een weerbericht van thuis?
wat had je anders gedacht?quote:
of hij schrijft HEEL GROOT NET ALS BIJ BEATRIX EN DR TROONREDEquote:Op woensdag 20 april 2011 19:58 schreef shomila het volgende:
2 blaadjes dan hebben ze niet alles voorgelezen in de uitzending.
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:57 schreef Vultarian het volgende:
sharon mee ipv flipze zag net de naam van flip al staan wed ik
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:58 schreef Ceetje.. het volgende:
karim dozen kiezen, ik dacht dat bart het over die vrouwen had
NAH VAST NIETquote:Op woensdag 20 april 2011 19:58 schreef meneertje1972 het volgende:
ze moest de brief toch hardop oplezen?
of matst de stem haar nu?
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:58 schreef Ceetje.. het volgende:
karim dozen kiezen, ik dacht dat bart het over die vrouwen had
Zo dan, ik krijg weer kippenvel. Die schreeuw.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:58 schreef Copycat het volgende:
Zoveel dramatischer dan die brief voor Sylvia toentertijd.
Stem zei dat ze 'm moest lezen in bijzijn van minstens één medebewoner, niet voorlezen.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:57 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Jo mag haar eigen regeltjes maken![]()
Wat? Word Jo gematst ?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:58 schreef meneertje1972 het volgende:
ze moest de brief toch hardop oplezen?
of matst de stem haar nu?
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:59 schreef Soury het volgende:
Het oud ijzer word volgende week uit je tieten gehaald
Zeker weten? Volgens mij moest ze hem voorlezen.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Stem zei dat ze 'm moest lezen in bijzijn van minstens één medebewoner, niet voorlezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |