En nog meer dankjes.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
Dan gaat er zo iemand thuiskomen, die rent naar de afstandbediening, gaat hysterisch op alle knoppen drukken, voordat hij kotsend naar de wc strompelt.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:18 schreef Laysa het volgende:
Stomme vraag hoor Moots...maar waarom zet je niet gewoon Net 5 op
Ow...die van mij kijkt lijdzaam mee...Prille liefdequote:Op woensdag 20 april 2011 19:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan gaat er zo iemand thuiskomen, die rent naar de afstandbediening, gaat hysterisch op alle knoppen drukken, voordat hij kotsend naar de wc strompelt.
/aai Pietjequote:Op woensdag 20 april 2011 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben gister voor 't eerst tijdens de uitzending gekapt met kijken, zo saai. Vandaag begin ik gewoon halverwege, dat werkt misschien.
quote:Vanavond weer een dagelijkse update!
20 april om 18.35
Kijk vanaf 19:30 uur naar Net5.
In de uitzending van vanavond krijgt Joanna belangrijke post, hoe gaat ze hier op reageren? Ook schakelen we live over naar Portugal voor de spannende dates van Karim. Benieuwd hoe het gaat aflopen? Kijk dan vanaf 19:30 uur naar Net5.
hoelaat begint het voetballen in Spanje vanavond pietje????quote:Op woensdag 20 april 2011 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben gister voor 't eerst tijdens de uitzending gekapt met kijken, zo saai. Vandaag begin ik gewoon halverwege, dat werkt misschien.
21:30, Sport1 of ZDFquote:Op woensdag 20 april 2011 19:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoelaat begint het voetballen in Spanje vanavond pietje????
Nee op de antenne van d'r alu hoedje.quote:
Ik zie iets top chefferigs ofzo.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:26 schreef Refurb het volgende:
[..]
Ja, op mijn tv.
Ik zie een zwart beeld
ff met de pc schudden denk ik, ik geef er altijd een klap op helpt altijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |