Hoezo zou je daar op haten?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:34 schreef classpc het volgende:
[..]
Universitair geschoold en dan gaan boksen
Bewijst wel weer dat zo'n papiertje (diploma) ook niet alles is.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:34 schreef classpc het volgende:
[..]
Universitair geschoold en dan gaan boksen
Bewijst wel weer dat zo'n papiertje (diploma) ook niet alles is.
Toch doet hij ergens iets goed als je zijn reeks van vriendinnen ziet!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:45 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso Marilyn Manson. Wat een lelijke gast.
Ik vind hem aantrekkelijk. Hij heeft doordringende bruine ogen.quote:
Ik moest lachen.quote:
Ik denk dat hij deze bedoelt.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik vind hem aantrekkelijk. Hij heeft doordringende bruine ogen.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:15 schreef Phantomesse het volgende:
Haten op negers met Doutzen
Zwarte of bruine volle krulletjes zijn vind ik nou eenmaal mooier dan slap blond haarEn dat heerlijke tintje, die koppies
Kleine moccameisjes met 2 krulpluimpjes op de zijkanten van hun koppie
Dit ja. Al die gefrustreerde nerds hierquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:15 schreef Phantomesse het volgende:
Zwarte of bruine volle krulletjes zijn nou eenmaal mooier dan slap blond haarEn dat heerlijke tintje, die koppies
Ik vind donkere meisjes ook mooier dan die kaaskoppen.. Met donker bedoel ik marokkaans donker, niet zimbabwe donker...quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:32 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nou, feit is in ieder geval wél dat donkere genen dominant zijn over blonde/blanke
En daar zit jij tussen, wat ben jij dan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit ja. Al die gefrustreerde nerds hier
zimbabwe donker ...quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:40 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik vind donkere meisjes ook mooier dan die kaaskoppen.. Met donker bedoel ik marokkaans donker, niet zimbabwe donker...
Ik heb geen problemen met negers die er met de Nederlandse meisjes van door gaan hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:41 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
En daar zit jij tussen, wat ben jij dan?
Ik duidde op die nerds waar jij het over had...quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met negers die er met de Nederlandse meisjes van door gaan hoor.
Ja, maar jij bent een meisje.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:44 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
zimbabwe donker ...
Ja dat zeg ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:10 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik duidde op die nerds waar jij het over had...
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:32 schreef hearmeout het volgende:
Haha ik vind vrouwen die op negers vallen ook echt belachelijk.
Hoezo wil je zo'n stoere neger met tattoo's als vriend?
Goed misschien zit er ook een stukje ingebouwd racisme bij in mensen... Heb het idee dat meer mensen er niet tegen kunnen als 'onze' mooi lieve blonde dames gepaald worden door onvriendelijk uitziende negers.
Van die Mickey Mouse-kapsels zijn juist lelijk en viesquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:15 schreef Phantomesse het volgende:
Zwarte of bruine volle krulletjes zijn nou eenmaal mooier dan slap blond haarEn dat heerlijke tintje, die koppies
Dat soort mensen zijn nog lager dan nerdsquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja dat zeg ikDaar zit ik niet tussen.
Ik bedoelde met die gefrustreerde nerds waar ik het over had dus de mensen in dit topic die zich wel door die negers bedreigd voelen.
Zoals deze persoon dus:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |