Hoe weet ik dat dan? Nou ik had de pech precies om 11:00 even langs de makelaar te moeten langs mijn (hopelijk) nieuwe huisje, en de snelste weg vanaf mn werk daar naar toe is door de Schilderswijk en Transvaal. Wel ik heb het geweten:
Afgeladen met autos die op stoepen reden, straten blokkeerden, met enorme Turkse vlaggen rondreden bla bla. Op het Hobbemaplein: honderden, misschien wel duizenden mensen die non-stop met shitzooi gooiden, ME erbij, ALLEEN maar Turkse vlaggen ed.
Dat ik geen Turk ben was uiteraard snel duidelijk voor deze fijne gasten. Dus werd ik het mikpunt der agressie. Een paar welgemikte trappen, middelvingers en een snel vervoermiddel heeft gelukkig mijn vege lijf kunnen redden.
Wat een stel &(*(*&(*&*&*&(&*.
Echt, wat voel ik me een buitenlander in me eigen stad .
quote:Heeeeeeeeel vreemd! Er zijn een stel Turkse mensen dolblij dat hun club heeft gewonnen en die gaan agressief doen tegen iemand die toevallig langskomt??
Op dinsdag 18 juni 2002 11:54 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Dat ik geen Turk ben was uiteraard snel duidelijk voor deze fijne gasten. Dus werd ik het mikpunt der agressie. Een paar welgemikte trappen, middelvingers en een snel vervoermiddel heeft gelukkig mijn vege lijf kunnen redden.
quote:Er zijn honderden Turkse hooligans op het Hobbemaplein met stenen aan het gooien. Fijn he?
Op dinsdag 18 juni 2002 11:58 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Heeeeeeeeel vreemd! Er zijn een stel Turkse mensen dolblij dat hun club heeft gewonnen en die gaan agressief doen tegen iemand die toevallig langskomt??
quote:Ben je een beetje wereldvreemd ofzo? Of is dit sarcastisch bedoeld?
Op dinsdag 18 juni 2002 11:58 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Heeeeeeeeel vreemd! Er zijn een stel Turkse mensen dolblij dat hun club heeft gewonnen en die gaan agressief doen tegen iemand die toevallig langskomt??
quote:Ik weigerde een Turkse vlag te bejubelen voor het stoplicht ja. Ben malle pietje niet.
Op dinsdag 18 juni 2002 12:02 schreef pmponer het volgende:
En jij deed zeker niets?
quote:overdrijven is ook een vak
Op dinsdag 18 juni 2002 11:54 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Gvd, Turkije heeft gewonnen, lijkt mij zo, en dat denk ik zonder ook maar 1 wedstrijd gevolgd te hebben.Hoe weet ik dat dan? Nou ik had de pech precies om 11:00 even langs de makelaar te moeten langs mijn (hopelijk) nieuwe huisje, en de snelste weg vanaf mn werk daar naar toe is door de Schilderswijk en Transvaal. Wel ik heb het geweten:
Afgeladen met autos die op stoepen reden, straten blokkeerden, met enorme Turkse vlaggen rondreden bla bla. Op het Hobbemaplein: honderden, misschien wel duizenden mensen die non-stop met shitzooi gooiden, ME erbij, ALLEEN maar Turkse vlaggen ed.Dat ik geen Turk ben was uiteraard snel duidelijk voor deze fijne gasten. Dus werd ik het mikpunt der agressie. Een paar welgemikte trappen, middelvingers en een snel vervoermiddel heeft gelukkig mijn vege lijf kunnen redden.
Wat een stel &(*(*&(*&*&*&(&*.
Echt, wat voel ik me een buitenlander in me eigen stad
.
quote:Ik weigerde een Turkse vlag te bejubelen voor het stoplicht ja. Ben malle pietje niet.
Op dinsdag 18 juni 2002 12:02 schreef pmponer het volgende:
En jij deed zeker niets?
quote:Ik vind het gewoon erg raar. Als mensen blij zijn dat hun club zover is gekomen gaan ze toch niet agressief doen? Vooropgesteld dat ik geen donder weet van voetbal en me er niet voor interesseer vind ik het toch op zijn zachtst gezegd erg vreemd overkomen. Mij lijkt het dan ook eerder dat de voetbalsupporters juist heel vriendelijk en uitzinnig van vreugde zouden zijn.
Op dinsdag 18 juni 2002 12:01 schreef Pommeloer het volgende:[..]
Ben je een beetje wereldvreemd ofzo? Of is dit sarcastisch bedoeld?
Bovendien heb ik zojuist op het nieuws gehoord dat Turkije door is naar de kwartfinale's maar van voetbalrelletjes met honderden hooligans wordt niet gerept.
quote:triest dat als je zoiets weigert je meteen slaag zou moeten krijgen.
Op dinsdag 18 juni 2002 12:03 schreef Ron_Jeremy het volgende:Ik weigerde een Turkse vlag te bejubelen voor het stoplicht ja. Ben malle pietje niet.
gewoon op die gasten in rijden. kijken of ze met hun grote bek dan nog blijven staan. stelletje idioten.
quote:
Ik weigerde een Turkse vlag te bejubelen voor het stoplicht ja. Ben malle pietje niet.
speel maar de slachttoffer, ach wat zielig zeg
quote:Ach, net zoals twee jaar geleden de Grote Marktstraat geplunderd en gesloopt werd na de winst van Turkije?
Op dinsdag 18 juni 2002 12:05 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Ik vind het gewoon erg raar. Als mensen blij zijn dat hun club zover is gekomen gaan ze toch niet agressief doen? Vooropgesteld dat ik geen donder weet van voetbal en me er niet voor interesseer vind ik het toch op zijn zachtst gezegd erg vreemd overkomen. Mij lijkt het dan ook eerder dat de voetbalsupporters juist heel vriendelijk en uitzinnig van vreugde zouden zijn.
Bovendien heb ik zojuist op het nieuws gehoord dat Turkije door is naar de kwartfinale's maar van voetbalrelletjes met honderden hooligans wordt niet gerept.
Ik werd echt kotsmisselijk van de taferelen die ik net heb gezien en meegemaakt.
Waar woon ik???? Ankara????????
quote:ben geboren in Ankara
Op dinsdag 18 juni 2002 12:07 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
Ach, net zoals twee jaar geleden de Grote Marktstraat geplunderd en gesloopt werd na de winst van Turkije?
Ik werd echt kotsmisselijk van de taferelen die ik net heb gezien en meegemaakt.
Waar woon ik???? Ankara????????
quote:Dan toch niet joh wijsneus.
Op dinsdag 18 juni 2002 12:07 schreef Emel het volgende:
ik geloof niets van zijn verhaal
Ik werd laatst met 4 vrienden door een stuk of 20 turken met eieren bekogeld, ook totaal zonder reden, dan spijt het je toch weer dat je hier niet met een 9 mm. mag rondlopen .
quote:ms hebben ze het vergeten
Op dinsdag 18 juni 2002 12:05 schreef delapoko het volgende:
Eeehmmm geachte heer modjes. Er is nog steeds geen bericht op de frontpage geplaatst over de wedstrijd Turkije - Japan. Normaal gesproken wordt dit snel na een wedstrijd bij de 'Update Tracker' geplaatst. Een reden mischien?
quote:Ja en ikke in Den Haag, ook wel bekend als Nieuw Ankara.
Op dinsdag 18 juni 2002 12:08 schreef Emel het volgende:[..]
ben geboren in Ankara
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 12:09 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
Dan toch niet joh wijsneus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |