En appel is the new slank.quote:
Maar zijn er nog niet helemaal?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Vetmesten! We naderen mijn vakgebied.
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:35 schreef APK het volgende:
Jezus, je kunt het hier volgens mij over de holocaust hebben en binnen een paar posts gaat het weer over de sauna
Wanneer ga je weg?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:39 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik ga lekker een paar dagen Italiaans eten en elke dag een ijsje nemen.
Morgen!quote:
Skinny bitchquote:Op donderdag 21 april 2011 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
True. Maar Tombo is zo'n skinny bitch en ik moest er ineens aan denken, aan sauna
Oh jongens, allemaal toch maar NIET voor het verrassingsfeestje bij GB onder de bank liggen zondag!quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh jongens, allemaal toch maar NIET voor het verrassingsfeestje bij GB onder de bank liggen zondag!
Lekker GB! Volgens mij gedij jij prima in Rome. (Het was toch Rome waar je heen ging hequote:
When in Rome....quote:Op donderdag 21 april 2011 18:39 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik ga lekker een paar dagen Italiaans eten en elke dag een ijsje nemen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh jongens, allemaal toch maar NIET voor het verrassingsfeestje bij GB onder de bank liggen zondag!
Ik denk het wel, jaquote:Op donderdag 21 april 2011 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lekker GB! Volgens mij gedij jij prima in Rome. (Het was toch Rome waar je heen ging he?) Doe de groeten aan de Trevifontein van me
!
Surequote:Op donderdag 21 april 2011 18:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk het wel, jaMoet ik een muntje voor je werpen?
JIJ HETERO!quote:
Vanwaar dequote:Op donderdag 21 april 2011 18:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Dan moet Tombo toch echt zelf een topic openen
Ik heb mijn tieten er af moeten trainenquote:
Haha, gedijquote:Op donderdag 21 april 2011 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lekker GB! Volgens mij gedij jij prima in Rome. (Het was toch Rome waar je heen ging he?) Doe de groeten aan de Trevifontein van me
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |