abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 april 2011 @ 14:58:50 #1
342786 HoffNL
Hoffman Institute Nederland
pi_95761992
Intensieve Persoonlijke ontwikkeling cursus 'Hoffman Proces' nu ook in Nederland.

"Het Hoffman Proces is een emotionele achtbaan en als je uitstapt heb je een andere kijk op het leven en je gedrag". Zo omschrijft één van de deelnemers de cursus van het Hoffman Institute. In de afgelopen 40 jaar hebben zo'n 70.000 mensen de cursus gedaan in 14 landen. Op 11 juni 2011 start het eerste Hoffman Proces in Nederland.
In de komende weken organiseert het Institute een aantal informatieavonden. Naast een lezing door een cursus-docent zijn er ex-cursisten aanwezig om hun ervaringen te delen met belangstellenden. De volgende avond is op 28 april in Den Haag.
Naast de info avonden biedt Hoffman de mogelijkheid tot gratis informatie consulten per telefoon of op afspraak in het Heemsteedse kantoor.

Hoffman Proces, voor wie écht wil veranderen.

Het Hoffman Proces is een achtdaagse cursus met intern verblijf in een natuurlijk gelegen accommodatie. De cursus blijkt o.a. effectief bij problematiek rond depressie, angsten, relaties en laag zelfvertrouwen. Wie wil checken of de cursus geschikt is voor zijn of haar problemen vindt een checklist op http://www.fok.nl.
Een speciaal opgeleid team van docenten begeleidt de cursisten door een reeks van psychotherapeutische ervaringen. Deze ervaringen helpen de cursist bij het ontdekken- en veranderen van gedragspatronen zodat een gelukkiger leven mogelijk wordt.
Meer informatie, ervaringen van ex-deelnemers, berichten in de buitenlandse pers en uitkomsten van wetenschappelijk onderzoek zijn beschikbaar op de eerder genoemde website.

[ Bericht 0% gewijzigd door Re op 20-04-2011 17:15:21 ]
Hoffman Proces, voor wie écht wil veranderen...
pi_95762366
In 8 dagen tijd wordt je afgeleerd om het nieuws te kijken en de kranten te lezen? Dat kan toch veel sneller?
pi_95762502
Doet me een beetje aan de Miracle of Love denken.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_95762921
quote:
7s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:16 schreef Biancavia het volgende:
Doet me een beetje aan de Miracle of Love denken.
Mij ook. Zembla, Radar en Undercover in Nederland hebben al uitzendingen besteed aan dit soort trainingen, je wordt er niet bepaald vrolijk van.
-
  woensdag 20 april 2011 @ 15:51:17 #5
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95763825
spemspemspem
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95763880
Ik weet het niet. De meeste ongelukkige mensen zijn ongelukkig omdat ze in een identiteitscrisis zitten. Ze denken dat ze niks kunnen, niks hebben bereikt, en dat ze gefaald hebben omdat ze dachten dat ze beter waren dan ze in werkelijkheid bleken te zijn.

Het lijkt me dat je dat niet met een andere identiteitscrisis gaat oplossen.
pi_95764100
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:51 schreef Maanvis het volgende:
spemspemspem
Sekte sekte sekte
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 20 april 2011 @ 16:01:46 #8
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95764192
quote:
De prijs voor het Hoffman Proces in 2011 is EUR 2750,=, inclusief BTW.

Een aanbetaling van EUR 500,= is van toepassing bij inschrijving. Het resterende bedrag dient vier weken voor je Proces betaald te worden
En die 2750,- is vrij goedkoop als ik het vergelijk met hoeveel het in de USA en UK kost :).
Maar waarom kost het zoveel, het is toch een non-profit organisatie?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95764783
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En die 2750,- is vrij goedkoop als ik het vergelijk met hoeveel het in de USA en UK kost :).
Maar waarom kost het zoveel, het is toch een non-profit organisatie?
Belachelijk bedrag inderdaad. Hopelijk kan TS hier iets over zeggen; maar ben bang dat het gewoon een spammerd is.
  woensdag 20 april 2011 @ 17:16:03 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_95767526
gaarne contact opnemen met pr@fok.nl ipv dit soort unsolicited spam :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')