http://nl.wikipedia.org/wiki/Provoquote:Waar vroeger er een zekere mate van respect voor ouderen automatisch was
idd, en juist in van die jeugd-subculturen...quote:Op woensdag 20 april 2011 15:15 schreef RitseB het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Provo
Anti-autoritair is van alle tijden.
Ik denk dat niemand jou hierin ongelijk zou geven.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn buurvrouw kwam eens sketterend en schelden naar buiten tegen mij over dat de auto van mijn ouders iets verkeerd zou staan. En toen ik vroeg: ''Wil je het wat rustiger doen, dit gaat nergens meer over.'' Begon ze verder te tieren dat ik netjes ''u'' moet zeggen omdat ik maar een 16-jarig snotaapje zou zijn. Als zij mij de huid vol scheld moet ik netjes respect tonen? Respect moet van twee kanten te komen. Het is niet zo dat ouderen standaard als goden behandeld moeten worden..
aangezien dit van alle tijdens is betekend dit enkel dat je een verzuurde ouwe lul begint te wordenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:07 schreef rubje het volgende:
Jeugdsubculturen, ze zijn er al heel lang. Waarschijnlijk heeft iedereen die boven de 30+ of 40+ is dit al zelf meegemaakt maar zoals dit nu heerst is wel een hele andere uiterste en heeft totaal niks van doen meer met wat in de jaren 50,60 en 70 of zelfs 80 heeft plaatsgevonden.
Waarom nou weer alleen allochtone meisjes/jongens? Genoeg van die brutale snotapen zonder normale opvoeding die gewoon Nederlands zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:07 schreef rubje het volgende:
Hoe vaak worden ouderen door vaak allochtone meisjes of jongens uitgescholden gewoon omdat men het normaal vind en men zich wil laten gelden. te meer ze weten dat ze ermee wegkomen omdat ouderen zich amper tot niet durven te verweren.
de sociale onderklasse bestaat grotendeels uit allochtonen en die zijn vaak wat minder charmant in de omgang.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom nou weer alleen allochtone meisjes/jongens? Genoeg van die brutale snotapen zonder normale opvoeding die gewoon Nederlands zijn.
Mwaaa, ik heb zoveel voorbeelden vanuit mijn omgeving die het tegendeel bewijzenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:58 schreef Renaldo het volgende:
[..]
de sociale onderklasse bestaat grotendeels uit allochtonen en die zijn vaak wat minder charmant in de omgang.
Charme is relatief natuurlijk, hetzelfde kan gezegd worden over de zogenaamde 'kakkers' die zich in de 'bovenklasse' bevinden. Iemand die naar je neer kijkt of zichzelf beter ziet is imho net zo on-charmant. Dan wel de tokkies.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:58 schreef Renaldo het volgende:
[..]
de sociale onderklasse bestaat grotendeels uit allochtonen en die zijn vaak wat minder charmant in de omgang.
Same here.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:04 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Mwaaa, ik heb zoveel voorbeelden vanuit mijn omgeving die het tegendeel bewijzen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |