Hoe weet ik dat dan? Nou ik had de pech precies om 11:00 even langs de makelaar te moeten langs mijn (hopelijk) nieuwe huisje, en de snelste weg vanaf mn werk daar naar toe is door de Schilderswijk en Transvaal. Wel ik heb het geweten:
Afgeladen met autos die op stoepen reden, straten blokkeerden, met enorme Turkse vlaggen rondreden bla bla. Op het Hobbemaplein: honderden, misschien wel duizenden mensen die non-stop met shitzooi gooiden, ME erbij, ALLEEN maar Turkse vlaggen ed.
Dat ik geen Turk ben was uiteraard snel duidelijk voor deze fijne gasten. Dus werd ik het mikpunt der agressie. Een paar welgemikte trappen, middelvingers en een snel vervoermiddel heeft gelukkig mijn vege lijf kunnen redden.
Wat een stel &(*(*&(*&*&*&(&*.
Echt, wat voel ik me een buitenlander in me eigen stad .
quote:Heeeeeeeeel vreemd! Er zijn een stel Turkse mensen dolblij dat hun club heeft gewonnen en die gaan agressief doen tegen iemand die toevallig langskomt??
Op dinsdag 18 juni 2002 11:54 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Dat ik geen Turk ben was uiteraard snel duidelijk voor deze fijne gasten. Dus werd ik het mikpunt der agressie. Een paar welgemikte trappen, middelvingers en een snel vervoermiddel heeft gelukkig mijn vege lijf kunnen redden.
quote:Er zijn honderden Turkse hooligans op het Hobbemaplein met stenen aan het gooien. Fijn he?
Op dinsdag 18 juni 2002 11:58 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Heeeeeeeeel vreemd! Er zijn een stel Turkse mensen dolblij dat hun club heeft gewonnen en die gaan agressief doen tegen iemand die toevallig langskomt??
quote:Ben je een beetje wereldvreemd ofzo? Of is dit sarcastisch bedoeld?
Op dinsdag 18 juni 2002 11:58 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Heeeeeeeeel vreemd! Er zijn een stel Turkse mensen dolblij dat hun club heeft gewonnen en die gaan agressief doen tegen iemand die toevallig langskomt??
quote:Ik weigerde een Turkse vlag te bejubelen voor het stoplicht ja. Ben malle pietje niet.
Op dinsdag 18 juni 2002 12:02 schreef pmponer het volgende:
En jij deed zeker niets?
quote:overdrijven is ook een vak
Op dinsdag 18 juni 2002 11:54 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Gvd, Turkije heeft gewonnen, lijkt mij zo, en dat denk ik zonder ook maar 1 wedstrijd gevolgd te hebben.Hoe weet ik dat dan? Nou ik had de pech precies om 11:00 even langs de makelaar te moeten langs mijn (hopelijk) nieuwe huisje, en de snelste weg vanaf mn werk daar naar toe is door de Schilderswijk en Transvaal. Wel ik heb het geweten:
Afgeladen met autos die op stoepen reden, straten blokkeerden, met enorme Turkse vlaggen rondreden bla bla. Op het Hobbemaplein: honderden, misschien wel duizenden mensen die non-stop met shitzooi gooiden, ME erbij, ALLEEN maar Turkse vlaggen ed.Dat ik geen Turk ben was uiteraard snel duidelijk voor deze fijne gasten. Dus werd ik het mikpunt der agressie. Een paar welgemikte trappen, middelvingers en een snel vervoermiddel heeft gelukkig mijn vege lijf kunnen redden.
Wat een stel &(*(*&(*&*&*&(&*.
Echt, wat voel ik me een buitenlander in me eigen stad
.
quote:Ik weigerde een Turkse vlag te bejubelen voor het stoplicht ja. Ben malle pietje niet.
Op dinsdag 18 juni 2002 12:02 schreef pmponer het volgende:
En jij deed zeker niets?
quote:Ik vind het gewoon erg raar. Als mensen blij zijn dat hun club zover is gekomen gaan ze toch niet agressief doen? Vooropgesteld dat ik geen donder weet van voetbal en me er niet voor interesseer vind ik het toch op zijn zachtst gezegd erg vreemd overkomen. Mij lijkt het dan ook eerder dat de voetbalsupporters juist heel vriendelijk en uitzinnig van vreugde zouden zijn.
Op dinsdag 18 juni 2002 12:01 schreef Pommeloer het volgende:[..]
Ben je een beetje wereldvreemd ofzo? Of is dit sarcastisch bedoeld?
Bovendien heb ik zojuist op het nieuws gehoord dat Turkije door is naar de kwartfinale's maar van voetbalrelletjes met honderden hooligans wordt niet gerept.
quote:triest dat als je zoiets weigert je meteen slaag zou moeten krijgen.
Op dinsdag 18 juni 2002 12:03 schreef Ron_Jeremy het volgende:Ik weigerde een Turkse vlag te bejubelen voor het stoplicht ja. Ben malle pietje niet.
gewoon op die gasten in rijden. kijken of ze met hun grote bek dan nog blijven staan. stelletje idioten.
quote:
Ik weigerde een Turkse vlag te bejubelen voor het stoplicht ja. Ben malle pietje niet.
speel maar de slachttoffer, ach wat zielig zeg
quote:Ach, net zoals twee jaar geleden de Grote Marktstraat geplunderd en gesloopt werd na de winst van Turkije?
Op dinsdag 18 juni 2002 12:05 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Ik vind het gewoon erg raar. Als mensen blij zijn dat hun club zover is gekomen gaan ze toch niet agressief doen? Vooropgesteld dat ik geen donder weet van voetbal en me er niet voor interesseer vind ik het toch op zijn zachtst gezegd erg vreemd overkomen. Mij lijkt het dan ook eerder dat de voetbalsupporters juist heel vriendelijk en uitzinnig van vreugde zouden zijn.
Bovendien heb ik zojuist op het nieuws gehoord dat Turkije door is naar de kwartfinale's maar van voetbalrelletjes met honderden hooligans wordt niet gerept.
Ik werd echt kotsmisselijk van de taferelen die ik net heb gezien en meegemaakt.
Waar woon ik???? Ankara????????
quote:ben geboren in Ankara
Op dinsdag 18 juni 2002 12:07 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
Ach, net zoals twee jaar geleden de Grote Marktstraat geplunderd en gesloopt werd na de winst van Turkije?
Ik werd echt kotsmisselijk van de taferelen die ik net heb gezien en meegemaakt.
quote:Dan toch niet joh wijsneus.
Op dinsdag 18 juni 2002 12:07 schreef Emel het volgende:
ik geloof niets van zijn verhaal
Ik werd laatst met 4 vrienden door een stuk of 20 turken met eieren bekogeld, ook totaal zonder reden, dan spijt het je toch weer dat je hier niet met een 9 mm. mag rondlopen .
quote:ms hebben ze het vergeten
Op dinsdag 18 juni 2002 12:05 schreef delapoko het volgende:
Eeehmmm geachte heer modjes. Er is nog steeds geen bericht op de frontpage geplaatst over de wedstrijd Turkije - Japan. Normaal gesproken wordt dit snel na een wedstrijd bij de 'Update Tracker' geplaatst. Een reden mischien?
quote:Ja en ikke in Den Haag, ook wel bekend als Nieuw Ankara.
Op dinsdag 18 juni 2002 12:08 schreef Emel het volgende:[..]
ben geboren in Ankara
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 12:09 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
Dan toch niet joh wijsneus.
quote:Nou dat denk ik niet.
Op dinsdag 18 juni 2002 12:09 schreef Emel het volgende:[..]
ms hebben ze het vergeten
[Dit bericht is gewijzigd door delapoko op 18-06-2002 12:10]
quote:Maar ik vind het zo typisch dat je uitgerekend over de Turkse voetbalhooligans een topic opent. Half Nederland wordt regelmatig gesloopt door voetbalhooligans van allerlei clubs. Dus wat is je punt nu eigenlijk??
Op dinsdag 18 juni 2002 12:07 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
Ach, net zoals twee jaar geleden de Grote Marktstraat geplunderd en gesloopt werd na de winst van Turkije?
quote:zielig
Op dinsdag 18 juni 2002 12:10 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
Ja en ikke in Den Haag, ook wel bekend als Nieuw Ankara.
quote:ze zijn zeker met nuttige dingen bezig.
Eeehmmm geachte heer modjes. Er is nog steeds geen bericht op de frontpage geplaatst over de wedstrijd Turkije - Japan. Normaal gesproken wordt dit snel na een wedstrijd bij de 'Update Tracker' geplaatst. Een reden mischien?
quote:waarom zou hij een aangifte doen? hij zit dingen hier uit zijn duim te zuigen
Er wordt niet gereageerd op m'n antwoordt maar als ze je echt gemept hebben enzo zou ik echt maar aangifte gaan doen bij de politie.
Zeker als je ze nog zou herkenen.
quote:zeg we hebben taferelen wel gezien en meegemaakt toen Feyenoord won, dus hou je xenobe ideeen voorjezelf
quote:goedzo ElizabethR!!
Op dinsdag 18 juni 2002 12:10 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Maar ik vind het zo typisch dat je uitgerekend over de Turkse voetbalhooligans een topic opent. Half Nederland wordt regelmatig gesloopt door voetbalhooligans van allerlei clubs. Dus wat is je punt nu eigenlijk??
Gewoon het zoveelste anti-buitenlanders topic?
quote:Hij verzint het gewoon!! ik weet het zeker
Op dinsdag 18 juni 2002 12:11 schreef ZuperMan het volgende:[..]
ze zijn zeker met nuttige dingen bezig.
[..]waarom zou hij een aangifte doen? hij zit dingen hier uit zijn duim te zuigen
[..]zeg we hebben taferelen wel gezien en meegemaakt toen Feyenoord won, dus hou je xenobe ideeen voorjezelf
quote:Woon je in Den Haag ofzo? Ben je er geweest vandaag? Heb je ze gezien? Ben je bekogeld? Nee he? Zeg dan niets!
Op dinsdag 18 juni 2002 12:12 schreef Emel het volgende:[..]
Hij verzint het gewoon!! ik weet het zeker
Niets in de pers? Linkse propaganda
quote:ik denk het ook!!
Op dinsdag 18 juni 2002 12:13 schreef delapoko het volgende:
Emel ik heb een vermoeden dat Ron_Jeremy en Zuperman gefrustreerde Koerden zijn.
bahh
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 12:10 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
Ja en ikke in Den Haag, ook wel bekend als Nieuw Ankara.
nee effe zonder gekheid, ik liep net naar de supermarkt en toen werd ik ook bijna van me sokken gereden door een stel van die mafketels met vlaggen uit het raam enz.
ze reden gewoon dor het rood ligt en een meisje viel ook nog van d'r fiets, maar denk maar zo, die Turken zijn gewoon te blij dat ze nu niet door holland uit het WK geschupt kennen worden.
quote:Je weet maar 1 ding zeker in het leven, en ik hoop niet voor je dat je daar nu al aan toe bent.
Op dinsdag 18 juni 2002 12:12 schreef Emel het volgende:
quote:Ja, want alle Turken
Op dinsdag 18 juni 2002 12:12 schreef Emel het volgende:
quote:Heb jij gezien dat hij geslagen werd????? hoe weet jij zo zeker dat hij niet uit zn nek lult??
Op dinsdag 18 juni 2002 12:15 schreef Pommeloer het volgende:[..]
Woon je in Den Haag ofzo? Ben je er geweest vandaag? Heb je ze gezien? Ben je bekogeld? Nee he? Zeg dan niets!
Niets in de pers? Linkse propaganda
quote:OE
Op dinsdag 18 juni 2002 12:18 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ja, want alle Turken
zijn immers lief en zouden noooooooit rotzooi trappen. En al helemaal niet als ze een voetbalwedstrijd als excuus hebben om te rellen.
i love Turkey!!
quote:nee jij ook niet hoop ik!!
Op dinsdag 18 juni 2002 12:18 schreef Dagootje het volgende:[..]
Je weet maar 1 ding zeker in het leven, en ik hoop niet voor je dat je daar nu al aan toe bent.
Het Hobbemaplein is hier nog geen minuut bij me verwijderd,
Leuk verhaal jongen, maar probeer het ergens anders maar, er waren niks anders dan juichende/dansende mensen daar.
quote:Omdat die niet hier wonen en na de wedstrijd weer fijn de boot richting Engeland opgaan...da's het grootste verschil....
Op dinsdag 18 juni 2002 12:10 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Maar ik vind het zo typisch dat je uitgerekend over de Turkse voetbalhooligans een topic opent. Half Nederland wordt regelmatig gesloopt door voetbalhooligans van allerlei clubs. Dus wat is je punt nu eigenlijk??
Gewoon het zoveelste anti-buitenlanders topic?
quote:Natuurlijk, je hebt helemaal gelijk, die idioten hierbuiten met die vlaggen bestaan helemaal niet. Gelukkig maar, kan ik veilig naar de supermarkt. Turken zijn lief, vooral als ze met bierflesjes gooien
Ja, want alle Turken
zijn immers lief en zouden noooooooit rotzooi trappen. En al helemaal niet als ze een voetbalwedstrijd als excuus hebben om te rellen.
quote:ik dacht dat je een slimme jochie was, vergissen is menselijk
Emel ik heb een vermoeden dat Ron_Jeremy en Zuperman gefrustreerde Koerden zijn.
ontopic
terbiyesiz ve densizlige gerek yok,lafini bilerek konus,insanlari rencide etme.
quote:Hier stuk wijsneus.
Op dinsdag 18 juni 2002 12:12 schreef Emel het volgende:[..]
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 12:18 schreef enfermidade het volgende:[..]
nee effe zonder gekheid, ik liep net naar de supermarkt en toen werd ik ook bijna van me sokken gereden door een stel van die mafketels met vlaggen uit het raam enz.
ze reden gewoon dor het rood ligt en een meisje viel ook nog van d'r fiets, maar denk maar zo, die Turken zijn gewoon te blij dat ze nu niet door holland uit het WK geschupt kennen worden.
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 12:20 schreef Dagootje het volgende:[..]
Natuurlijk, je hebt helemaal gelijk, die idioten hierbuiten met die vlaggen bestaan helemaal niet. Gelukkig maar, kan ik veilig naar de supermarkt. Turken zijn lief, vooral als ze met bierflesjes gooien
[Dit bericht is gewijzigd door Ron_Jeremy op 18-06-2002 12:22]
quote:Wij Nederlanders doen dat ook echt nooit
Op dinsdag 18 juni 2002 12:18 schreef Strolie75 het volgende:
Ja, want alle Turkenzijn immers lief en zouden noooooooit rotzooi trappen. En al helemaal niet als ze een voetbalwedstrijd als excuus hebben om te rellen.
quote:Het ging even over het feit dat er rellen zijn in Den Haag.
Op dinsdag 18 juni 2002 12:18 schreef Emel het volgende:[..]
Heb jij gezien dat hij geslagen werd????? hoe weet jij zo zeker dat hij niet uit zn nek lult??
En bij rellen vallen gewonden en worden mensen bedreigd. Waarom hij niet?
quote:ja, hoe graag ik het ook zou willen, hoe goed dik mn best ook doe, als ik dit uitspreek kots ik heel mn ochtend eten uit, dus graag even een vertaling
Op dinsdag 18 juni 2002 12:20 schreef ZuperMan het volgende:ontopic
quote:ms is het beetje waar, maar je overdrijft wel
Op dinsdag 18 juni 2002 12:21 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
Hier stuk wijsneus.
[..]
[..]
quote:Oh nou in dat geval is het helemaal niet erg wat er net aan de hand is.
Op dinsdag 18 juni 2002 12:22 schreef Vork het volgende:[..]
Wij Nederlanders doen dat ook echt nooit
Lieve mensen allemaal, het is in de grote steden altijd een groot feest als er wordt gevoetbalt.
quote:Wat een kul! Ik heb het over Nederlandse voetbalhooligans en dat begreep jij best.
Op dinsdag 18 juni 2002 12:20 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
Omdat die niet hier wonen en na de wedstrijd weer fijn de boot richting Engeland opgaan...da's het grootste verschil....
.
quote:Dat zijn ook ratten.
Op dinsdag 18 juni 2002 12:23 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Wat een kul! Ik heb het over Nederlandse voetbalhooligans en dat begreep jij best.
quote:sorry maar ik geloof hem gewoon niet...dat kan toch
Op dinsdag 18 juni 2002 12:22 schreef Pommeloer het volgende:[..]
Het ging even over het feit dat er rellen zijn in Den Haag.
En bij rellen vallen gewonden en worden mensen bedreigd. Waarom hij niet?
quote:Uiteraard niet, want Turken doen nooit wat he?
Op dinsdag 18 juni 2002 12:24 schreef Emel het volgende:[..]
sorry maar ik geloof hem gewoon niet...dat kan toch
quote:Sorry Zuperman fout van mij. Sommige posts verkeerd gelezen. Ik bedoelde alleen die topicopener. Ik verondschuldig me.
Op dinsdag 18 juni 2002 12:20 schreef ZuperMan het volgende:[..]
ik dacht dat je een slimme jochie was, vergissen is menselijk
ontopic
quote:MISSCHIEN BEEEEEEEEEEEEEEETJE WAAR
Op dinsdag 18 juni 2002 12:24 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
Oh dus wel?
quote:Gooien met bierflesjes is onmogelijk, want het zijn immers allemaal brave moslims die geen alcohol drinken!
Op dinsdag 18 juni 2002 12:20 schreef Dagootje het volgende:
Natuurlijk, je hebt helemaal gelijk, die idioten hierbuiten met die vlaggen bestaan helemaal niet. Gelukkig maar, kan ik veilig naar de supermarkt. Turken zijn lief, vooral als ze met bierflesjes gooien
Ach en dat zwaaien met die vlaggen en enthousiast trappen en mensen in hun gezicht spugen hoort gewoon bij de Turkse cultuur.
Ron_Jeremy is gewoon een smerige racist, hij had zich gewoon in zijn gezicht moeten laten spugen, dan had hij de Turkse cultuut van dichtbij kunnen beleven. Wat is onze multiculturele samenleving toch mooi. En Shoarma is zoooooo lekker.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 18-06-2002 12:27]
quote:ik doe nooit wat hoor
Op dinsdag 18 juni 2002 12:24 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
Uiteraard niet, want Turken doen nooit wat he?
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 12:21 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
Hier stuk wijsneus.
[..]
[..]
quote:Lekker tegenstrijdig allemaal.
Op dinsdag 18 juni 2002 12:20 schreef Nazar het volgende:
ehumm...Het Hobbemaplein is hier nog geen minuut bij me verwijderd,
Leuk verhaal jongen, maar probeer het ergens anders maar, er waren niks anders dan juichende/dansende mensen daar.
Weet je wat, we wachten gewoon het nieuws af. Dit topic gaat op slot aangezien het nu een welles-nietus spelletje wordt.
quote:goed gesproken
Op dinsdag 18 juni 2002 12:25 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Gooien met bierflesjes is onmogelijk, want het zijn immers allemaal brave moslims die geen alcohol drinken!
Ach en dat zwaaien met die vlaggen en enthousiast trappen en mensen in hun gezicht spugen hoort gewoon bij de Turkse cultuur.
Ron_Jeremy is gewoon een smerige racist, hij had zich gewoon oin zijn gezicht moeten meefeesten, dat had hij de Turkse cultuut van dichtbij kunnen beleven. Wat is onze multiculturele samenleving toch mooi.
En Shoarma is zoooooo lekker.
Turken kunnen natuurlijk nooit iets fout doen hè? En als ze het al doen, dan komt dat omdat ze werden uitgelokt. Dan kun je het ook het beste nog ontkennen omdat het anders weer zo stigmatiserend overkomt. Als het hier over ADO supporters zou gaan dan zouden jullie allemaal moord en brand schreeuwen.
Wat zijn we weer lekker hypocriet, jullie (vooral Emre en ElizabethR) zouden je moeten schamen.
quote:Emre
Op dinsdag 18 juni 2002 12:26 schreef Censere het volgende:
Volgens mij zijn er een aantal mensen niet helemaal goed bij hun hoofd in dit topic. Iemand komt hier vertellen dat hij half gemolesteerd is omdat hij weigerde een Turkse vlag te bejubelen en hij wordt afgedaan als een buitenlander-hatende leugenaar?Turken kunnen natuurlijk nooit iets fout doen hè? En als ze het al doen, dan komt dat omdat ze werden uitgelokt. Dan kun je het ook het beste nog ontkennen omdat het anders weer zo stigmatiserend overkomt. Als het hier over ADO supporters zou gaan dan zouden jullie allemaal moord en brand schreeuwen.
Wat zijn we weer lekker hypocriet, jullie (vooral Emre en ElizabethR) zouden je moeten schamen.
quote:ja goh waar zouden we dat nou vandaan hebben he!!!!!!!!!!!!!!
Op dinsdag 18 juni 2002 12:26 schreef Censere het volgende:en hij wordt afgedaan als een buitenlander-hatende leugenaar?
quote:Neuh.. Net zo min als een grote groep aanhangers van diverse Nederlandse clubs. Die laten ook altijd bestrating liggen waar het hoort.
Ja, want alle Turken
Relschoppers moet je gewoon aanpakken, ongeacht afkomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |