Koffie?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ok, ik begrijp werkelijk waar niet waarom, maar ik ben.echt zó chagrijnig.
Het komt door al die vieze muizen.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
Sleur ons dan in onze goeie humeuren niet mee en meld dat lekker in HVJJN ofzo...quote:Op woensdag 20 april 2011 15:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
Heb jij eigenlijk wel een leuk leven?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
In je fobo welquote:Op woensdag 20 april 2011 15:49 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
net gehad, daar ligt t niet aan. en ik heb geen muizen.
als jij je mee laat sleuren door 1 opmerking is dat best triestquote:Op woensdag 20 april 2011 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sleur ons dan in onze goeie humeuren niet mee en meld dat lekker in HVJJN ofzo...
Niks sociaals doen en je verder weg stoppen is inderdaad altijd het beste.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:51 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
als jij je mee laat sleuren door 1 opmerking is dat best triest![]()
Ik ga slapen denk ik.
Wat HW zegt: ga lekker naar HVJJN. Daar boeit het ook niemand wat voor brainfarts je eruit gooit, maar dan hebben we er hier geen last van.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
ja, ik ben ook niet altijd chagrijnig en hier iig minder te vinden dan sommigen.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel een leuk leven?
Ja, het is ook je allereerste jankpost hier.....quote:Op woensdag 20 april 2011 15:51 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
als jij je mee laat sleuren door 1 opmerking is dat best triest![]()
Ik ga slapen denk ik.
Je komt hier alleen maar klagen. Ga naar KLB of zo.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:51 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ja, ik ben ook niet altijd chagrijnig en hier iig minder te vinden dan sommigen.
slapen. Ik lag laat in bed omdat ik sociaal.aan t doen was en ik bedacht me net dat ik daar niet altijd even goed tegen kan en het misschien daar aan ligt.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niks sociaals doen en je verder weg stoppen is inderdaad altijd het beste.
Hetquote:Op woensdag 20 april 2011 15:53 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
slapen. Ik lag laat in bed omdat ik sociaal.aan t doen was en ik bedacht me net dat ik daar niet altijd even goed tegen kan en het misschien daar aan ligt.
Nou ja, ze roken, waar andere mensen er last van kunnen hebben, dat is een soort van strooien met kankerquote:Op woensdag 20 april 2011 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
je heb het nu over volk dat met kanker gaat strooien wanneer ze bv een trein missen?
als je er last van hebt, is dat toch niet mijn schuld?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat HW zegt: ga lekker naar HVJJN. Daar boeit het ook niemand wat voor brainfarts je eruit gooit, maar dan hebben we er hier geen last van.
Je begrijpt niet waarom we er iets op tegen hebben als je hier komt binnenwandelen, een opmerking plaats die niet op het huidige onderwerp in gaat, en alleen jou aangaat?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:55 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
als je er last van hebt, is dat toch niet mijn schuld?
T vrolijkt me wel op iig. Denk alleen wel dat slapen beter helpt.
beu, maar wel de eerste van vandaag.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is ook je allereerste jankpost hier.....
Zoals?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:57 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
beu, maar wel de eerste van vandaag.
En ik klaag niet alleen maar, ik doe nog véél meer.
Ja, aandacht zoeken voornamelijk, dat doen er meer, maar niet op zo'n in zelfmedelijden verzuipende kuttoon.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:57 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
beu, maar wel de eerste van vandaag.
En ik klaag niet alleen maar, ik doe nog véél meer.
ik lul meestal mee, maar dat wordt me ook niet altijd in dank genomenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het
boeit
ons
niet.
Lul mee of ga lekker in HVJJN posten.
sorryquote:Op woensdag 20 april 2011 15:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je begrijpt niet waarom we er iets op tegen hebben als je hier komt binnenwandelen, een opmerking plaats die niet op het huidige onderwerp in gaat, en alleen jou aangaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |