quote:Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn allemaal geschikt voor het huishouden
Wil wel iets lekkers om naar te kijken als mijn was gestreken wordt.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn allemaal geschikt voor het huishouden
Moet een huisdier nut hebben?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
En wat is het nut dan? Dat is niet erg nuttig.
Ik ook nietquote:Op woensdag 20 april 2011 14:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in het huishouden
Kan biggel dan likken als lassie?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet een huisdier nut hebben?
In dat geval, MissB beleeft er plezier aan, daar heb je een nut
Ja maar ik heb HW toch niet?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:39 schreef Godtje het volgende:
Leuk leuk!
Hw is al leuk. Waarom dan nog een leuk varken.
Waar is Rip trouwens? En klots?
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kan biggel dan likken als lassie?
Ik zeg nergens dat het nut moet hebben. Ik vroeg alleen om verduidelijking aangezien je niet compleet was in je betoog.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet een huisdier nut hebben?
In dat geval, MissB beleeft er plezier aan, daar heb je een nut
Dat moet je MissB vragenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:
Speenvarkens zuigen toch...quote:Op woensdag 20 april 2011 14:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik hield geen betoog. Ik gaf een mening.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het nut moet hebben. Ik vroeg alleen om verduidelijking aangezien je niet compleet was in je betoog.
Nee je mag 'm niet lenen, engerdquote:
Dat zei je eerst niet. Nu is het duidelijker.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verder had HW het over nut, het nut dat het dier heeft, is dat het MissB gezelschap geeft.
Lenen? Dat beest verdwijnt direct op de BBQquote:Op woensdag 20 april 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee je mag 'm niet lenen, engerd
Sporten! zodat je in de zomer er uber sexy eruit komt te zienquote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
Wat zal ik kiezen, sporten, of balkon(nen)?
Gekke BBQ die dingen kan laten verdwijnen. Dan moet je wel heel lang bakken.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Lenen? Dat beest verdwijnt direct op de BBQ
Neuken op het balkon.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
Wat zal ik kiezen, sporten, of balkon(nen)?
Ja dat zeg je nu... hij verdwijnt vast in de kelderquote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Lenen? Dat beest verdwijnt direct op de BBQ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |