quote:Op woensdag 20 april 2011 17:05 schreef DanMaarKapot het volgende:
Na 5 uur krijg je het zeker niet meer..... Rabo!
ik kreeg net 17:06 dus na 5 uur =Pquote:Op woensdag 20 april 2011 17:05 schreef DanMaarKapot het volgende:
Na 5 uur krijg je het zeker niet meer..... Rabo!
Alleen jammer dat dat ook weer geld kost...quote:Op woensdag 20 april 2011 17:08 schreef DanMaarKapot het volgende:
Ik krijg smsje van rabo als ik geld krijg wel handig
Einde van de maandquote:Op woensdag 20 april 2011 17:09 schreef Wootism het volgende:
Hoezo is hier een topic over?
Wat zou het je moeten boeien of dat je het een dag eerder of later krijgt?
Omdat het voor veel mensen net een beetje extra lucht is.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:09 schreef Wootism het volgende:
Hoezo is hier een topic over?
Wat zou het je moeten boeien of dat je het een dag eerder of later krijgt?
Voor de meeste mensen de enige luchtquote:Op woensdag 20 april 2011 17:10 schreef Baekel het volgende:
[..]
Omdat het voor veel mensen net een beetje extra lucht is.
Haha ja, helaas is dat zoquote:Op woensdag 20 april 2011 17:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen de enige lucht
Die smsjes hebben meestal ook nog een flinke vertragingquote:Op woensdag 20 april 2011 17:08 schreef DanMaarKapot het volgende:
Ik krijg smsje van rabo als ik geld krijg wel handig
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Die smsjes hebben meestal ook nog een flinke vertraging
Nee valt wel mee binnen 5 min smsje
Daar heb ik het nou ook voor nodig!quote:Op woensdag 20 april 2011 17:24 schreef Boilerclip2 het volgende:
Jaaaah, in het hoge noorden is rabo ook binnen!
*richting shop*
Als student 100 euro moeten betalenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:01 schreef RacerDKB het volgende:
Zorgtoeslag heb ik eigenlijk een schijthekel aan.
Zodra je die ¤70 krijgt, weet je dat je een week later ruim ¤100 moet aftikken
Omdat tandarts en omdat een extra pakketje geen kwaad kan. 107 is peanuts.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:50 schreef kort het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal zo oververzekerd?
Ik heb tandartsquote:Op woensdag 20 april 2011 23:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat tandarts en omdat een extra pakketje geen kwaad kan. 107 is peanuts.
https://www.rabobank.nl/p(...)gverzekering_module/
Die van de iPhone werkt als een tierelierquote:Op donderdag 21 april 2011 10:11 schreef GimmeGore het volgende:
Mijn saldo app van de ABN doet het niet. Nou moet ik dit topic weer gaan checken
Heb het net binnen, SNS.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:19 schreef westnoordzuid het volgende:
alle banken stufi binnen ( behalve SNS ) hoe kan dit ? iemand ervaring
het is gewoon persoonlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 13:19 schreef westnoordzuid het volgende:
alle banken stufi binnen ( behalve SNS ) hoe kan dit ? iemand ervaring
Het is gewoon vervelend dat mensen zich aanmelden om hun gal te spuwen op iets wat ze niet aanstaat.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:36 schreef westnoordzuid het volgende:
ja moet ff zeggen toch want iedereen heeft het..
mag me toch vrij registreren ?
Hehehe, resp. 5 en 9 dagenquote:Op zondag 15 mei 2011 09:37 schreef Lithia het volgende:
Ik vond het topic niet meer, dus een kick alvast.
Dat heb ik al opgespaard voor collegegeldquote:Op zondag 15 mei 2011 13:26 schreef Asgard het volgende:
Hehehe, vrijdag is m'n belastingteruggave gestort, dus dan verheug je je toch wat minder op stufi en zorgtoeslag.
Kloptquote:Op zondag 15 mei 2011 13:26 schreef Asgard het volgende:
Hehehe, vrijdag is m'n belastingteruggave gestort, dus dan verheug je je toch wat minder op stufi en zorgtoeslag.
Niet dat ik weet? Op scholen/uni's willen ze wel met BSA werken. Minimaal XX ECTSquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:18 schreef RacerDKB het volgende:
Ik krijg dus basisbeurs, hoe zit dat met prestatienormen etc.?
Het is toch niet dat je een minimum aantal punten moet halen, ik meen dat ze zoiets ingevoerd hadden/dat er sprake van is geweest?
Was dat sarcastisch?quote:
Welk concert?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:09 schreef GimmeGore het volgende:
Kom op ABN! Het word anders zo'n krap concert vanavond.
Rabo ook manquote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:17 schreef wehlwest het volgende:
jaa het is niet te geloven als het maar niet zo gaat als vorige maand
ING is met alles sneller hoor...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:18 schreef wehlwest het volgende:
rabo en abn allebei niks we kunnen beter allemaal een rekening openen bij ing en de rabo boycotten
Voorheen was het Half 1quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:19 schreef wehlwest het volgende:
als vanouds is normaal gesproken 2 uur dat was vorig jaar zon btje altijd de tijd dat het binnenkwam maar vanaf dit jaar is het steeds later geworden met hoogtepunt vorige maand voor een groot aantal mensen
Als mijn baas mijn salaris voor 16uur overmaakt heb ik het op de ING ook dezelfde dag nog... meestal rond 19uur danquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:21 schreef wehlwest het volgende:
Ing for life ik ga straks 1 openen want ik ben het zat om telkes te zitten wachten zelfs met het uitkeren van uitkeringen zijn ze stuk sneller ing heeft de uitkering om 1 uur snachs op de dag dat het komt rabo komt dan rond 10 uur smorgens is niet erg maar toch zit er veel verschil tussen
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:24 schreef wehlwest het volgende:
damn ik wil naar de sjoppah laat ze opschieten heb wel geld maar moet het er toch ef afhalen voordat de auto incassos komen:P
Ik ook rabo maar nog niksquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:25 schreef ForumPimp het volgende:
Zorgtoeslag is hier binnen, maar nog geen huurtoeslag.
Dit dus, en begin 2010 was het nog half 1quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:41 schreef wehlwest het volgende:
en rabo was inderdaad vorige maand rond 6 uur maar de maanden ervoor was het telkes rond half 3
of pas na het weekendquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:43 schreef FonZxD het volgende:
ja als het zo door gaat hebben wij het einde van het jaar de zorgtoeslag om 10 uur pas xD
Maar als je rabo belt zullen ze dan weten hoelaat het komt?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:44 schreef FonZxD het volgende:
jaja dan ga ik zaterdag wel persoonlijk m'n geld halen bij de belasting xD
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:50 schreef wehlwest het volgende:
mja vin dit echt niet meer kunnen als het er om 3 uur niet is ga ik wel verhaal halen is gelukkig 2 minuten van me huis af
Helder maar duidelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:51 schreef FonZxD het volgende:
ja maar heb vorige maand en de maand daarvoor ook al gebeld en ik kan het gesprek zo invullen
1: hoi,
2: hallo met rabobank het groenzuid of zoiets,
1: ik had een vraagje ik zou willen weten hoe laat mijn zorg toeslag op de rekening staat?
2: sorry meneer maar daar kan ik u niet me helpen de transacties worden gewoon smorgens over gemaakt maar het is "zeer druk"(net als elke dag -.- jaja) dus het kan nog tot 8 uur vanavond naar u rekening over gamaakt worden
1: ok dank u wel voor niks
2: tot zi... tuud tuud tuud
zo gaat het elke keer als ik bel
Kon je niet wachten tot 15uur ?quote:
Vorige maand had ik pas savonds na het werken gekeken dus weet niet hoelaat het er toen opstond...quote:
Word laat eten voor je dus ?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:54 schreef FonZxD het volgende:
haha waarschijnlijk word het bij meer net al de vorige 2 maanden 17:06 m'n wekker staat er al op maar ja tog nog even een keertje kijken en... niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
Entombed in Zwolle.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:11 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Welk concert?
ps. Rabo mag ook wel opschieten
Wat voor concert is het?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:56 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Entombed in Zwolle.
vraagje (die vast al. 300x gesteld is)
krijg je 1 bedrag als je meerdere toeslagen krijgt of krijg je voor elke toeslag een bedrag gestort?
Je krijgt voor elke toeslag een apart bedrag gestort.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:56 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Entombed in Zwolle.
vraagje (die vast al. 300x gesteld is)
krijg je 1 bedrag als je meerdere toeslagen krijgt of krijg je voor elke toeslag een bedrag gestort?
Ik was eerderquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:56 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Je krijgt voor elke toeslag een apart bedrag gestort.
dus jij bent raboer en je heb je zorg alquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:57 schreef ForumPimp het volgende:
Wel vreemd, ik heb van de Rabobank wel zorgtoeslag gekregen maar nog geen huurtoeslag. Iemand anders hetzelfde?
asjeblieftquote:
Is gewoon irritantquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:58 schreef wehlwest het volgende:
ja dan heb je geluk wij worden weer genaaid mja ik heb genoeg van dat gestress ik ga na sjop laat ze de kanker krijgen met dat geld van ze
Hier d'r mee...quote:
Ditquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:02 schreef wehlwest het volgende:
dat denk ik niet morgen is het zaterdag;)
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:42 schreef Ricow het volgende:
eindelijk binnen op de rabobank!
snel naar de shop!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:38 schreef Renesite het volgende:
Wehlwest en ForumPimp, er mist iets van jullie conversatie
quote:Op zondag 22 mei 2011 14:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn zorgtoeslag is geskimd.Fijn is dat.
Ik sta nu ook in de min terwijl ik dat niet eens kan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:29 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ach, beter dan dat ze nog even gewacht hadden en je stufi ook hadden meegepakt.
Is me nog nooit eerlijk gezegt overkomen meestal tegen 14:00 stort ABNquote:
Eerder dan bij de ING, maak je ook niet vaak mee.quote:
1e keer dat ik dit meemaak bij ABNquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:31 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Eerder dan bij de ING, maak je ook niet vaak mee.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:31 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Eerder dan bij de ING, maak je ook niet vaak mee.
Hier wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:52 schreef einschtein het volgende:
Ik heb ABN Amro en stufi is nog niet binnen.
Hier ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:52 schreef einschtein het volgende:
Ik heb ABN Amro en stufi is nog niet binnen.
hoezoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Yeshhhh alleen jammer dat ik alsnog niets kan kopen.
Mensen die geen fatsoenlijke opleiding hebben gevolgdquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:12 schreef Playeraka het volgende:
Jezus zielige mensen hier die van fuckin studiefinaciering leven, moeilyk he wachteGa werken
Mensen die hier elkeminuut posten wanner het zover is_______!!!!
Pas geblokkeerd ivm skimmen.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:38 schreef ArnosL het volgende:
Het is alweer zover, ik had het gevoel dat het nog begin juni was
---> OUDquote:Op maandag 20 juni 2011 14:45 schreef Rosalien89 het volgende:
Nee ik zit te wachten op kinderopvangtoeslag & zorg & kindgebondenbudget. Maar nog niks binnen bij de sns.
word echt met de maand laterquote:
Klopt, daarna rond half 1 een paar maanden , toen half 3 en nu is het maar afwachten steedsquote:Op maandag 20 juni 2011 16:04 schreef nickrongen het volgende:
ja een half jaartje geleden stond het er altijd al rond 10 uur 's ochtens op.
ik denk dat ik mijn rek.nr. ga wijzigen naar die van de ING , dan heb ik het smorgens gelijk alquote:Op maandag 20 juni 2011 16:09 schreef mysticpro het volgende:
ABN is ook nog steeds druk bezig met rente trekken? Snapderniksvan...!
ik ook nietquote:Op maandag 20 juni 2011 16:10 schreef Doutzen het volgende:
Rabobank en helaas nog niet binnen![]()
ik wil geen euroshopper afbakbroodjes met kaas meer
Ninja edit faalt schatquote:Op maandag 20 juni 2011 16:10 schreef Doutzen het volgende:
ik wil niet nog een dag leven op euroshopper afbakbroodjes met kaas
Ik doe met je mee! ING here I comequote:Op maandag 20 juni 2011 16:09 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
ik denk dat ik mijn rek.nr. ga wijzigen naar die van de ING , dan heb ik het smorgens gelijk al
Maar de pest van ING is dat ze 'snacht auto incasso's afschrijvenquote:
Hmm...Zwaaarrr irritant dan maar kijken of ze ook zo'n leuke terugboek knopje hebben zoals ABN.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:15 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maar de pest van ING is dat ze 'snacht auto incasso's afschrijven
dat hebben ze dan weer wel.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:16 schreef mysticpro het volgende:
[..]
Hmm...Zwaaarrr irritant dan maar kijken of ze ook zo'n leuke terugboek knopje hebben zoals ABN.
vast welquote:Op maandag 20 juni 2011 16:16 schreef mysticpro het volgende:
[..]
Hmm...Zwaaarrr irritant dan maar kijken of ze ook zo'n leuke terugboek knopje hebben zoals ABN.
bij de ING 1 druk op de knop!quote:Op maandag 20 juni 2011 16:19 schreef missashley het volgende:
[..]
vast weldat heeft volgens mij elke bank met internetbankieren wel. Maar het is bij sommige lastig te vinden
gelukkig krijg ik mijn voedingsgeld per week en contantquote:Op maandag 20 juni 2011 16:10 schreef Doutzen het volgende:
ik wil niet nog een dag leven op euroshopper afbakbroodjes met kaas
welke regio zit jij als ik vragen mag?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:23 schreef nickrongen het volgende:
Het staat er bij de Rabobank eindelijk op, kan ik toch nog wat anders eten als dan brood vanavond.
hier nu ook trouwens, Hilversumquote:
Zal zo wel komen joh...quote:
Kun je het Solomiotopic trakteren op codes voor Punto!quote:Op maandag 20 juni 2011 16:27 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Zal zo wel komen joh...
Maar vind het wel erg raar dat het steeds later wordt.
Het is bij mij ook niet een klein beetje, is gewoon 440 euro wat ik krijg, en ja dat merk je wel in je portemonnee
Zit 294 huurtoeslag bij en ik krijg het zorgtoeslag van mijn "vriendin" nog...quote:Op maandag 20 juni 2011 16:28 schreef swj het volgende:
vorige maand was het er pas om 17.05u.
440 euro?niet verkeerd. Ik krijg maar 45 euro
Haha bijdehandjequote:Op maandag 20 juni 2011 16:28 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Kun je het Solomiotopic trakteren op codes voor Punto!
Met de aanhalingstekens bedoel je dat je fraudeert?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:29 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Zit 294 huurtoeslag bij en ik krijg het zorgtoeslag van mijn "vriendin" nog...
Ik zet net op de grens van het maximale...quote:Op maandag 20 juni 2011 16:29 schreef swj het volgende:
Ah oke.
Huurtoeslag krijg ik niet. Huur is te laag daarvoor, haha
Nee dat het nog niet is aangepast, moet het haar geven... is nog niet gewijzigd snap je...quote:Op maandag 20 juni 2011 16:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Met de aanhalingstekens bedoel je dat je fraudeert?
Ik huur particulier, woningbouw is 9 jaar wachten helaas, dus ik moet welquote:Op maandag 20 juni 2011 16:31 schreef swj het volgende:
Mijn huur is 243,75 euro, en dat is met mijn salaris makkelijk te betalen.
Ja dat wel, zit wel een grens aan, geloof bij 650euro dus zit er net 6euro onder :$quote:Op maandag 20 juni 2011 16:33 schreef swj het volgende:
particulier is inderdaad een stuk duurder.. wist niet dat je dan ook in aanmerking komt voor huurtoeslag
Nee haha (per 1 augustus in mijn geval)quote:Op maandag 20 juni 2011 16:34 schreef swj het volgende:
Dan moet je op 1 juli geen huurverhoging krijgen,
goh... ben blij dat je het even meldquote:Op maandag 20 juni 2011 16:35 schreef Mishu het volgende:
Vandaag komt de zorg- en huurtoeslag binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |