+1quote:Op zondag 24 april 2011 02:50 schreef Iemand91 het volgende:
Zullen vast velen niet met mij eens zijn maar dit geluid vind ik nog het lekkerst wat een gitaar/versterker etc. kan produceren.
Heel erg gaaf!quote:Op zondag 24 april 2011 11:23 schreef Witchfynder het volgende:
Dit is best apart. Ik vind het net een soort psychobilly, maar zonder de rest van de instrumenten.
Respect voor die zanger ookquote:Op zondag 24 april 2011 11:23 schreef Witchfynder het volgende:
Dit is best apart. Ik vind het net een soort psychobilly, maar zonder de rest van de instrumenten.
Wat schijt irritantquote:Op zondag 24 april 2011 11:23 schreef Witchfynder het volgende:
Op de laatste 3 platen van de melvins kun je het goed horen en het voegt echt wat toequote:
Dat hangt van de drummers af natuurlijk. Een paar jaar geleden heb ik Bright Eyes gezien met 2 drummers maar dat was er duidelijk eentje te veel.quote:Op zondag 24 april 2011 13:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Op de laatste 3 platen van de melvins kun je het goed horen en het voegt echt wat toe
dale van de melvins drumt sowieso een beetje maf (net of hij noten laat vallen) maar wel erg goed. En die andere drummer kan het goed meedoen.quote:Op zondag 24 april 2011 13:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat hangt van de drummers af natuurlijk. Een paar jaar geleden heb ik Bright Eyes gezien met 2 drummers maar dat was er duidelijk eentje te veel.
Deze band zag ik ook in de uitzending van Jools Holland. Echt supergaaf:quote:Op zondag 24 april 2011 12:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Respect voor die zanger ookik vraag me wel af of dit een heel album leuk is.
Die zag ik er ook bij staan ja, erg goedquote:Op zondag 24 april 2011 13:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Deze band zag ik ook in de uitzending van Jools Holland. Echt supergaaf:![]()
.
Madball is altijd goedquote:Op zondag 24 april 2011 14:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Gister Groezrock was zo vet
Madball was echt belachelijk strak zo veten Comeback Kid geniaal als altijd
Madball gezien op Dynamo Outdoor dit jaar, inderdaad super!quote:Op zondag 24 april 2011 14:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Gister Groezrock was zo vet
Madball was echt belachelijk strak zo veten Comeback Kid geniaal als altijd
ik hoop voor hem dat het nightmare is want kane is wel heel gayquote:Op zondag 24 april 2011 06:05 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nightmare!!!![]()
Of toch Kane?![]()
Hoe kan dat nou op dezelfde dag zijn in Ahoy?![]()
Kane duurde tot 23:00 en Nightmare begon om 22:00..
Verwarrend! Ik ga slapen! truste!
Nightmare niet dan?quote:Op zondag 24 april 2011 14:56 schreef genakt het volgende:
[..]
ik hoop voor hem dat het nightmare is want kane is wel heel gay
Minderquote:
Zit volgens mij wel heel dicht bij elkaar.quote:
Dan moet je naar de efteling gaan en even een paar rondjes in carnaval festival maken. Dan ben je er zo van af.quote:Op zondag 24 april 2011 15:25 schreef Witchfynder het volgende:
Deze tune zit al weken elke dag in mijn hoofd! Aarrghh!![]()
.
Alleen er al aan denken zit het al in je hoofd rot eftelingquote:Op zondag 24 april 2011 15:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je naar de efteling gaan en even een paar rondjes in carnaval festival maken. Dan ben je er zo van af.
Falkenbach > efteling.quote:Op zondag 24 april 2011 15:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je naar de efteling gaan en even een paar rondjes in carnaval festival maken. Dan ben je er zo van af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |