Not for long, though... Heb zo nog 1 uurtje Wiskunde. T_Tquote:
Succes!!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Not for long, though... Heb zo nog 1 uurtje Wiskunde. T_T
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Succes!!
Ik ben WT van de trein halen
quote:
Hij wil je slipje in, hij wil je slipje in.. *zingt en danst*quote:Op woensdag 20 april 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
Hihihi, de baas vond dat ik er zo leuk uit zie vandaag
ik word ook fking geil van dit mooie weer !quote:Op woensdag 20 april 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
<slijm>Jij ziet er toch altijd leuk uit</slijm>quote:Op woensdag 20 april 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
16 jarige pubers in rokjes, mjamquote:Op woensdag 20 april 2011 15:34 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ja bij ons op school is het blik mooie vrouwen in rokjes ook goed opengetrokken![]()
quote:
Hij is getrouwdquote:Op woensdag 20 april 2011 15:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij wil je slipje in, hij wil je slipje in.. *zingt en danst*
Dat is waarquote:Op woensdag 20 april 2011 15:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
<slijm>Jij ziet er toch altijd leuk uit</slijm>
Oh, dus als hij zegt dat ik er leuk uit zie, is hij geil?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik word ook fking geil van dit mooie weer !
als die zon schijnt worden ze geil, moet je je voordeel mee doen!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Sommige doen t er ook echt om
![]()
ja dan bespringen zie iedereen enzoquote:Op woensdag 20 april 2011 15:37 schreef _Fanta het volgende:
[..]
als die zon schijnt worden ze geil, moet je je voordeel mee doen!
Humping Spreequote:Op woensdag 20 april 2011 15:37 schreef _Fanta het volgende:
[..]
als die zon schijnt worden ze geil, moet je je voordeel mee doen!
Klopt.. de meesten welquote:
Is er al een probleem?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Klopt.. de meesten welslaat nergens op.. maar vrouwen houden van moeilijk doen
truequote:Op woensdag 20 april 2011 15:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Klopt.. de meesten welslaat nergens op.. maar vrouwen houden van moeilijk doen
Hoe gaat het met je kamer?quote:
Goed moeders.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je kamer?
HAHAHAHAHAHA RAAP ME OPquote:Op woensdag 20 april 2011 15:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben een wel heul sexy user
quote:
Haha ik zag hemquote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 20 april 2011 15:24 schreef Rensjebree het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Voor rensjebree
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als het niet hoeft.. vieze dingen laat ik meestal liggenquote:
Herkenbaar welquote:
Bierquote:Op woensdag 20 april 2011 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
WT is hier. Nu bier!!
Doe WT de groeten van me en zeg maar dat ik vandaag in een Mat '64 zat en er niet vrolijk van werdquote:Op woensdag 20 april 2011 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
WT is hier. Nu bier!!
had um gezien idd, binnekort komt turbo ook in de duitste bioscoop en denk dat ze dit nummer hebbe gemaakt om die film daar beetje te promotenquote:
Geen idee. Omdat Duitsers?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Haha ik zag hemecht slecht !
Waarom zit alleen die Tim in die videoclip en niet de andere newkids ?
quote:
Daar zat hij ook in zegt iequote:Op woensdag 20 april 2011 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe WT de groeten van me en zeg maar dat ik vandaag in een Mat '64 zat en er niet vrolijk van werd
Ja ik blijf je niet uitnodigen hoorquote:
Als ik kon was ik gekomen!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik blijf je niet uitnodigen hoor
Wanneer kan je wel?quote:
Donequote:
Ik niet, ik moet werkenquote:
Uh... nou... misschien... hmmm ja... *hij denkt na* ja... gehhe...quote:Op woensdag 20 april 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet, ik moet werken
En vraag eens aan WT wanneer we weer bier gaan drinken, ik mis het
Ik zie het gewoon voor mequote:Op woensdag 20 april 2011 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uh... nou... misschien... hmmm ja... *hij denkt na* ja... gehhe...
Geen idee dus nog
jij leest ook alleen maar wa je wil lezen is het nie?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik las "Mono komt in Huppel toch ? "
Oh noes. The nightmaresquote:Op woensdag 20 april 2011 16:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja ik heb zin om te batsen man...quote:Op woensdag 20 april 2011 16:00 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jij leest ook alleen maar wa wil lezen is het nie?
Waar de neuk lees je dat?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb er nog 2 aangevraagd, After the love van R.I.O. en Waar de zon ons heen brengt van Diggy Dexquote:Op woensdag 20 april 2011 16:01 schreef _Fanta het volgende:
weer zo'n heerlijke lekker zomertrack!!!
goed bezig ouwe!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb er nog 2 aangevraagd, After the love van R.I.O. en Waar de zon ons heen brengt van Diggy Dex
huh? het gaat over muziek toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:03 schreef Royco1 het volgende:
Moet het hier nu de hele tijd over neuken enzo gaan?
tl,drquote:Op woensdag 20 april 2011 16:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die fipo
Vriendin die gelijk wil neuken
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die fipo
Vriendin die gelijk wil neuken
Is dat zo?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
meende te lezen dat er vanaaf feestje is bij huppel, ga ook daarheen?
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
SOAD tussendoor, wie heeft dat bedacht?
huppel vroeg paar uurtjes terug wie dr allemaal die richting uit wouden komen. moet je aan haar ff vragen of het nog doorgaat, en wie dr allemaal komenquote:
Nee, dan moet je gewoon neuken.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat, dat is logisch om te doen toch?
Auwwwwwwwwwwwwwwww.....................quote:Op woensdag 20 april 2011 16:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
huppel vroeg paar uurtjes terug wie dr allemaal die richting uit wouden komen. moet je aan ff vragen of het nog doorgaat, en wie dr allemaal komen
Tegen de tijd dat ik in Emmen ben, is het tijd om naar huis te gaanquote:Op woensdag 20 april 2011 16:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
huppel vroeg paar uurtjes terug wie dr allemaal die richting uit wouden komen. moet je aan ff vragen of het nog doorgaat, en wie dr allemaal komen
Emmen is ook veel te ver weg voor mij, ben een echte Fok! autist, mijn huis in mijn vriend!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik in Emmen ben, is het tijd om naar huis te gaan
Wanneer misschien wel, maar niet met iedereen natuurlijk..quote:Op woensdag 20 april 2011 16:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik snap het niet hoor, als vrijgezel zijnde meid, blond en tieten, kan je toch neuken wanneer je wil?
Ja, maar je moet toch ook de mogelijkheid hebben hequote:Op woensdag 20 april 2011 16:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik snap het niet hoor, als vrijgezel zijnde meid, blond en tieten, kan je toch neuken wanneer je wil?
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat hangt er vanaf. Hoe goed ben je in bed?quote:
Ik heb een meningquote:Op woensdag 20 april 2011 16:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Wat voor gruwelijk geheim heeft Samzz dat ze nog steeds single is?
Och, ik denk wel dat ik een 9 waard ben!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Hoe goed ben je in bed?
Gewoon 3 minuten neuken en dan zeggen "uitlekken op je eigen kantje"quote:Op woensdag 20 april 2011 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Hoe goed ben je in bed?
Haar kut zit overdwars heb ik van horen zeggenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en?
Is meestal wel prettig als een vrouw ook een mening heeft.
Er moet iets anders zijn
Schat, ik lek harder dan hijquote:Op woensdag 20 april 2011 16:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gewoon 3 minuten neuken en dan zeggen "uitlekken op je eigen kantje"
Babberich it isquote:Op woensdag 20 april 2011 16:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Och, ik denk wel dat ik een 9 waard ben!
EUJquote:
Lieverd, ik duik je bed al niet in to begin withquote:Op woensdag 20 april 2011 16:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja daarom moet je ook uitlekken op je eigen kantje, zodat mijn kantje niet vies wordt
Zuchtquote:Op woensdag 20 april 2011 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lieverd, ik duik je bed al niet in to begin with
tof nummer dit iddquote:Op woensdag 20 april 2011 16:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze wilde ik serieus net aangaan vragen!
Maar ik stopte er mee omdat die site zo traag was.
Tuurlijk snap ik je welquote:Op woensdag 20 april 2011 16:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zuchtje snapt het niet heh
En waarom niet trouwens?
Oja, dat had je al eens verteld.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik je welLaat mij ook eens serieus op iets ingaan
Jij hebt een serieuze relatie, zei je vanmorgen nog
Jouw geheugen is niet zo best hequote:Op woensdag 20 april 2011 16:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Oja, dat had je al eens verteld.
Ik dacht even dat er wat mis met me was, ik schrok.
Ik dacht dat ik speciaal wasquote:
Lesbi worden dan maarquote:
Jij bent alcoholistquote:
Maar jij kan niet spellen. Ik weet niet wat erger isquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja dan ligt het ineens weer aan ons allemaal.
Pics or it didn`t happenquote:
und bier!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:32 schreef Rensjebree het volgende:
Nou... mensen er word toch niet geneukt vanavond! Jullie zijn fok!kers...
Muziek!
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
lekker bakkie pleur gaat er hier ook altijd wel goed in!
Daar heb je niks aan, zo over 't internetquote:
True, dus wanneer kom je langs?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb je niks aan, zo over 't internet
Ongeveer t zelfde hier. Ik drink dan t huismerk van de EMTÉ. Die is ook goed te doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:38 schreef _Fanta het volgende:
ik drink de laatste tijd vaak huismerk van de AH, is echt goede koffie!, miss nogwel beter dan DE, dronk daarvoor altijd DE namelijk.
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wordt er hier alleen geteased, of ook nog geneukt?
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat zei ik nou net? Jullie zijn fok!kers! Fok!kers neuken niet!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat heb, serieus, met de melk van de Aldi..quote:Op woensdag 20 april 2011 16:40 schreef _Fanta het volgende:
sommige huismerk producten van AH zijn echt goed, Verse melk van de AH is echt de lekkerste melk die ik ooit gedronken heb!(de halfvolle melk dan, van de rest weet ik het nie)
die verkopen toch alleen gesteriliseerde melk?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heb, serieus, met de melk van de Aldi..
Ga je pics plaatsen danquote:Op woensdag 20 april 2011 16:42 schreef Rensjebree het volgende:
Damn, ik denk dat het onz radio topic straks in KPD komt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
En koffie wel uit een goede beker drinken:Goede mokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The godfather![]()
Op een hand te tellenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik denk van niet
Hoeveel fokkers heb jij al in bed gehad trouwens Sammz ?
Maken en naar mij sturen dan?quote:
Maar jij bent dan ookquote:Op woensdag 20 april 2011 16:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen 12 handen nodig
Tnxquote:
En je hebt een monstercockquote:Op woensdag 20 april 2011 16:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee hoor
Ik ben geen adonis ofzo.
Gewoon meer heel erg lief
Wat een deceptiequote:Op woensdag 20 april 2011 16:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben geen adonis ofzo.
Heb je whatsappquote:
Dat kan ik beamenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben geen adonis ofzo.
quote:
Het is het weer he,quote:Op woensdag 20 april 2011 16:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
las ik nou vanmiddag iets over dat dat gegeil zo vervelend begon te worden?
Heb ik ook. Al die meiden met rokjes enzoquote:Op woensdag 20 april 2011 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is het weer he,
Zon word ik altijd zo geil van
Geilquote:Op woensdag 20 april 2011 16:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
las ik nou vanmiddag iets over dat dat gegeil zo vervelend begon te worden?
joa iedereen.. maar tja eerst wordt er gezegd dat dat gegeil zo vervelend wordt.. vervolgens lees ik de hele middag gegeilquote:Op woensdag 20 april 2011 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is het weer he,
Zon word ik altijd zo geil van
Geef je nummer eensquote:
Jij geilde vanmiddag op mijn goddelijke torsoquote:Op woensdag 20 april 2011 16:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa iedereen.. maar tja eerst wordt er gezegd dat dat gegeil zo vervelend wordt.. vervolgens lees ik de hele middag gegeil
Hormonen boostquote:Op woensdag 20 april 2011 16:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa iedereen.. maar tja eerst wordt er gezegd dat dat gegeil zo vervelend wordt.. vervolgens lees ik de hele middag gegeil
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Rensjebree
Bericht:
Omdat iedereen zo geil is Heb ik voor jullie wat kleine meisjes!
kloptquote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij geilde vanmiddag op mijn goddelijke torso
Huppel en Subtiel? Right...quote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
What ever happened to iets subtiel vragen?
Subtiel kan ik nu niet meerquote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
What ever happened to iets subtiel vragen?
Ik heb oprecht geen idee hoe je eruit zienquote:Op woensdag 20 april 2011 16:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik lelijk ben, maar geen adonis
Bierquote:
weenie.. heb het momenteel beetje drukquote:
Ik heb geen goddelijk torso gezien, Toonquote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij geilde vanmiddag op mijn goddelijke torso
Ohquote:
De link stond gewoon in het topic heurquote:Op woensdag 20 april 2011 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen goddelijk torso gezien, Toon
Niet gezien, verdoriequote:Op woensdag 20 april 2011 16:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De link stond gewoon in het topic heur
Het zijn fok!kersquote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef ValHallen het volgende:
Volgens mij komen er een hoop mensen hier wat tekort
Dit is nou t effect van zomerweerquote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef ValHallen het volgende:
Volgens mij komen er een hoop mensen hier wat tekort
Het is gewoon karmaquote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Misschien morgen nog een kans
Hij is 't nu al vergetenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, wij zouden, he!Mooi nummer dit trouwens!
Heu?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is gewoon karmaJij miste mijne, ik miste jouwe
Haha, gisteravondquote:Op woensdag 20 april 2011 16:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heu?
Jij liet ook je goddelijke torso zien?
Wanneer?
Dat zou niks uit moeten maken!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah omdat er nog niks concreet is afgesproken!
Ah damn, dat heb ik ook weer gemist dan.quote:
Om tien uur ongeveer?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Toen lag ik waarschijnlijk in bed
Je hebt heel wat gemistquote:Op woensdag 20 april 2011 17:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Toen lag ik waarschijnlijk in bed
Kijk, prioriteiten hequote:Op woensdag 20 april 2011 17:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mjah, toen lag ik Alaska state troopers te kijken![]()
Heb jij deze angevraagd? Zie je wel? Je KUNT wel fatsoenlijke nummers aanvragen!quote:Op woensdag 20 april 2011 17:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jingle, is van mij. En kwam voor mijn aanvraag..
Jammer de bammer dan hea, bel me dan de volgende keerquote:Op woensdag 20 april 2011 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zeg, ik wist 't ook niet van tevoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jammer de bammer dan hea, bel me dan de volgende keernummer is nie in gebruikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij typte echt zn nummer op Fok! forum? :Squote:Op woensdag 20 april 2011 17:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij mij nam toon gwoon op
Hihiquote:Op woensdag 20 april 2011 17:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij mij nam toon gwoon op
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hihi
jij ook zo verbaast: Sperzie?
Nee ik kan maar 1 nummer per 20 minuten aanvragenquote:
Komt door je eigen geilheidquote:
True, gelukkig dat ik elke dag met de fiets gaquote:Op woensdag 20 april 2011 17:18 schreef _Fanta het volgende:
[..]
bussen zonder airco zijn net ovens met dit weer idd
Sowieso heeft een lijnbus dat niet. Is niet nuttig met deuren die steeds open en dicht moeten..quote:Op woensdag 20 april 2011 17:18 schreef _Fanta het volgende:
[..]
bussen zonder airco zijn net ovens met dit weer idd
mjah met zn alle in zo's stinkede sweetbus zitte is ook nie alles. moette ze echt iets op voor vinde zodat in de lijnbusse ook beetje aangenaam tempretuurtje heerstquote:Op woensdag 20 april 2011 17:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sowieso heeft een lijnbus dat niet. Is niet nuttig met deuren die steeds open en dicht moeten..
Raampjes open en evt noodluiken zijn de enige middelen die je dan hebt.. Als de raampjes als open kunnen..
En zelfs de noodluiken open zetten heeft geen zin in een volle bus.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sowieso heeft een lijnbus dat niet. Is niet nuttig met deuren die steeds open en dicht moeten..
Raampjes open en evt noodluiken zijn de enige middelen die je dan hebt.. Als de raampjes als open kunnen..
Autoquote:Op woensdag 20 april 2011 17:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En zelfs de noodluiken open zetten heeft geen zin in een volle bus.
Lekker in de lucht zitten van al die zwetende mensen
Idd. Gelukkig zijn de bussen die ik moet hebben redelijk rustig, dus het valt meequote:Op woensdag 20 april 2011 17:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En zelfs de noodluiken open zetten heeft geen zin in een volle bus.
Lekker in de lucht zitten van al die zwetende mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |