En hoe houd jij je kat dan overdags wakker?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:32 schreef Casos het volgende:
[knip=kletsverhaal]
Alleen, hij mij 's nachts wakker houden, ik hem overdag wakker houden.
Bijvoorbeeld, of snoepje geven, een aai geven, muziek hard aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:34 schreef rubje het volgende:
[..]
En hoe houd jij je kat dan overdags wakker?ga je met een trommel rondlopen?
Om 'm te pesten?!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:32 schreef Casos het volgende:
Grappig, 1 van mijn katten heeft, sinds het mooie weer zijn intrede heeft gedaan, ook om 5.00 uur 's ochtends de kolder in zijn kop.
Nu stoor ik mij er niet aan, hoort imo bij het houden van katten. Alleen, hij mij 's nachts wakker houden, ik hem overdag wakker houden.
snoepje: "Nee dank je, die zijn niet goed genoegquote:Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef Casos het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of snoepje geven, een aai geven, muziek hard aan.
Nee, wakker houden, zodat hij 's nachts meer behoefte aan slaap heeft, net als de baas.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Om 'm te pesten?!
Nou, dat zal indruk maken.
Ok. Ik denk alleen niet dat het zo werkt. Of je moet je kat overdag fysiek flink uitputten. Alleen een beetje wakker houden gaat niet zoveel uithalen.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:56 schreef Casos het volgende:
[..]
Nee, wakker houden, zodat hij 's nachts meer behoefte aan slaap heeft, net als de baas.
Veel plezier met je dagtaak om de kat wakker te houdenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:56 schreef Casos het volgende:
[..]
Nee, wakker houden, zodat hij 's nachts meer behoefte aan slaap heeft, net als de baas.
Maar is het een grote zolder dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:23 schreef BlackRhino het volgende:
Nou, wij hebben nog 2 andere katten in huis, van mijn ouders dus. Die hebben elkaar nog nooit gezien. Die gaan dus wel naar buiten door een kattenluik, wat onze niet mag omdat ie maar 3 poten heeft
Doen ze bij mij ook maar daar heb ik wat op gevonden. De gehate stofzuiger staat voor de deur met de knop max open, snoer onder de deur en de stekker ligt naast mijn bed bij de stekkerdoos. Op het moment dat ze daar ruzie gaan maken/miauwen om 0500 gaat ff de stekker erin, je hoort dat ding aan gaan, katten rennen geschrokken weg en ze zijn weer rustig.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:37 schreef trovey het volgende:
Die van mij komen sinds een aantal jaren niet meer op de slaapkamer en toch staan ze nu rustig voor de deur te mekkeren midden in de nacht.
Dan ben ik toch wakker. Ga ik net zo lief even wat brokjes geven. Is ze ook weer rustig.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:53 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Doen ze bij mij ook maar daar heb ik wat op gevonden. De gehate stofzuiger staat voor de deur met de knop max open, snoer onder de deur en de stekker ligt naast mijn bed bij de stekkerdoos. Op het moment dat ze daar ruzie gaan maken/miauwen om 0500 gaat ff de stekker erin, je hoort dat ding aan gaan, katten rennen geschrokken weg en ze zijn weer rustig.
Ik lag hier slapquote:Op donderdag 21 april 2011 14:01 schreef Flat-Eric het volgende:
Moest bij het lezen van topic gelijk hier aan denken:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |