Nou, nou, Samzz..... zulke taal vind ik niet bij een dame passen.quote:
Jouw internet rijkt niet verder dan je kelderquote:Op woensdag 20 april 2011 18:57 schreef robert_dragon het volgende:
[..]
ja zonder ineternet zeker mafkees
Ik kan schelden als een bootwerker. Hoort bij 't bierquote:Op woensdag 20 april 2011 18:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou, nou, Samzz..... zulke taal vind ik niet bij een dame passen.
Ga weg manquote:
Ik ga het in mijn eentje proberenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:02 schreef ToT het volgende:
Ik dacht dat het vanaf 19.00 ouderwets gezellig zou worden!
Wie heeft dat gezegd dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:02 schreef ToT het volgende:
Ik dacht dat het vanaf 19.00 ouderwets gezellig zou worden!
Monooooooquote:
I like mine betterquote:
Ik zou ook wel eens vakantie willenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
MonooooooLaten die bitches je gewoon in de steek
pics over de PM aubquote:Op woensdag 20 april 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
I like mine betterMaar ik heb dan ook een tepelhof
Tja Huppel in een snackbar. Die is niet voor half 9 terug hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 19:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zou ook wel eens vakantie willen
Maar goed, geen probleem.
Pappa onzin hosselt het gewoon voor jullie!
quote:
Ik was aan het pokeren gisterenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren ook al niet opgelet?
Have funquote:Op woensdag 20 april 2011 19:07 schreef Melting het volgende:
Ik ga jullie even verlaten. Ik zie jullie straks wel weer.![]()
@ Mono... dit is niet persoonlijk hoor.Ik moet even naar mijn ouders. Als je tot 10 uur draait, hoor ik je straks nog wel.
hoe kun je die nou jaren niet gehoord hebbenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:07 schreef _Fanta het volgende:
Freestyler, das echt fking lang geleden! blijf mooie plaat!
Hoe kan je op een vraag in de tegenwoordige tijd nu antwoord geven in de verleden tijd?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wie het meeste aandacht kon krijgen
weet ik veel man ik heb niet eens zin om terug te kijkenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan je op een vraag in de tegenwoordige tijd nu antwoord geven in de verleden tijd?
geen idee eigenlijk had er zelf cd van bomfunk mc's. altijd lekker om weer te horen!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe kun je die nou jaren niet gehoord hebben
Ik ben een vrouwtjequote:Op woensdag 20 april 2011 19:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
weet ik veel man ik heb niet eens zin om terug te kijken
ja weet ik veel man niet eens zin om terug te kijkenquote:
quote:
Wat gedraag jij je dan als een wijfquote:Op woensdag 20 april 2011 19:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja weet ik veel man niet eens zin om terug te kijken
OK!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet werkend op het moment helaasch
quote:
Nee serieus.quote:
1 pot nat. Zien dusquote:
Heb je geen leuke foto om te whatsappenquote:
Doe maar jaquote:
Dat red ik nooitquote:Op woensdag 20 april 2011 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben om acht uur op Enschede station
Interesting ...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben om acht uur op Enschede station
Hiquote:
Helleeuuquote:
quote:
Heb niet echt plannen om die kant op te gaanquote:Op woensdag 20 april 2011 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Ga je er wat mee doen
Hier wel.quote:
Ja met extreme bufferquote:
Dan is het dus ook niet interessantquote:Op woensdag 20 april 2011 19:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb niet echt plannen om die kant op te gaan![]()
Wat heeft DW er nou mee te maken?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:27 schreef Monopoly het volgende:
Kut hoeren ding, ik buffer normaal nooit!
Mijn pc draait gewoon lekker, internet verbinding is goed, VDJ draait perfect
Kut hoeren
Ligt aan de serverquote:Op woensdag 20 april 2011 19:27 schreef Monopoly het volgende:
Kut hoeren ding, ik buffer normaal nooit!
Mijn pc draait gewoon lekker, internet verbinding is goed, VDJ draait perfect
Kut hoeren
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heeft DW er nou mee te maken?
Helaas nietquote:
Ga je nou terugkrabbelenquote:
Maar nu gaat het goedquote:Op woensdag 20 april 2011 19:29 schreef Monopoly het volgende:
Dikke vinger dan maar, zo ga ik niet draaien.
Gooi Draakje er maar in !
JA!! BLIJF!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef Monopoly het volgende:
Is het nou werkelijk waar beter ?
Ik heb er geen fuck voor veranderd ofzo
lijkt me zoiezo een optie toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb opnieuw geconnect. Hopelijk werkt het , en anders kan de server de stervende hoeren krijgen!
Dan ga ik bier zuipen in de zon.
Sowieso!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:34 schreef andreas612 het volgende:
Goedendag schattenbouten van me
[..]
lijkt me zoiezo een optie toch?
Waarom denk ik nu aan een Mono die z'n mic swaffelt?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:36 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga zo met mijn mic weer leuteren. Als hij daardoor weer sloom gaat weet ik hoe het komt.
omdat je een meisje bent.. is heel normaalquote:Op woensdag 20 april 2011 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu aan een Mono die z'n mic swaffelt?
Ietwat zieke geest misschienquote:Op woensdag 20 april 2011 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat dat zomaar waarheid kan zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is niet mijn stereo, vriend
Ik ben ook te duur om te swaffelen, maar ik denk niet dat je dat tegenhoudtquote:Op woensdag 20 april 2011 19:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die Mic is te duur om te swaffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |