abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4635722
Gvd, Turkije heeft gewonnen, lijkt mij zo, en dat denk ik zonder ook maar 1 wedstrijd gevolgd te hebben.

Hoe weet ik dat dan? Nou ik had de pech precies om 11:00 even langs de makelaar te moeten langs mijn (hopelijk) nieuwe huisje, en de snelste weg vanaf mn werk daar naar toe is door de Schilderswijk en Transvaal. Wel ik heb het geweten:
Afgeladen met autos die op stoepen reden, straten blokkeerden, met enorme Turkse vlaggen rondreden bla bla. Op het Hobbemaplein: honderden, misschien wel duizenden mensen die non-stop met shitzooi gooiden, ME erbij, ALLEEN maar Turkse vlaggen ed.

Dat ik geen Turk ben was uiteraard snel duidelijk voor deze fijne gasten. Dus werd ik het mikpunt der agressie. Een paar welgemikte trappen, middelvingers en een snel vervoermiddel heeft gelukkig mijn vege lijf kunnen redden.

Wat een stel &(*(*&(*&*&*&(&*.

Echt, wat voel ik me een buitenlander in me eigen stad .

dinsdag 18 juni 2002 @ 11:58:32 #2
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_4635785
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 11:54 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Dat ik geen Turk ben was uiteraard snel duidelijk voor deze fijne gasten. Dus werd ik het mikpunt der agressie. Een paar welgemikte trappen, middelvingers en een snel vervoermiddel heeft gelukkig mijn vege lijf kunnen redden.
Heeeeeeeeel vreemd! Er zijn een stel Turkse mensen dolblij dat hun club heeft gewonnen en die gaan agressief doen tegen iemand die toevallig langskomt??
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 18 juni 2002 @ 12:00:49 #3
24924 HeavyD
They all do that ??
pi_4635823
Wat een stelletje *********. Heb je al een aangifte gedaan bij de politie?????
I will wear black untill they invent something darker ! & Heavy metal is best played with a Rapid fireing heavy machinegun.
pi_4635833
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 11:58 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Heeeeeeeeel vreemd! Er zijn een stel Turkse mensen dolblij dat hun club heeft gewonnen en die gaan agressief doen tegen iemand die toevallig langskomt??

Er zijn honderden Turkse hooligans op het Hobbemaplein met stenen aan het gooien. Fijn he?
pi_4635840
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 11:58 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ben je een beetje wereldvreemd ofzo? Of is dit sarcastisch bedoeld?
Some men see things as they are and ask why. Others dream things that never were and ask why not.
  dinsdag 18 juni 2002 @ 12:02:22 #6
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_4635852
En jij deed zeker niets?
Drop you like an ill, bad habit
pi_4635855
zeg dit is heel vreemd ze gingen dus zo maar op jou beuken?
ja ja
it's just me
pi_4635869
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 12:02 schreef pmponer het volgende:
En jij deed zeker niets?
Ik weigerde een Turkse vlag te bejubelen voor het stoplicht ja. Ben malle pietje niet.
pi_4635891
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 11:54 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Gvd, Turkije heeft gewonnen, lijkt mij zo, en dat denk ik zonder ook maar 1 wedstrijd gevolgd te hebben.

Hoe weet ik dat dan? Nou ik had de pech precies om 11:00 even langs de makelaar te moeten langs mijn (hopelijk) nieuwe huisje, en de snelste weg vanaf mn werk daar naar toe is door de Schilderswijk en Transvaal. Wel ik heb het geweten:
Afgeladen met autos die op stoepen reden, straten blokkeerden, met enorme Turkse vlaggen rondreden bla bla. Op het Hobbemaplein: honderden, misschien wel duizenden mensen die non-stop met shitzooi gooiden, ME erbij, ALLEEN maar Turkse vlaggen ed.

Wat een stel &(*(*&(*&*&*&(&*.

Echt, wat voel ik me een buitenlander in me eigen stad .

overdrijven is ook een vak
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_4635899
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 12:02 schreef pmponer het volgende:
En jij deed zeker niets?
Ik weigerde een Turkse vlag te bejubelen voor het stoplicht ja. Ben malle pietje niet.
  dinsdag 18 juni 2002 @ 12:05:12 #11
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_4635900
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 12:01 schreef Pommeloer het volgende:

[..]

Ben je een beetje wereldvreemd ofzo? Of is dit sarcastisch bedoeld?

Ik vind het gewoon erg raar. Als mensen blij zijn dat hun club zover is gekomen gaan ze toch niet agressief doen? Vooropgesteld dat ik geen donder weet van voetbal en me er niet voor interesseer vind ik het toch op zijn zachtst gezegd erg vreemd overkomen. Mij lijkt het dan ook eerder dat de voetbalsupporters juist heel vriendelijk en uitzinnig van vreugde zouden zijn.

Bovendien heb ik zojuist op het nieuws gehoord dat Turkije door is naar de kwartfinale's maar van voetbalrelletjes met honderden hooligans wordt niet gerept.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_4635905
Toch leuk te zien dat je bedreigd kan worden en vervolgens zelf de schuld krijgt.. lang leve tolerant Nederland. (alhoewel, het heeft verdomd weinig met Nederland te maken natuurlijk..)
Some men see things as they are and ask why. Others dream things that never were and ask why not.
pi_4635911
Eeehmmm geachte heer modjes. Er is nog steeds geen bericht op de frontpage geplaatst over de wedstrijd Turkije - Japan. Normaal gesproken wordt dit snel na een wedstrijd bij de 'Update Tracker' geplaatst. Een reden mischien?
pi_4635925
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 12:03 schreef Ron_Jeremy het volgende:

triest dat als je zoiets weigert je meteen slaag zou moeten krijgen.

gewoon op die gasten in rijden. kijken of ze met hun grote bek dan nog blijven staan. stelletje idioten.

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_4635948
quote:

speel maar de slachttoffer, ach wat zielig zeg

it's just me
pi_4635953
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 12:05 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon erg raar. Als mensen blij zijn dat hun club zover is gekomen gaan ze toch niet agressief doen? Vooropgesteld dat ik geen donder weet van voetbal en me er niet voor interesseer vind ik het toch op zijn zachtst gezegd erg vreemd overkomen. Mij lijkt het dan ook eerder dat de voetbalsupporters juist heel vriendelijk en uitzinnig van vreugde zouden zijn.

Bovendien heb ik zojuist op het nieuws gehoord dat Turkije door is naar de kwartfinale's maar van voetbalrelletjes met honderden hooligans wordt niet gerept.

Ach, net zoals twee jaar geleden de Grote Marktstraat geplunderd en gesloopt werd na de winst van Turkije?

Ik werd echt kotsmisselijk van de taferelen die ik net heb gezien en meegemaakt.

Waar woon ik???? Ankara????????

pi_4635960
ik geloof niets van zijn verhaal
  dinsdag 18 juni 2002 @ 12:07:40 #18
24924 HeavyD
They all do that ??
pi_4635961
Er wordt niet gereageerd op m'n antwoordt maar als ze je echt gemept hebben enzo zou ik echt maar aangifte gaan doen bij de politie.
Zeker als je ze nog zou herkenen.
I will wear black untill they invent something darker ! & Heavy metal is best played with a Rapid fireing heavy machinegun.
pi_4635974
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 12:07 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

Ach, net zoals twee jaar geleden de Grote Marktstraat geplunderd en gesloopt werd na de winst van Turkije?

Ik werd echt kotsmisselijk van de taferelen die ik net heb gezien en meegemaakt.

Waar woon ik???? Ankara????????

ben geboren in Ankara
pi_4636003
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 12:07 schreef Emel het volgende:
ik geloof niets van zijn verhaal
Dan toch niet joh wijsneus.
  dinsdag 18 juni 2002 @ 12:09:20 #21
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_4636005
hey maar "Het hadden net zo goed Nederlanders kunnen zijn" .

Ik werd laatst met 4 vrienden door een stuk of 20 turken met eieren bekogeld, ook totaal zonder reden, dan spijt het je toch weer dat je hier niet met een 9 mm. mag rondlopen .

De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_4636006
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 12:05 schreef delapoko het volgende:
Eeehmmm geachte heer modjes. Er is nog steeds geen bericht op de frontpage geplaatst over de wedstrijd Turkije - Japan. Normaal gesproken wordt dit snel na een wedstrijd bij de 'Update Tracker' geplaatst. Een reden mischien?
ms hebben ze het vergeten
pi_4636022
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 12:08 schreef Emel het volgende:

[..]

ben geboren in Ankara

Ja en ikke in Den Haag, ook wel bekend als Nieuw Ankara.
pi_4636031
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 12:09 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

Dan toch niet joh wijsneus.

pi_4636035
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 12:09 schreef Emel het volgende:

[..]

ms hebben ze het vergeten